• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BRIDGESTONE: Έτοιμη για τον τελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος!
Πρόκληση η πίστα της Valencia για την απόδοση των ελαστικών.
Νέα 06/11/2009 - 06:56

Ο 17ος και τελευταίος γύρος του Πρωταθλήματος αποτελεί μια εντελώς διαφορετική πρόκληση για την Bridgestone σε σχέση με τον αγώνα της Sepang. H Ισπανική πίστα είναι από τις μικρότερες του Πρωταθλήματος, με πολλές στροφές και σχετικά αργή. Γι' αυτό το λόγο, το μπροστινό ελαστικό που θα δώσει η Bridgestone στον τελευταίο αγώνα, θα είναι πιο μαλακό σε σχέση με το αντίστοιχο στη Μαλαισία. Tο πίσω θα παρέχεται ακριβώς στις ίδιες επιλογές με τον αγώνα της Sepang, δηλαδή μεσαία και σκληρή γόμα, με ασύμμετρη όμως κατασκευή λόγω του αριστερόστροφου χαρακτήρα της πίστας.

 

Σε γενικές γραμμές, η θερμοκρασία στην Valenzia ποικίλει και αυτό προσθέτει μια ακόμα μεταβλητή στους ανθρώπους της Bridgestone, για να λάβουν υπόψιν τους. Οι 30 γύροι του αγώνα ισοδυναμούν με 420 συνολικά στροφές, οπότε κλειδί στην απόδοση των ελαστικών αναμένεται να είναι και η διάρκεια ζωής τους μέσα στον αγώνα.

 

"Η Valencia είναι μια ιδιαίτερα σφιχτή και τεχνική πίστα, με 9 αριστερές και 5 δεξιές στροφές, με αργό γυρολόγιο που απαιτεί σταθερότητα στη μοτοσυκλέτα και ακρίβεια στις αλλαγές κατεύθυνσης", εξήγησε ο Υπεύθυνος Εξέλιξης των ελαστικών της Bridgestone, Tohru Ubukata. "Παρότι οι θερμοκρασίες θα είναι χαμηλότερες από την Μαλαισία και η πίστα είναι πιο αργή, η συγκεκριμένη πίστα αποτελεί μια ιδιαίτερη πρόκληση για εμάς. Είναι αυτό που λέμε μια "απασχολημένη" πίστα (busy circuit), διότι το μήκος του γύρου σε σχέση με τις υπάρχουσες στροφές σημαίνει ότι το ελαστικό δουλεύει συνεχώς, χωρίς να ξεκουράζεται καθόλου."

 

"Η ανθωρολογιακή φορά σημαίνει ότι χρειαζόμαστε καλή αντοχή από την αριστερή πλευρά του ελαστικού και εύκολο ζέσταμα στη δεξιά πλευρά. Γι' αυτό το λόγο, το ασύμμετρο πίσω ελαστικό είναι πολύ σημαντικό. Η μοτοσυκλέτα είναι συχνά πλαγιασμένη, οπότε δίνουμε μεγάλη έμφαση και στη σχεδίαση των "ώμων" των ελαστικών. Οι ομάδες που διαθέτουν καλά πακέτα μοτοσυκλέτας- αναβάτη θα ανταμοιφθούν, όπως και εκείνοι που δε θα ταλαιπωρήσουν αναίτια το ελαστικό τους. Είναι πολύ σημαντικό οι αναβάτες να διατηρήσουν έναν ομαλό ρυθμό, διότι αυτό θα κρατήσει και τη θερμοκρασία των ελαστικών σε φυσιολογικά επίπεδα", ολοκλήρωσε ο Ubukata.

 

Ο Hiroshi Yamada, επικεφαλής του τμήματος Motorsport της Bridgestone πρόσθεσε: "Ξεκινάμε αυτό τον αγώνα, έχοντας βοηθήσει για την κατάκτηση ενός ακόμα Πρωταθλήματος. Παρότι αυτό ήταν κάτι φυσιολογικό, όντας οι μόνοι προμηθευτές ελαστικών, σημασία έχει πως εξελίχθηκε το Πρωτάθλημα. Πέντε αναβάτες κέρδισαν αγώνες φέτος, μια επίδοση καλύτερη από την αντίστοιχη περσινή. Επίσης, ο ανταγωνισμός ήταν έντονος και το Πρωτάθλημα κρίθηκε μόλις στον προτελευταίο αγώνα. Ο στόχος μας σαν προμηθευτής ελαστικών είναι ο ανταγωνισμός να βρίσκεται πάντα σε ψηλά επίπεδα."

Επόμενο άρθρο »

SAN CARLO GRESINI: Ετοιμάζονται για τον τελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος.

« Προηγούμενο άρθρο

VALENCIA LIVE: O Spies και οι 4 μονομάχοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA