• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
VALENCIA LIVE: Η πρώτη μέρα των δοκιμών
Casey Stoner και η νέα Ducati GP10 σημειώσαν τον καλύτερο χρόνο
Νέα 09/11/2009 - 18:30

 

Η πρώτη μέρα των δοκιμών, ενόψει της νέας χρονιάς, τελείωσε στις 6 ώρα Ελλάδας, με τη θερμοκρασία να πέφτει, καθώς ο ήλιος πήγαινε προς τη δύση του και ο δυνατός αέρας δεν βοηθούσε καθόλου στη διατήρηση της θερμοκρασίας της ασφάλτου σε καλά επίπεδα, ώστε να βελτιωθούν κιάλλο οι χρόνοι.

 

Έτσι τα τελικά αποτελέσματα δεν διαφοροποιήθηκαν από αυτά που ίσχυαν στις 5, με τον Casey Stoner και τη νέα Ducati GP10 να σημειώνουν τον καλύτερο χρόνο με 1:32.660, στον 22ο από τους 32 γύρους που έκανε ο Αυστραλός.

Οι διαφορές της νέας GP10 (πέρα από τον ήχο) είναι στη σειρά ανάφλεξης που εγκαταλείπει τον «screamer» χαρακτήρα για να γυρίσει πίσω στη σειρά ανάφλεξης που χρησιμοποιούσε η GP6, η τελευταία των 990cc δηλαδή. Αυτό κάνει τον κινητήρα πιο φιλικό, δίνει περισσότερη ροπή (όπως είπε χαρακτηριστικά ο Stoner) και κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο ευκολοδήγητη. «Βρήκα την πρόσφυση που μας έλειπε, όλο το τριήμερο», συμπλήρωσε ο Αυστραλός και δήλωσε χαρούμενος με τις σημερινές δοκιμές, αφού μάλιστα σημείωσε καλύτερο χρόνο από τον ταχύτερο γύρο του χθεσινού αγώνα. Για το νέο πιρούνι που δοκίμασε η ομάδα είπε ότι έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά που πρέπει να συνηθίσει. Αναφερόμενος στη χθεσινή του πτώση είπε ότι η ανάλυση της τηλεμετρίας έδειξε ότι δεν έκανε κανένα λάθος. Άνοιξε ελάχιστα το γκάζι, πηγαίνοντας σιγά και το λάστιχο τον «έστειλε». Η Bridgestone δεν έχει δώσει κάποια εξήγηση, έτσι και αλλιώς το λάστιχο πρέπει να αναλυθεί στην Ιαπωνία.

Η Ducati GP10 έχει νέο πιρούνι και νέο κινητήρα
Η Ducati GP10 έχει νέο πιρούνι και νέο κινητήρα

Αντίστοιχα ο ομόσταυλός του Nicky Hayden που σημείωσε τον 5ο καλύτερο χρόνο στον 41ο και τελευταίο του γύρο για σήμερα, είπε ότι γενικά δεν κατάλαβε μεγάλες διαφορές στις δύο μοτοσυκλέτες του, την GP9 και την GP10. To νέο πιρούνι, ο νέος τρόπος σύνδεσης του κινητήρα στο πλαίσιο και ο νέος κινητήρας απλά του έδωσαν λίγο καλύτερη αίσθηση όταν περνούσε πάνω από τα σαμαράκια της πίστας. «Πρέπει να βελτιωθώ παντού» είπε, ώστε να μειώσει κιάλλο τη διαφορά του από τους 4 πρώτους.

Ο Rossi χαρούμενος με το νεό πλαίσιο
Ο Rossi χαρούμενος με το νεό πλαίσιο

 

Ο 2ος ταχύτερος σήμερα ήταν ο Jorge Lorenzo, πάνω στη νέα Yamaha - ως προς το πλαίσιο, γιατί ο νέος κινητήρας του 2010 θα έλθει το Φεβρουάριο. Η μοτοσυκλέτα του φαίνεται πιο σταθερή, αλλά η διαφορά δεν είναι μεγάλη. Η πρόσφυση πίσω είναι περισσότερη, κάτι θετικό και σύμφωνα με τον Valentino Rossi που σημείωσε τον 3ο ταχύτερο γύρο. «Ήμουν αμέσως γρηγορότερος με τη νέα μοτοσυκλέτα και έτσι δε χρειάστηκε να οδηγήσω πολύ τη φετινή. Αύριο θα επικεντρωθούμε 100% στη νέα, που έχει διαφορά και στην κατανομή βάρους και αυτό είναι που έδωσε την περισσότερη πρόσφυση», είπε ο «Γιατρός». Και συνέχισε λέγοντας ότι χρειάζονται ακόμη περισσότερη πρόσφυση όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στη μέγιστη κλίση.

Ο Lorenzo έκανε τις ίδιες παρατηρήσεις με τον Rossi!
Ο Lorenzo έκανε τις ίδιες παρατηρήσεις με τον Rossi!

Αναφέρθηκε και στο νέο carbon κράνος που του έφερε η AGV, στα χρώματα της «γριάς κότας», το οποίο είναι πιο ελαφρύ και του άρεσε.

 

Ο 4ος των δοκιμών, ο Dani Pedrosa με τη νέα Honda RC212V στα μαύρα χρώματα του carbon φέρινγκ της, δοκίμασε το νέο πλαίσιο και τις νέες αναρτήσεις της Ohlins. Η πρώτη αίσθηση είναι καλή, αλλά κυρίως διαφορετική. Υπήρχε ένταση από τη μεριά του στην προσπάθεια να καταλάβει την αίσθηση αυτή και τη διαφορά στη βύθιση του μπροστινού πιρουνιού. Στον τομέα του κινητήρα δεν θα υπάρχουν σημαντικές διαφορές από τον φετινό, αφού μόνο στα ηλεκτρονικά θα υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές σε σχέση με το φετινό που χρησιμοποιεί η ομάδα από το Brno και μετά.

Αυτό δείχνει ότι πραγματικά η Honda έκανε σπουδαία δουλειά φέτος στον τομέα της αξιοπιστίας το κινητήρα και είναι ίσως η πιο έτοιμη να αντιμετωπίσει τη νέα πρόκληση του κανονισμού του 2010, που απαιτεί τη χρήση μόνο 6 κινητήρων ανά οδηγό, για όλη τη χρονιά.

 

Ο Ben Spies εντυπωσίασε και πάλι με τον 6ο χρόνο, μπροστά από τον Andrea Dovizioso.

Πίσω τους 8ος ο Aleix Espargaro ήταν από τις ευχάριστες εκπλήξεις για την Ducati. Βελτίωσε κατά 6 δέκατα του δευτερολέπτου το χθεσινό του χρόνο, παρά το ότι η μοτοσυκλέτα του δεν είχε καμία διαφορά σε σχέση με τον αγώνα. Μάλιστα με 63 γύρους στο ενεργητικό του ήταν μακράν ο οδηγός που «δούλεψε» περισσότερο σήμερα.

Ο ομόσταυλός του Mika Kallio ακολούθησε, μπροστά από τον Marco Melandri που επέστρεψε στην Gresini Honda, με κέφι για δουλειά, στους 45 γύρους που συμπλήρωσε.

Τέσσερις θέσεις πιο κάτω, στην 14η βρέθηκε ο Marco Simoncelli στο ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία, πάνω στις μοτοσυκλέτες του Toni Elias, που τουλάχιστον ως προς το πλαίσιο και τα φέρινγκ είναι εργοστασιακών προδιαγραφών. Δεν είναι γνωστό ποιος από τους δύο «Μάρκους» θα έχει την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα του χρόνου, αν τελικά η ομάδα του Gresini, πάρει όπως φέτος εργοστασιακές μοτοσυκλέτες για έναν από τους δύο οδηγούς.

 

Πίσω από τον Melandri οι Edwards, De Puniet, Capirossi, ενώ πίσω από τον 14ο Simoncelli οι υπόλοιποι 250ρηδες Bautista, Barbera, Aoyama.

 

H Scot συνεχίζει τις διαβουλεύσεις με τον Alex De Angelis και τα πράγματα πάνε σε καλό δρόμο για την παραμονή της ομάδας και του οδηγού στη μεγάλη κατηγορία.

 

Οι ΜΟΤΟ2 που δοκιμάστηκαν όχι από κορυφαίους οδηγούς των 250, αλλά από δοκιμαστές κυρίως, ΔΕΝ σημείωσαν τελικά τους καλούς χρόνους που γράψαμε στο προηγούμενο ρεπορτάζ, απλά το σύστημα χρονομέτρησης τους έδωσε χρόνους οδηγών του MotoGP, που είχαν το ίδιο νούμερο συμμετοχής. Πάντως η παρουσία τους ήταν καλή και ο Rossi είπε ότι πρέπει να δούμε πως θα τα πάνε οι κορυφαίοι οδηγοί της κατηγορίας για να βγουν κάποια συμπεράσματα.

 

Αποκλειστικό ρεπορτάζ για την Ελλάδα από τον ανταποκριτή μας Δημήτρη Διατσίδη

Επόμενο άρθρο »

FIAT YAMAHA: "Ιδιαίτερα επιτυχημένη η φετινή χρονιά."

« Προηγούμενο άρθρο

VALENCIA LIVE: To 2010 ξεκίνησε!!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα