• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pedrosa: Χαρίζουμε τσάμπα χρόνο!
Χάνει σε ευθείες και επιτάχυνση ο Ισπανός
Νέα 23/04/2016 - 00:34

Απογοητευμένος ο Dani Pedrosa, δεν φαίνεται να έχει τις λύσεις στο χρόνιο πρόβλημα με τη χαμηλή πρόσφυση που έχει στην πίστα της Jerez.

 

Η άσφαλτος της Jerez αλλά και ο πιο σκληρός σκελετός των ελαστικών της Michelin, είναι οι βασικοί παράγοντες των δυσκολιών στην επιτάχυνση του Ισπανού άσου.

 

Άλλωστε ο Pedrosa ήταν ο μοναδικός ο οποίος στις πιο υψηλές θερμοκρασίες του μεσημεριού, δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του από τις ΕΔ1.

 

«Ένας από τους βασικούς λόγους είναι η πρόσφυση στο πίσω ελαστικό», εξήγησε ο Dani Pedrosa.

 

«Δεν έχω καλή έξοδο στις στροφές... δυσκολεύομαι και το ίδιο συμβαίνει σε κάποια άλλα κομμάτια της πίστας».

 

«Το θέμα είναι ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι τόσο ισχυρές, που θα γράψεις καλό χρόνο όσο περισσότερο εκμεταλλεύεσαι τη δύναμή τους».

 

«Χάνω στις ευθείες και στην επιτάχυνση, που ήταν τα δυνατά μου σημεία. Προφανώς κι όταν χαρίζεις έτσι χρόνο, δημιουργούνται αυτές οι διαφορές».

 

«Σήμερα δεν βελτιώθηκα στις ΕΔ2 και πρέπει να βρω έναν τρόπο να βελτιώσω την πρόσφυση στον πίσω τροχό. Για την ώρα δεν έχω τη λύση».

 

Στο Τέξας ο Marquez τόνιζε ότι - κυρίως στις κλειστές στροφές - μιμούνταν τον τρόπο που η Yamaha παίρνει τις στροφές.

 

Ο Pedrosa συμφωνεί και προσθέτει ότι αυτό πρέπει να γίνει από τη στιγμή που και η Honda από φέτος, έχει αλλάξει τη φορά του στροφάλου (ανάποδα από τη φορά των τροχών).

 

«Δεν είναι τα ελαστικά, αλλά έχει να κάνει πιο πολύ με τη μοτοσυκλέτα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια».

 

«Χάνουμε χρόνο στην έξοδο και πρέπει να καλύψουμε το έδαφος. Αν κρατήσεις περισσότερη ταχύτητα στη στροφή, για να εξισορροπήσεις τη χασούρα στην έξοδο, τότε ανοίγεις τη γραμμή σου».

 

Όπως και ο Marquez, έτσι και ο Pedrosa είχε από σήμερα στη διάθεσή του τα πιο μεγάλα «φτεράκια» στη μοτοσυκλέτα του.

 

«Δεν νομίζω ότι είναι σούπερ καλά. Εξαρτάται από πολλά, είναι συνδυασμός του πίσω ελαστικού που θα βάλεις, των ρυθμίσεων που θα έχεις».

 

Τέλος πρόσθεσε: «Στο μέσο της στροφής έχουμε μια περίεργη αίσθηση, αλλά ακόμα μαθαίνω τα φτεράκια».

Επόμενο άρθρο »

Jerez Moto3: ΕΔ3

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez: Αλλάξαμε πολλά στις ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα