• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Επέστρεψε στο πλαίσιο του ’19 ο Crutchlow
Το μπροστινό μέρος της RC213V συνεχίζει να δημιουργεί προβλήματα
Νέα 17/07/2020 - 21:11

Στο πλαίσιο της περασμένης σεζόν κατέφυγε ο Cal Crutchlow στην Jerez, σε μια προσπάθεια να διορθώσει τα προβλήματα με το μπροστινό μέρος της Honda.

 

Ο Βρετανός το παραδέχτηκε σήμερα στις δηλώσεις του, λέγοντας ότι ουσιαστικά έχει μια μοτοσυκλέτα του 2019 με τον κινητήρα του 2020.

 

Το θέμα με το μπροστινό ήταν κάτι που απασχόλησε πολύ την Honda ήδη από τις χειμερινές δοκιμές.

 

Για τον Cal αυτή η λύση είναι από τη μια «ευλογία» αλλά την ίδια ώρα και μειονέκτημα. Ο ίδιος εξηγεί:

 

«Είχα το πλαίσιο του 2020 την Τετάρτη στο τεστ και αποφάσισα να μην συνεχίσω με αυτό. Βασικά η μοτοσυκλέτα που είχα σήμερα είναι σχεδόν ίδια με αυτή του 2019».

 

«Με εξαίρεση βέβαια κάποια κομμάτια με τα ηλεκτρονικά και τον κινητήρα. Από τη μια είναι καλό γιατί έχεις την ίδια αίσθηση, αλλά από την άλλη θα προτιμούσα να κάναμε ένα βήμα μπροστά».

 

Τα προβλήματα με το μπροστινό πάντως υπήρχαν και το 2019 για την Honda, ενώ σήμερα από μπροστινό έπεσαν ο Alex, ο Marc Marquez και παραλίγο ο Crutchlow!

 

«Παραλίγο να πέσω κι εγώ στον τελευταίο γύρο! Ακριβώς όπως ο Marc… αλλά ενώ ο Marc προσπάθησε να το σώσει, εγώ άφησα το φρένο και προσευχήθηκα να μην πέσω».

 

«Έτσι είναι η Honda… το μπροστινό της μέρος είναι πάρα πολύ δύσκολο να το διαχειριστείς γιατί με αυτό ουσιαστικά κερδίζουμε χρόνο».

 

Ο Βρετανός εννοεί ότι οι οδηγοί της Honda δεν έχουν άλλη λύση για να «βγάλουν» έναν καλό χρόνο, από το να πιέσουν πολύ στα φρένα στις εισόδους των στροφών.

 

Αυτό φέρνει στα όρια τη μοτοσυκλέτα και οδηγεί πολλές φορές σε πτώση, ενώ φέτος η κατάσταση επιβαρύνεται ακόμα περισσότερο με το νέο ελαστικό της Michelin.

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Νέα M1, παλιά προβλήματα

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez Moto2: ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα