• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Rins ασκεί κριτική στον Vinales
«Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αποσύρθηκε»
Νέα 25/08/2020 - 12:48

Από τη στιγμή που ο Vinales πήδηξε από την Μ1 του και ο αερόσακος της πίστας καταστράφηκε, ήταν αναπόφευκτο ότι θα είχαμε διακοπή του Αγώνα.

 

Ο Ισπανός έμεινε χωρίς φρένα με 210χλμ/ώρα, ωστόσο διατήρησε τη ψυχραιμία του και πήρε την απόφαση να εγκαταλείψει την Μ1 μέσα σε λιγοστά δευτερόλεπτα.

 

Νωρίτερα, η κάμερα τον είχε πιάσει να σηκώνει το χέρι του, υποδηλώνοντας ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τη μοτοσυκλέτα του.

 

Όπως εξήγησε αργότερα, είχε πρόβλημα με τα φρένα του το οποίο ξαφνικά φάνηκε να διορθώνεται, προτού επιστρέψει και πάλι σε χειρότερη μορφή.

 

Το ερώτημα που εγείρεται από τον Alex Rins, τον εργοστασιακό οδηγό της Suzuki, είναι γιατί δεν σταμάτησε νωρίτερα ο Ισπανός, μιας και είχε προβλήματα.

 

«Το πρόβλημα είναι ότι δεν έβαλε τα καινούργια τακάκια και δαγκάνες που έφερε η Brembo, επειδή στον 1ο Αγώνα εδώ είχαμε θέματα όλοι με τα φρένα που υπερθερμαίνονταν».

 

«Οι μόνοι που δεν τα έβαλαν ήταν ο Mir και ο Vinales. Όμως ο Maverick αφού έβλεπε ότι είχε πρόβλημα και σήκωσε μάλιστα το χέρι του, έπρεπε να επιστρέψει στα pits».

 

«Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνέχισε και είναι κάτι που σίγουρα θα το συζητήσουμε στην επόμενη Επιτροπή Ασφαλείας».

 

Ειδικότερα οι οδηγοί της Yamaha είχαν προβλήματα με τα φρένα και στα δυο Grand Prix που έγιναν στην Αυστρία.

 

Η φύση της πίστας (stop-and-go) δεν ήταν η αιτία αυτών των προβλημάτων, σύμφωνα με τον Vinales, ενώ για τον Rossi φταίει η έλλειψη τελικής ταχύτητας της Μ1.

 

Χωρίς υψηλή τελική ταχύτητα, οι οδηγοί της Yamaha αναγκάζονται να φρενάρουν όσο πιο βαθιά γίνεται στις στροφές για να κερδίσουν έδαφος, με αποτέλεσμα να πιέζουν πιο πολύ τα φρένα.

 

«Προσπαθούμε να φρενάρουμε πολύ δυνατά για να κερδίσουμε ό,τι χάνουμε στις ευθείες και ασκούμε μεγάλη πίεση στα φρένα».

 

«Γι’ αυτό οι Yamaha είχαμε περισσότερα προβλήματα από τους άλλους στα φρένα», εξηγούσε μετά το τέλος του Αγώνα της Κυριακής ο Rossi.

Επόμενο άρθρο »

Michelin: Τα ελαστικά δουλεύουν! Ο Dovi έκανε λάθος!

« Προηγούμενο άρθρο

900 GP στη μεγάλη κατηγορία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα