Η Aprilia RSV4 θεωρήθηκε από πολλούς ως μοτοσυκλέτα, πιο κοντά σε πρότυπα MotoGP, παρά Superbike. Παρόλα αυτά, ο Marco Simoncelli – που κατάφερε να πάρει ένα βάθρο με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα στο ντεμπούτο του στα WSBK, στην πίστα της Imola, τόνισε ότι η V4 μοτοσυκλέτα των 1000ccc είναι πολύ ευκολότερη στην οδήγηση από την καινούρια του, πρωτότυπη Honda, των 800cc.
"Τα Superbike είναι αρκετά διαφορετικά από τα MotoGP, σε ότι αφορά τις μοτοσυκλέτες", δήλωσε ο Simoncelli, όταν ρωτήθηκε για τη γρήγορη προσαρμογή τους στα WSBK. "Είναι ευκολότερο να πιέσεις μια μοτοσυκλέτα Superbike στο 95% του ορίου της. Αντίθετα, στα MotoGP κάτι τέτοιο είναι σαφώς δυσκολότερο, επειδή το όριο της μοτοσυκλέτας είναι πολύ υψηλότερο. “Αυτή τη στιγμή, θα έλεγα ότι μπορώ να πιέσω μέχρι το 80% του ορίου μιας μοτοσυκλέτας MotoGP."
Ο Πρωταθλήτής 250GP πάντως επιβεβαίωσε και στις δοκιμές με την Honda RC212V τα λεγόμενά του, όντας πιο αργός από τον ανταγωνισμό. Ο ίδιος εκτιμάει ότι χρειάζεται να βρει περίπου δύο δευτερόλεπτα στο γύρο, ώστε να απειλήσει τους πρωτοπόρους.