• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez: Αλλάξαμε πολλά στις ΕΔ2
Το βασικό set-up που είχαμε δεν δουλεύει εδώ
Νέα 23/04/2016 - 00:25

Το μυστικό του Marc Marquez στον προηγούμενο Γύρο, στην COTA, για να αντισταθμίσει το μειονέκτημά του στις κλειστές στροφές, ήταν να αλλάξει το στυλ του.

 

Ο 23χρονος άσος έστησε τη μοτοσυκλέτα του κι άρχισε να παίρνει τις στροφές αυτές με στυλ πιο κοντά σ’ αυτό της Yamaha!

 

Είχε προειδοποιήσει όμως ότι κάτι τέτοιο ενδεχομένως να μην δουλέψει στις ευρωπαϊκές πίστες και ειδικά στην Jerez, που είναι περισσότερο stop-and-go πίστα.

 

Έτσι κι έγινε, όπως εξήγησε στις δηλώσεις του ο Marquez:

 

«Το set-up από το Qatar, την Αργεντινή και την Αμερική δεν ήταν το καλύτερο για εδώ. Η Jerez είναι τελείως διαφορετική πίστα, περισσότερο stop-and-go».

 

«Αλλάξαμε πολλά στις ΕΔ2 και ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα. Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν έχουμε μεγάλη διαφορά από τον Lorenzo που είναι ο πιο γρήγορος».

 

«Και ο Valentino είναι σταθερός, αλλά από την πλευρά μου είμαι χαρούμενος με τον τρόπο που δουλεύει η ομάδα και με τον τρόπο που ξεπερνάμε τα προβλήματα».

 

Και στην Jerez προσπάθησε να εφαρμόσει το στυλ που μοιάζει με αυτό της Yamaha, παίρνοντας πιο ανοιχτές γραμμές για να μην χάνει τόσο στην επιτάχυνση.

 

«Όμως σε αυτή την πίστα είναι πιο δύσκολο να το εφαρμόσεις διότι είναι πιο στενή. Μπορείς να αλλάξεις τη γραμμή, αλλά όχι πολύ».

 

«Για την ώρα σε κάποιες στροφές χρησιμοποιώ το περσινό μου στυλ και πρέπει ν’ αλλάξω λίγο εκεί. Το ίδιο και στα φρένα. Κάποιες φορές φρενάρω πιο αργά και αυτός δεν είναι ο καλύτερος τρόπος με τα Michelin».

 

Σήμερα, ο Marquez, έκανε ντεμπούτο στα πιο μεγάλα «φτεράκια» στο μπροστά μέρος της RC213V.

 

«Δεν βλέπουμε ακόμα ξεκάθαρη βελτίωση. Είναι δύσκολα και στην οδήγηση, αλλά ειλικρινά στις ΕΔ2 είπα, οκ, θα προσπαθήσω να τα καταλάβω διότι οι άλλοι τα χρησιμοποιούν».

 

«Ίσως βέβαια αύριο επιστρέψω στα κανονικά, στα πιο μικρά. Φαίνεται ότι με τα πιο μεγάλα το μπροστά μέρος είναι πιο σταθερό».

 

«Πρέπει όμως να είμαστε προσεκτικοί, διότι μερικές φορές - στις γρήγορες στροφές - πιέζουν περισσότερο απ’ ότι θα θέλαμε κάτω το μπροστινό».

 

«Αυτό είναι σημαντικό, διότι αν πιέζεις αλλά η μοτοσυκλέτα στρίβει, τότε δεν υπερθερμαίνεις τα ελαστικά».

 

«Αλλά αν δεν στρίβει κι εσύ πιέζεις, τότε ανεβάζεις τη θερμοκρασία στο μπροστινό. Το παλεύουμε... Θα δούμε. Ίσως αύριο να προσπαθήσουμε πάλι».

 

Όπως για τους περισσότερους, έτσι και για τον Marquez το σπινάρισμα στον πίσω τροχό αποτελεί σημαντικό πρόβλημα.

 

«Πέρυσι είχαμε παράπονα για την πρόσφυση στον πίσω τροχό με τα Bridgestone και φέτος το ίδιο συμβαίνει με τα ελαστικά της Michelin».

 

 

 

 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Pedrosa: Χαρίζουμε τσάμπα χρόνο!

« Προηγούμενο άρθρο

Δεν προβληματίζεται ο Lorenzo!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA