• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ανασκόπηση 2015: Jorge Lorenzo
Αξιολογώντας τους δέκα καλύτερους της χρονιάς
Νέα 23/12/2015 - 12:11

Μετά από ένα δύσκολο 2014, ο Jorge Lorenzo πήρε πάρα πολύ στα σοβαρά την προετοιμασία του για τη φετινή σεζόν.

 

Ο Ισπανός άσος της Yamaha ήξερε ακριβώς που «πονούσε» πέρυσι και αυτό δεν ήταν άλλο από τη φυσική του κατάσταση.

 

Ο ίδιος προπονήθηκε πολύ σκληρά τον περσινό χειμώνα, άλλαξε γυμναστή και παρουσιάστηκε στην Sepang τον Φλεβάρη του ’14 πολύ αλλαγμένος.

 

Είχε χάσει κιλά, αλλά όχι μυϊκό βάρος, ήταν σε καταπληκτική κατάσταση και αυτό φάνηκε σχεδόν από το ξεκίνημα!

 

Δυστυχώς όμως για τον ίδιο, υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μπορείς να ελέγξεις και το Πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς.

 

Ένα πρόβλημα με το κράνος του στο Qatar, στον πρώτο αγώνα της σεζόν, περιόρισε την ορατότητα του Lorenzo που παρ’ όλα αυτά κατάφερε να πάρει την 4η θέση, όντας πρώτος για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.

 

Ενός κακού μύρια έπονται και στο Austin ταλαιπωρήθηκε από βρογχίτιδα, ενώ στην Αργεντινή μια λάθος επιλογή στο ελαστικό τον άφησε πίσω στην τελική κατάταξη του αγώνα.

 

Ωστόσο ο Lorenzo πέρα από την σωματική προετοιμασία, είχε προετοιμαστεί και ψυχολογικά για τη φετινή Μάχη και αυτό φάνηκε με τον τρόπο που κατάφερε να ξεπεράσει τους τρεις πρώτους αγώνες και το -29β που είχε από τον Valentino.

 

Ξεκινώντας από την Jerez και μέχρι την Catalunya, ο Lorenzo ήταν πραγματικά χάρμα ιδέσθαι, κατακτώντας με επιβλητικό τρόπο τέσσερεις συνεχόμενες νίκες, χωρίς να χάσει το προβάδισμα σε κανένα γύρο των αγώνων αυτών!

 

Έφτασε στο Assen στο -1 από τον Rossi, αλλά η τρίτη του θέση στην Ολλανδία τον άφησε δέκα βαθμούς πίσω από τον μεγάλο του αντίπαλο.

 

Στους επόμενους τρεις αγώνες πήρε ένα βάθρο στην Indy, μια 4η θέση στο Sachsenring και τη νίκη στο Brno της Τσεχίας, ισοφαρίζοντας τον Valentino, τον οποίο και πέρασε στη βαθμολογία για πρώτη φορά, έχοντας περισσότερες νίκες μέχρι τότε.

 

Όσο γρήγορος ήταν στο στεγνό όμως, άλλο τόσο προβληματιζόταν στις αλλαγές του καιρού και κυρίως στο πόσο άλλαζε το επίπεδο πρόσφυσης της πίστας.

 

Ο Lorenzo δεν έχει πρόβλημα στο βρεγμένο, μπορεί κι εκεί - από τη στιγμή που κατανοήσει τα επίπεδα πρόσφυσης - να είναι πολύ γρήγορος, ωστόσο ήταν οι αλλαγές της κατάστασης της πίστας κατά τη διάρκεια του αγώνα που τον προβλημάτιζε.

 

Στο βρόχινο Silverstone τα προβλήματα με το κράνος επανήλθαν και ο ίδιος - μετά το τέλος του αγώνα που πήρε την 4η θέση - επέστρεψε εκνευρισμένος στο γκαράζ του δείχνοντας τη θολωμένη ζελατίνα του κράνους που δεν τον άφηνε να βλέπει καλά.

 

Μετά σ’ έναν από τους πιο περίεργους αγώνες των τελευταίων χρόνων, στο στεγνό, βρεγμένο και πάλι στεγνό αγώνα του Misano, ο Lorenzo είχε τη μοναδική του πτώση σε αγώνα φέτος και την πρώτη του μετά το Qatar πέρυσι!

 

Ο Jorge όμως συνήλθε γρήγορα. Στην Aragon πήρε μια αποφασιστικής σημασίας νίκη με το γνωστό του, κυρίαρχο τρόπο, ενώ σε Phillip Island και Sepang οι δυο 2ες θέσεις του έδωσαν 40 ακόμα βαθμούς.         

 

Πλέον ήταν μόλις εφτά βαθμούς πίσω από τον Rossi στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, μέσα στην πατρίδα του την Ισπανία, με το κλίμα όμως να είναι εξαιρετικά εχθρικό για τον ίδιο.

 

Η ψυχραιμία του όμως και η αποφασιστικότητά του υπερίσχυσαν των αποδοκιμασιών που γνώριζε σχεδόν σε κάθε βήμα του στο paddock και κατάφερε να πάρει τη νίκη και να στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

 

Επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο αυτό που πολλοί παραδέχονταν, ανάμεσά τους και ο Rossi: ότι ο Jorge Lorenzo ήταν ο ταχύτερος όλων στο στεγνό. Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια, αλλά μας βοηθάνε να σχηματίσουμε εικόνα.

 

Ο Lorenzo οδήγησε τους 274 από τους 448 γύρους φέτος, έχοντας ποσοστό λίγο πάνω από 61% (!), ενώ πήρε εφτά νίκες - τις περισσότερες από κάθε άλλον - πέντε pole positions κι έκανε έξι ταχύτερους γύρους σε αγώνα.

 

Πάντα η υπεράσπιση ενός Τίτλου είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο εγχείρημα, αλλά η πρόκληση που αντιμετωπίζει ο Lorenzo το 2016 θα είναι ακόμα μεγαλύτερη, με τα νέα ηλεκτρονικά και τα νέα ελαστικά.

 

Ο Ισπανός άσος δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να πάρει δυο συνεχόμενους Τίτλους στη μεγάλη κατηγορία. Οι τρεις που έχει ήδη τον κατατάσσουν ήδη σε μια ελίτ αναβατών, με τον ίδιο να θέλει να μπει στο πάνθεον του MotoGP!

 

Τελική βαθμολογία: 9,5/10

Επόμενο άρθρο »

Ανασκόπηση 2015: Valentino Rossi

« Προηγούμενο άρθρο

Χριστούγεννα α λα MotoGP!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα