• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
CECCHINELLO: Έξυπνο πλάνο χρηματοδότησης, σε δύσκολους καιρούς για τα MotoGP.
Η Ιταλική ομάδα αποκαλύπτει την τακτική της για προσέλκυση χορηγών.
Νέα 24/08/2009 - 07:52

Η ομάδα LCR Honda έγινε αντικείμενο συζήτησης στα paddock φέτος, με τα λογότυπα του Playboy να διακοσμούν τη μοτοσυκλέτα σε μερικούς γύρους του Πρωταθλήματος. Όμως, τα συγκεκριμένα λογότυπα δεν υπήρχαν πάνω στη μοτοσυκλέτα της Ιταλικής ομάδας, σε κάθε αγώνα προκαλώντας σύγχυση.

 

Αντί γι' αυτά, υπήρχαν λογότυπα της Givi, ή της ELF, γνωστού πετρελαϊκού γίγαντα. Η τακτική του Lucio Cecchinello ήταν να τραβήξει περισσότερους σπόνσορες, χαμηλώνοντας το κόστος της χορηγίας. Το πρόγραμμα χορηγίας της ομάδας LCR αποτελείται από μια σειρά συμφωνιών με πολλούς διαφορετικούςσπόνσορες, για μεμονωμένους αγώνες, αντί για έναν αποκλειστικό κεντρικό χορηγό, για όλο το Πρωτάθλημα. Αυτή την αντισυμβατική και μάλλον πρωτοποριακή προσέγγιση στα θέματα χορηγίας, προσπάθησε να εξηγήσει ο Lucio Cecchinello σε συνέντευξη που έδωσε μετά το Grand Prix του Donington.

 

"Όταν ξεκινήσαμε στα MotoGP, το 2006, ήρθαμε αντιμέτωποι με τη νέα εποχή χορηγιών, διότι οι νέοι Ευρωπαϊκοί κανόνες επέβαλαν την απαγόρευση διαφήμισης προϊόντων καπνοβιομηχανιών, κάτι που δημιούργησε προβλήματα σε πολλές ομάδες. Είχαμε συζητήσεις με διάφορες καπνοβιομηχανίες για χορηγία, αλλά τελικά τα σχέδια ναυάγησαν", αποκάλυψε o Cecchinello.

 

"Ξαφνικά λοιπόν, μια τεράστια ποσότητα χρημάτων εξαφανίστηκε από τη Μεγάλη Κατηγορία. Εμείς, που προερχόμασταν από τη μικρή και μεσαία κατηγορία, είχαμε επαφές με πολλούς μικρούς σπόνσορες οπότε ήταν φυσιολογικό να επιλέξουμε τη συγκεκριμένη τακτική, ώστε η ομάδα να εξασφαλίσει κάποια έσοδα", ολοκλήρωσε ο Ιταλός manager.

Επόμενο άρθρο »

SCHWANTZ: Aπορεί για την απόφαση του Stoner.

« Προηγούμενο άρθρο

RIZLA SUZUKI: Ενθουσιασμένοι από τη μεταγραφή του Bautista.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα