• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
RIZLA SUZUKI: Ετοιμότητα εν όψει των δοκιμών στην Sepang
Πρώτη εμφάνιση της πρωτότυπης GSV-R, για το 2010
Νέα 20/01/2010 - 12:20

Ο Team Manager της ομάδας Rizla Suzuki, Paul Denning δήλωσε ότι ανυπομονεί για τις πρώτες επίσημες δοκιμές του 2010 στην Sepang, στις αρχές Φεβρουαρίου. Εκεί, η ομάδα θα αποκτήσει μια καθαρή εικόνα για το που βρίσκεται, σχετικά με την εξέλιξη της τελευταίας έκδοσης της πρωτότυπης GSV-R.

 

Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, η ομάδα εργάστηκε σκληρά ώστε να δώσει στους Loris Capirossi και Álvaro Bautista μια αξιόμαχη μοτοσυκλέτα, εν όψει του ερχόμενου Πρωταθλήματος. "Η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας έχει επικεντρωθεί στο να γίνει η GSV-R πιο προσαρμόσιμη, ενώ υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο. Στην Sepang θα υπάρχει τουλάχιστον ένα ολοκαίνουριο σχέδιο πλαισίου. Ταυτόχρονα, προσπαθήσαμε να κάνουμε πιο ομαλό το πέρασμα της δύναμης στην άσφαλτο, έτσι ώστε η μοτοσυκλέτα να είναι πιο φιλική προς τον αναβάτη. Νομίζω ότι έχουμε κινηθεί στη σωστή κατεύθυνση", δήλωσε ο Denning.

 

"Εργαστήκαμε πολύ με προσομοιώσεις και δοκιμές σε δυναμόμετρα, διότι στην Ιαπωνία αυτή την περιόδο, οι καιρικές συνθήκες είναι άσχημες και δεν επιτρέπουν δοκιμές. Θα διαπιστώσουμε σε ποιο σημείο βρισκόμαστε, στις δοκιμές της Sepang. Στη Μαλαισία δε νομίζω ότι στόχος μας πρέπει να είναι τα γρήγορα γυρολόγια. Πιστεύω ότι πρέπει να συγκεντρωθούμε στον προσδιορισμό των αδυναμιών της μοτοσυκλέτας και να την κάνουμε πιο προσαρμόσιμη. Είναι σημαντικό η μοτοσυκλέτα να δουλεύει καλά σε διαφορετικές συνθήκες και σε χαμηλές θερμοκρασίες. Δεν ξέρω τί ακριβώς θα μπορέσουμε να κάνουμε στην Sepang, αλλά η Suzuki έχει ήδη δουλέψει πάνω στις πληροφορίες που μάζεψε από τις προηγούμενες δοκιμές στο Estoril και νομίζω ότι η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας είναι σε σωστή κατεύθυνση. Αυτή πάντως θα είναι η πρώτη δοκιμή της μοτοσυκλέτας του 2010 και απλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το Φεβρουάριο για να δούμε πως πραγματικά συμπεριφέρεται μέσα στην πίστα", δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας. 

 

"Η μοτοσυκλέτα συμπεριφερόταν καλύτερα στις δοκιμές του Estoril, από ότι στον αγώνα. Ήταν ευκολότερη στην οδήγηση, οι χρόνοι γύρων ήταν πολύ πιο σταθεροί, ενώ και η πρόσφυση ήταν περισσότερη. Ο Álvaro έδωσε λεπτομερείς πληροφορίες για τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, παρότι ο στόχος ήταν να συνηθίσει απλά πάνω της", ολολήρωσε ο Denning. 

 

 

Τέλος, ο team manager της ομάδας, επιβεβαίωσε ότι η Suzuki θα γιορτάσει τα 50 χρόνια παρουσίας της στους αγώνες με ένα ειδικό logo, πάνω στις μοτοσυκλέτες.

Επόμενο άρθρο »

ROSSI: Δοκιμάζει το μονοθέσιο της Ferrari

« Προηγούμενο άρθρο

MOTO2: Τα ιταλικά σασί RSV θα χρησιμοποιεί το Team Aspar

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα