• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
«Πολύ δύσκολη» η μετάβαση για τον Quartararo
Από την περσινή στη φετινή μοτοσυκλέτα
Νέα 16/07/2020 - 14:02

Από φέτος ο Fabio Quartararo δεν θα έχει μια ελαφρώς υποδεέστερη μοτοσυκλέτα σε σχέση με τους εργοστασιακούς οδηγούς της Yamaha, αλλά ακριβώς την ίδια.

 

Αυτή η μετάβαση από την B-spec (ή Α-spec όπως την χαρακτήριζαν άλλοι, μιας και δεν είχε ιδιαίτερα μεγάλες διαφορές από την εργοστασιακή) στην καθαρά εργοστασιακή μοτοσυκλέτα ωστόσο, έκρυβε τελικά αρκετές εκπλήξεις για τον Γάλλο.

 

Ο ίδιος, μετά το τέλος των δοκιμών στην Jerez, παραδέχτηκε ότι τα βρήκε σκούρα με την εργοστασιακή M1 του 2020, την οποία είχε δοκιμάσει για λίγο και στο τεστ του Qatar.

 

Παρά ταύτα, ο Fabio έδειξε για μια ακόμη φορά το γνωστό, ανταγωνιστικό του πρόσωπο στον ένα γύρο και κατάφερε να πάρει τη 2η θέση, πίσω από τον Vinales, κάνοντας το 1-2 για την Yamaha.

 

«Ήταν μια πραγματικά θετική ημέρα, ειδικά μετά το τόσο μεγάλο διάστημα αποχής. Πρέπει να πω όμως ότι δεν ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα, μιας και δεν είχαμε για πολύ τη μοτοσυκλέτα του 2020».

 

«Επιπλέον, μετά από πέντε μήνες δεν ήταν καθόλου εύκολο να πάμε στην Jerez, σε μια πίστα τελείως διαφορετική από την Sepang ή το Qatar».

 

«Καταφέραμε ωστόσο να έχουμε καλό ρυθμό, που ήταν κάτι στο οποίο είχαμε προβλήματα πέρυσι. Έτσι ανυπομονώ να επιστρέψουμε στην πίστα την Παρασκευή».

 

Τον ρώτησαν φυσικά για την αλλαγή στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και ο ίδιος αποκρίθηκε:

 

«Προφανώς και είναι διαφορετική. Όταν πήρα την pole στην Jerez είχα ήδη έξι ημέρες δοκιμών, τρία Grand Prix και πολλά χιλιόμετρα… τώρα είναι το πρώτο μου GP με τη νέα μοτοσυκλέτα».

 

«Επομένως μπορεί να είναι η 2η χρονιά μου στο MotoGP, αλλά δεν έχω εμπειρία 20 ετών. Άρα είναι πολύ δύσκολο, ακόμα κι αν δεν φαίνεται, το να προσαρμοστώ σε μια μοτοσυκλέτα που δεν ξέρω. Ειλικρινά είναι πολύ δύσκολο».

Επόμενο άρθρο »

Dovi: Ακόμη δεν τα καταλαβαίνω!

« Προηγούμενο άρθρο

O Marquez και η τελευταία εξέλιξη της RC213V

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα