• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez test: οι δηλώσεις!
Τα κυριότερα σημεία των δηλώσεων
Νέα 08/05/2017 - 22:35

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

Στο τέλος της σημερινής ημέρας μιλήσαμε με τους περισσότερους οδηγούς και μετυαφέρουμε τα κυριότερα από όσα είπαν:

 

Scott Redding

“Φρενάρω ένα μέτρο πιο μέσα στην στροφή και αλλάζουν τα πάντα! Είναι φοβερό πόσο ευαίσθητη είναι ειδικά αυτή η μοτοσυκλέτα και στην παραμικρή αλλαγή. Πρέπει να υπολογίζουμε τα πάντα με ακρίβεια και κάθε αλλαγή δίνει διαφορετικό αποτέλεσμα.

Έχω πρόβλημα στο ξεκίνημα του αγώνα, δεν μπορώ να ακολουθήσω το ρυθμό των άλλων με τα καινούργια λάστιχα. Όταν οι άλλοι ρίχνουν το ρυθμό λόγω της φθοράς των ελαστικών, εγώ μένω σταθερός, γι' αυτό φαίνεται ότι πάω καλύτερα στο 2ο μισό του αγώνα. Μένω σταθερός, δουλεύουμε στο πως θα πάω λίγο καλύτερο στο ξεκίνημα του αγώνα.

Η μοτοσυκλέτα μας είναι ψηλή και δεν υποφέρει τόσο στη μεταφορά βάρους στο φρενάρισμα”.

 

Danillo Petrucci

“Το πιο μαλακό λάστιχο βοηθάει στο φρενάρισμα μέχρι βαθιά μέσα στην στροφή, γιατί παραμορφώνεται περισσότερο και δίνει καλύτερη αίσθηση για το πλάγιασμα και αυτό βοηθάει στο μέσον της στροφής, γιατί μαζί κλείνει περισσότερο τη γραμμή της στροφής. Το περσινό είναι λίγο καλύτερο στο πρώτο μέρος του φρεναρίσματος”.

 

Johann Zarco

“Μου δίνει μεγάλο κίνητρο το ότι όλοι αυτοί οι μεγάλοι οδηγοί μιλούν με τόσο καλά λόγια για μένα. Θα τα δώσω όλα για ένα βάθρο στο Le Mans”.

 

Rossi, Marquez & Crutchlow: προτιμούν τον παλιό πιο άκαμπτο σκελετό.

 

Valentino Rossi: το νέο πλαίσιο δεν του άρεσε, γενικά θεωρεί ότι χρειάζονται νέα πράγματα για το μέλλον στην Μ1 και ήταν πολύ κουρασμένος – καθυστέρησε να έρθει στη συνέντευξη 20 λεπτά με τον φυσικοθεραπευτή της Clinica Mobile να του κάνει μασάζ στο γκαράζ της ομάδας! Κάνει πολλούς γύρους σε κάθε έξοδο στην πίστα, για να καταλαβαίνει το ρυθμό αγώνα.

Vinales: έχει προοπτική το νέο πλαίσιο. “Ακριβώς με τις ίδιες ρυθμίσεις με χθες είχα ρυθμό ίδιο με αυτόν των Dani & Mark”, είπε αφήνοντας να εννοηθεί ότι το χθεσινό λάστιχο είχε κατασκευαστικό πρόβλημα.

 

Mark Marquez: χαρούμενος με τη νέα εξάτμιση που δίνει ροπή στις μεσαίες και είναι σχεδόν ίδια ψηλά, με αυτήν που έχει, αλλά χρειάζεται πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά! Θα τη δοκιμάσει ίσως και στη γαλλία, ίσως σε επόμενες δοκιμές πριν την χρησιμοποιήσουν σε αγώνα.

 

Dani Pedrosa: τα ίδια για τη νέα εξάτμιση, 50/50 για το λάστιχο, γενικά θετικός και θεωρεί σημαντική τη βοήθεια του Sete Gibernau στον ίδιο και στην ομάδα.

 

Jorge Lorenzo: “Είμαι πολύ αισιόδοξος για τη συνέχεια. Σήμερα κάναμε κάποιες αλλαγές στις ρυθμίσεις – αφού δεν είχαμε τίποτε νέο να δοκιμάσουμε – και είχα ακόμη καλύτερο ρυθμό από χθες”. Το απόγευμα ήταν ο μόνος που γύριζε σταθερά στο '39!!! Για τα δύο ελαστικά είοπε ότι ξεκάθαρτα προτιμάει το φετινό, αλλά και ότι οι διαφορές τους είναι πολύ μικρές και δεν θα δυσκολευτεί να προσαρμοστεί σε αυτό, αν το επιλέξουν τελικά οι περισσότεροι οδηγοί.

 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Προβληματισμένος ο Vinales

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez Test: Τελικοί Χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα