• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Brembo στο MotoGP του 2020
Νέοι δίσκοι, νέα δαγκάνα GP4, νέα αντλία
Νέα 16/07/2020 - 00:03

H Brembo για 5η συνεχόμενη σεζόν θα προμηθεύσει με φρένα όλους τους 22 οδηγούς του MotoGP riders, στην 19η σεζόν παρουσίας της. Όλες οι ομάδες διάλεξαν από την Brembo: δαγκάνες, δίσκους, αντλίες (τρόμπες) και τακάκια. 

 

Από το ξεκίνημα της 4χρονης εποχής του MotoGP το 2002, όλοι οι 315 Αγώνες που έγιναν κερδήθηκαν από φρένα της Brembo. Αλλά η Brembo κερδίζει στο Πρωτάθλημα από το 1995 όλους τους Αγώνες. Από το 1978 έως και το 2001 185 Αγώνες κερδήθηκαν από την Brembo στα 500. Αυτό δίνει συνολικά 500 νίκες σε πάνω από 40 χρόνια παρουσίας στο υψηλότερο επίπεδο αγώνων μοτοσυκλέτας. Η Brembo μπορεί επίσης να υπερηφανεύεται για 31 Πρωταθλήματα Οδηγών MotoGP και 32 Πρωταθλήματα Κατασκευαστών. 

 

Για τη σεζόν του 2020 ένα ευρύ φάσμα τεχνικών λύσεων επιτρέπουν στην Brembo να εγγυηθεί ότι κάθε οδηγός μπορεί να εξατομικεύσει το σύστημα των φρένων του, ανάλογα με το οδηγικό του στυλ, την πίστα και τη στρατηγική αγώνα, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο τα στοιχεία του συστήματος φρένων. 

 

Οι μηχανικοί της Brembo, που δουλεύουν στενά με τις ομάδες περιμένουν αύξηση της δύναμης των φρένων κατά 10% σε σχέση με πέρυσι, με την εμφάνιση της νέας δαγκάνας και κάποιες λεπτομέρειες στα άλλα μέρη του φρένου. Το MotoGP του 2020 θα χαρακτηριστεί από σημαντικές καινοτομίες στο σύστημα φρένων. 

 

Η νέα δαγκάνα GP4 

Στα χειμερινά τεστ έγινε η επίσημη παρουσίαση της GP4, της νέας monobloc δαγκάνας αλουμινίου που φτιάχνεται από ένα κομμάτι, με ακτινική θέση των 4 πιστονιών. Η πρωτοποριακή τεχνική λύση είναι τα νέα πτερύγια στην εξωτερική πλευρά της δαγκάνας. Μια λύση που δίνει καλύτερη και γρηγορότερη ψύξη του εξωτερικού μέρους της δαγκάνας και όλου του συστήματος. Την ίδια στιγμή η ποσότητα του υγρού μέσα στο σύστημα φρένων μειώθηκε και αυτό επιτρέπει περισσότερη σταθερότητα και λιγότερο σπογγώδη αίσθηση στο λεβιέ. 

 

8 λύσεις carbon δίσκων

Οι περισσότεροι οδηγοί διαλέγουν δίσκους διαμέτρου 340 mm, είτε υψηλής Μάζας (High Mass), είτε της στάνταρ (low mass). Όμως μερικές ομάδες θα συνεχίσουν με στάνταρ και High Mass δίσκους διαμέτρου 320 mm. Επιπλέον υπάρχουν για κάθε δίσκο δύο επιλογές carbon γόμας, που διαφέρουν ως προς το αρχικό δάγκωμα και την αντίσταση σε υψηλές θερμοκρασίες. Συνολικά κάθε οδηγός έχει 8 διαφορετικές επιλογές δίσκων. 

Το Carbon έχει τριπλό πλεονέκτημα: μείωση της κινούμενης μάζας, σταθερή τριβή από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα και απουσία υπολειμματικής ροπής που αφήνουν οι ατσάλινοι δίσκοι. 

 

Συγκέντρωση στην αίσθηση του οδηγού

Οι διάφοροι τύπου τρόμπας, ως προς το μεταξόνιο, βοηθούν στο κοντρόλ της αίσθησης του κάθε οδηγού. Επίσης πάνω από το 1/3 των οδηγών MotoGP χρησιμοποιούν την ενεργοποίηση του πίσω φρένου με τον αριστερό αντίχειρα (thumb master cylinder). Μια τεχνική λύση που είχε εφαρμόσει η Brembo τη δεκαετία του '90 για τον Mick Doohan. Φέτος υπάρχουν δύο συστήματα για την τρόμπα αυτή, το ένα με κοινό κύκλωμα για το λεβιέ που πιέζει ο αντίχειρας και για τον κλασικό λεβιέ του φρένου στο δεξί πόδι, που πιέζει μια 2πίστονη δαγκάνα. Το 2ο σύστημα έχει δύο χωριστά κυκλώματα που επενεργούν σε δύο από τα τέσσερα πιστόνια της 4πίστονης δαγκάνας του πίσω φρένου. 

 

Τροχοί Marchesini 

Για άλλη μια φορά το 2020 τροχοί σφυρήλατου μαγνησίου της Marchesini θα χρησιμοποιηθούν από την πλειοψηφία των οδηγών, στις 7 από τις 11 ομάδες. Οι τροχοί Marchesini έχουν 5 ή 7 ακτίνες για τον μπροστά τροχό και 7 για τον πίσω. Η Marchesini είναι μια μάρκα του ομίλου Brembo Group. 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi: 99% θα είμαι στην Petronas!

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez Test Moto2: 2η περίοδος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα