• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Βόλτα στην Aragon για τον Marquez
Κέρδισε άνετα, όπως προβλεπόταν
Νέα 22/09/2019 - 17:33

“Έμαθα το μάθημα από το Τέξας και η στρατηγική μου ήταν να πιέσω για 3-4 γύρους, να κάνω μια διαφορά 3-4'' και να πάω μέχρι το τέλος για τους 25 βαθμούς”, είπε ο Marc Marquez που πήρε την 8η νίκη του φέτος, την 52η στη μεγάλη κατηγορία, την 78η σε όλες τις κατηγορίες και την 4η συνεχόμενη στην πίστα της Αραγκόν που φαίνεται ότι είναι μια από τις πίστες που το δίδυμο Marquez-Honda δεν παίζεται.

Έτσι πήρε βόλτα, στον 200ο Αγώνα της καριέρας του, για 19 γύρους – από τους 23 – και πήρε 98 βαθμούς διαφορά στο Πρωτάθλημα, πράγμα που σημαίνει ότι αν πάρει άλλους δύο βαθμούς διαφορά από τον Dovi στην Ταϊλάνδη, θα πανηγυρίσει τον 8ο Τίτλο 4 αγώνες πριν το τέλος.

Από την πλευρά του ο Andrea Dovizioso με την Ducati του, έδειξαν το πόσο καλά ξέρει να διαχειρίζεται ο Ιταλός τα ελαστικά του και παρά το ότι ξεκίνησε 10ος, κατάφερε να ανέβει σε θέσεις σιγά-σιγά και 3 γύρος πριν το τέλος να περάσει 2ος μπροστά από τον Vinales που αντιμετώπιζε πρόβλημα με τη φθορά του πίσω σκληρού ελαστικού του στην αριστερή πλευρά. Το πρόβλημα της Yamaha είδε και ο Jack Miller που ακολουθούσε τον Dovi και με την Pramac-Ducati του πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Ισπανό οδηγό για να πάρει ένα πολύτιμο βάθρο, στη μάχη για την πρώτη θέση ανάμεσα στους “ανεξάρτητους” οδηγούς.

Ο Maveric Vinales είπε στο τέλος ότι αν στο Ζέσταμα είχε δοκιμάσει το μαλακό ελαστικό, μάλλον θα έκανε την ίδια επιλογή με τους τρεις πρώτους και περιορίστηκε 4ος, μπροστά από τον νεοφερμένο Fabio Quartararo που έκανε έναν ακόμη καλό αγώνα με την Β' “διαλογής” Yamaha Μ1 που έχανε σε τελική ταχύτητα 14χλμ/ώρα σε σχέση με την Ducati του Dovi και 6χλμ/ώρα σε σχέση με την Μ1 του Vinales.

Στην 6η θέση πίσω από τις δύο Μ1 ο Cal Crutchlow με την Honda του, που έχασε 10'' σε σχέση με την ίδια μοτοσυκλέτα που οδηγεί ο νικητής!

Ο Aleix Espargaro με την Aprilia έκανε ένα εξαιρετικό αγώνα και έδειξε ότι το Ιταλικό εργοστάσιο μπορεί να ανακάμψει, σε μια πίστα θεωρητικά δύσκολη.

Απογοητευτικός ο Valentino Rossi με την δική του Μ1 να φορά το νέο κάρμπον ψαλίδι, τη νέα διπλή εξάτμιση, αλλά να μην βρίσκει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για έναν ακόμη αγώνα, στο να ακολουθήσει τις άλλες δύο Yamaha. H 8η θέση είναι ίδια με αυτήν που είχε πάρει πέρυσι, αλλά τότε ήταν η πρώτη Μ1, ενώ τώρα είναι 23'' πίσω από το νικητή, 8'' περισσότερα από το 2018 και με την Μ1 να έχει σαφώς βελτιωθεί.

Στην 9η θέση ο Alex Rins με την Suzuki, που κατέστρεψε τον αγώνα του Morbidelli, ρίχνοντάς τον στο ξεκίνημα και μαζί και το δικό του αγώνα, αφού δέχτηκε ποινή “μεγάλου γύρου” χάνοντας σχεδόν 3'' επιπλέον, αλλά και το ένα από τα αεροδυναμικά φτερά της μοτοσυκλέτας του.

Τη δεκάδα έκλεισε ο Tka Nakagami με την Honda του, μπροστά από τον πολύ καλό Andrea Iannone με την Aprilia και τον απογοητευτικό Danilo Petrucci με την άλλη εργοστασιακή Ducati.

Ο Jorge Lorenzo με την εργοστασιακή Honda, ακόμη προσπαθεί να βρει αίσθηση στο μπροστινό, αλλά και δύναμη μετά τον τραυματισμό του και έμεινε στην 20η θέση 46'' πίσω!

 

Στο συνοδευτικό αρχείο δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικά:

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Aragon Moto2: Αγώνας

« Προηγούμενο άρθρο

Aragon Moto3: Αγώνας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ