• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BAUTISTA – BARBERA: Το πρώτο βήμα στα MotoGP.
Eνθουσιασμένοι με τις καινούριες τους μοτοσυκλέτες οι δυο Ισπανοί.
Νέα 10/11/2009 - 07:58

Τα πρώτα βήματα για τους Héctor Barberá και Álvaro Bautista στο δρόμο για τα MotoGP έγινε εχτές στην πίστα της Valencia, κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας των δοκιμών.

 

Ο Barberá, που κατάγεται από την Valencia και κέρδισε τον τελευταίο αγώνα της κατηγορίας των 250cc, στην πίστα του Riccardo Tormo ήταν ενθουσιασμένος από την πρώτη του επαφή με την νέα του Desmosedici 800cc, την οποία θα οδηγήσει το 2010, για λογαριασμό της καινούριας ομάδας, Aspar MotoGP.

 

Ο Ισπανός πραγματοποίησε 63 γύρους και φάνηκε να προσαρμόζεται γρήγορα στα νέα δεδομένα. Η καλύτερη επίδοσή του ήταν 1’36.204, 3.5 δευτερόλεπτα πίσω από το χρόνο του πρωτοπόρου Casey Stoner. "Είναι σαν όνειρο", δήλωσε ο Barberá μετά τις δοκιμές της Δευτέρας. "Αυτή είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για την καριέρα μου και θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος των περιστάσεων. Νιώθω άνετα με την καινούρια μου ομάδα και η μοτοσυκλέτα είναι εκπληκτική. Είναι πολύ πιο άκαμπτη, σχετικά με τη μοτοσυκλέτα που οδηγούσα στα 250cc, αλλά η πρόσφυση είναι εκπληκτική και να κάνει τις ευθείες να μοιάζουν πολύ μικρές. Φυσικά, ακόμα προσαρμόζομαι και μου είναι δύσκολο ακόμα να ανοίξω πλήρως το γκάζι."

 

"Ο πρωταρχικός μου στόχος ήταν να αποφύγω κάποια πτώση. Ένιωσα καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα και κινήθηκα αρκετά γρήγορα, αλλά πρέπει να κάνω ένα βήμα τη φορά ώστε να συνηθίσω στα νέα δεδομένα. Είναι η πρώτη μου επαφή με τετράχρονη μοτοσυκλέτα και δεν ήμουν σίγουρος ποιες ήταν οι σωστές γραμμές στην πίστα. Παρόλα αυτά, νομίζω ότι προσαρμόζομαι γρήγορα", ολοκλήρωσε ο Barbera.

 

Την ίδια στιγμή, ο Bautista δοκίμαζε την καινούρια εργοστασιακή Suzuki. Ο Ισπανός έγραψε 52 γύρους με την καινούρια του μοτοσυκλέτα και η καλύτερη επίδοσή του ήταν μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερη από την αντίστοιχη του Barberá.

 

"Σήμερα άρχισα να μαθαίνω πως οδηγείται αυτή η μοτοσυκλέτα και πραγματικά το απόλαυσα. Είναι πολύ δυνατή και όχι ιδιαίτερα εύκολη στην οδήγηση. Πάντως, πιστεύω ότι είναι ευκολότερη από μια μοτοσυκλέτα 250cc. Οι κύριες διαφορές είναι το traction control και τα ελαστικά. Που έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Έτσι, η αίσθηση μέσα στη στροφή είναι πιο σταθερή. Νομίζω ότι πήγαμε καλύτερα από ότι δείχνουν οι χρόνοι", δήλωσε ο Bautista.

Επόμενο άρθρο »

MARLBORO DUCATI: Δυνατό ξεκίνημα!

« Προηγούμενο άρθρο

VALENCIA LIVE: Η πρώτη μέρα των δοκιμών

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα