• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK: Οι Team Managers μιλούν
Καλύτερα 18 και με ποιότητα, παρά…
Νέα 01/03/2019 - 15:16

Την περασμένη εβδομάδα είχαμε την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος SBK-Motul, με τον 1ο Αγώνα να γίνεται στο Phillip Island της Αυστραλίας.

 

Εκεί γράφτηκε ιστορία όχι μόνο λόγω της τριπλής επικράτησης του Alvaro Bautista, αλλά κι εξαιτίας των λίγων συμμετοχών: 18 κανονικοί οδηγοί και 1 έκτακτη συμμετοχή.

 

Κι όμως, παρά το αρνητικό ρεκόρ, οι φίλαθλοι αλλά και οι άνθρωποι του paddock δείχνουν χαρούμενοι και στηρίζουν την επιλογή των λίγων οδηγών.

 

Κάποιοι από τους Team Managers μίλησαν στο «αδελφό» gpone.com και ιδού τι είχαν να πουν σχετικά:

 

Pere Riba, Kawasaki: «Θεωρώ ότι το Πρωτάθλημα ποτέ δεν είχε τέτοια ποιότητα, όπως τα τελευταία πέντε χρόνια. Η Ducati έφερε την V4 R, η BMW τη νέα S1000RR, βλέπουμε νέα εργοστάσια, όπως το HRC κι όλα αυτά είναι εξαιρετικά δεδομένα που σίγουρα θα κάνουν πιο θελκτικό το Πρωτάθλημα. Το HRC για παράδειγμα, επέστρεψε κι αυτό σημαίνει ότι θέλει να διεκδικήσει τη νίκη».

 

Genesio Bevilacqua, Honda: «Το grid έχει μειωθεί, αλλά πρέπει να πω ότι φέτος το Πρωτάθλημα έχει πολύ ποιότητα. Λείπουν βέβαια αναβάτες όπως ο Fores ή ο Loris Baz και πραγματικά λυπάμαι για την απουσία του Baz. Όσο για τους λίγους αναβάτες, καλύτερα λίγοι και ποιοτικοί, παρά πολλοί και χωρίς ουσία».

 

Serafino Foti, Ducati: «18 μοτοσυκλέτες είναι χαμηλό νούμερο, όμως η ποιότητα των μοτοσυκλετών και των ομάδων είναι πολύ υψηλή. Πρακτικά όλες είναι εργοστασιακές και θεωρώ ότι οι διαφορές μέσα στην πίστα θα είναι μικρότερες φέτος».

 

Marco Bongers, BMW: «Σίγουρα η συμμετοχή μας σ’ αυτό το Πρωτάθλημα προσφέρει πρεστίζ στην εταιρεία μας. Φέτος οι συμμετοχές είναι λίγες, όμως η ποιότητα είναι μεγαλύτερη τόσο σε μοτοσυκλέτες, όσο και σε ομάδες και αναβάτες.

 

Μόνο ο Lucio Pedercini, της Pedercini Kawasaki, είναι λίγο απογοητευμένος από τις μόλις 18 συμμετοχές.

 

«Σίγουρα η ποιότητα είναι σε υψηλότερα επίπεδα, όμως ίσως θα μπορούσαν να κάνουν κάτι για να κρατήσουν περισσότερους αναβάτες. Θεωρώ ότι ένα πιο σωστό νούμερο θα ήταν 20 ή 22 οδηγοί. Όμως, όπως είπα, ο πήχης έχει ανέβει ψηλά, ειδικά με τους κατασκευαστές. Αν βγάλουμε εκτός τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, οι ιδιωτικές είναι πολύ λίγες».

Επόμενο άρθρο »

Moto2 Test @ Qatar

« Προηγούμενο άρθρο

Επίσημη η νέα ποινή “Long Lap Penalty”

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα