• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
LAGUNA SECA: Αυτά που δεν έδειξε η κάμερα την 1η μέρα!
Tι έκανε ο κάθε οδηγός στις Ελεύεθερες Δοκιμές 1;
Νέα 04/07/2009 - 16:30

 

Valentino Rossi 1ος: Χρησιμοποίησε τα σκληρά λάστιχα της Bridgestone περισσότερο και με αυτά σημείωσε τους καλύτερους χρόνους. Θέλει να βελτιώσει λίγο την αίσθηση του μπροστινού και χρειάζεται να ρυθμίσει με την ομάδα τα ηλεκτρονικά, ειδικά το κοντρόλ σούζας, «γιατί η πίστα έχει πολλά σαμαράκια και αλματάκια», όπως είπε.

 

Jorge Lornezo 2ος: Και αυτός με τα σκληρά λάστιχα σημείωσε τους καλούς χρόνους, χωρίς να κάνει σημαντικές αλλαγές στις ρυθμίσεις. Μάθαινε συνεχώς την πίστα και ήταν σταθερά γρήγορος, συμπληρώνοντας 38 γύρους, τους περισσότερους από όλους. Ο αγώνας θα έχει διάρκεια 32 γύρων.

 

Casey Stoner 3ος: Οι ενδείξεις της φυσικής του κατάστασης μιλούν για υπερκόπωση! Αυτή τη φορά ένιωσε υπερβολική κούραση από την πρώτη μέρα του αγώνα, ενώ στις δύο προηγούμενες πίστες η κούραση του βγήκε μόνο την τρίτη ημέρα! Οι γιατροί του δίνουν βιταμίνες, αλλά δεν μπορούν να κάνουν ασφαλή διάγνωση για το τι ακριβώς έχει! Ο ίδιος ελπίζει αυτό το φάρμακο που του έδωσαν σήμερα να δουλέψει!! Από την πλευρά της μοτοσυκλέτας είναι πολύ ευχαριστημένος, αφού από την Βαρκελώνη έχουν βρει κάποιες νέες ρυθμίσεις στη γεωμετρία που του δίνουν φανταστική αίσθηση, που απλά δεν μπορεί να μετουσιώσει σε χρόνους λόγω της φυσικής του κατάστασης.

 

Nicky Hayden 14ος: Απογοήτευση στον Αμερικανό νικητή της Laguna Seca το 2005 και 2006. «Η μοτοσυκλέτα δεν επιταχύνει δυνατά όπως θα έπρεπε. Συνήθως αυτό είναι το δυνατό σημείο της Ducati. Συνήθως εδώ κάνεις πολλές σούζες και εγώ δεν κάνω καθόλου, άρα κάτι δεν έχουμε ρυθμίσει σωστά, ίσως στη χαρτογράφηση», είπε ο οδηγός. «Τουλάχιστον έχω νέο βάψιμο στο κράνος μου, για τη γιορτή της 4ης Ιουλίου εδώ στην Αμερική», συμπλήρωσε!

 

Dani Pedrosa 4ος: Ο πάντα μεθοδικός Ισπανός, βρήκε γρήγορα το σωστό δρόμο στις ρυθμίσεις του νέου πλαισίου και σημείωσε τον 4ο χρόνο τελικά. Ο τραυματισμός του τον ενόχλησε μόνο προς το τέλος των δοκιμών και αυτό του δίνει αισιοδοξία ότι θα είναι πολύ καλά την Κυριακή.

Andrea Dovizioso 6ος: Προβλήματα με το μπροστινό της Honda RC212V για τον Ιταλό, με την αίσθηση που του δίνει στην κορυφή της στροφής. Με τα μεσαία λάστιχα τα πήγε καλύτερα, με τα σκληρά δεν κατάφερε να κατεβάσει χρόνους.

 

Toni Elias 5ος: Άλλαξε σημαντικά τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και προσαρμόστηκε γρήγορα στο νέο πλαίσιο που πήρε και αυτός μετά τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της Repsol. «Πρέπει να βελτιωθούμε λίγο ακόμη, ώστε να μείνουμε με τους πρώτους», είπε ο Ισπανός που έκανε την καλύτερη φετινή του εμφάνιση.

 

Alex De Angelis 10ος: Χαρούμενος γιατί φαίνεται ότι βρέθηκε η λύση για το πρόβλημα που είχε στο Assen με το μπροστινό.

 

Chris Vermeulen 8ος: Μετά την πτώση του στον 4ο ή 5ο γύρο, πήρε τη δεύτερη μοτοσυκλέτα που είχε εντελώς διαφορετικές ρυθμίσεις και χρειάστηκε πολλή ώρα για να βρεθεί το σωστό set up. Στο τέλος έκανε καλούς χρόνους, παρά το ότι το φετινό μπροστινό λάστιχο της Bridgestone δεν δουλεύει όσο καλά το περσινό με την Suzuki. Η επιτάχυνση όμως της μοτοσυκλέτας είναι καλή και ο Αυστραλός πιστεύει ότι θα πάει πολύ καλύτερα σήμερα, μόλις λύσουν τα προβλήματα του μπροστινού.

 

Loris Capirossi 12ος: Ξεκίνησε με δύο εντελώς διαφορετικές ρυθμίσεις στις 2 μοτοσυκλέτες του και καμία δεν δούλεψε σωστά. Στο τέλος κάτι βρήκαν, αλλά χρειάζεται πολύ δουλειά σήμερα για να ρυθμίσουν σωστά την GSV-R.

 

Colin Edwards 9ος: Η Μ1 ήταν πολύ σκληρή στην αρχή, δεν απορροφούσε τα σαμαράκια και ένιωθε ότι έκανε μοτοκρός, όπως χαρακτηριστικά είπε! «Υπάρχει εκεί ένα δευτερόλεπτο που με περιμένει, αλλά τώρα έχω χειροπέδες και δεν μπορώ να το πάρω», συμπλήρωσε ο πάντα κεφάτος Αμερικανός.

 

James Toseland 13ος: Προβλήματα με την πρόσφυση του πίσω ελαστικού του και στο να συνηθίσει τη νέα ρύθμιση της Μ1, με το βάρος πίσω και τη νέα θέση οδήγησης.

 

Randy De Puniet 11ος: Προβλήματα με την πρόσφυση του πίσω ελαστικού του, αλλά αισιόδοξος ότι η ομάδα θα βρει σήμερα τη λύση.

 

Sete Gibernau 15ος: Άρχισε να ξαναμαθαίνει την πίστα και προς το τέλος το ευχαριστήθηκε. Θεωρεί ότι είναι δύσκολο να συνηθίσει το γεγονός ότι πριν μερικά χρόνια έδινε τη μάχη για την κορυφή και τώρα τη μάχη στις τελευταίες θέσεις. «Πιάσαμε πάτο» είπε χαρακτηριστικά, αλλά πιστεύει ότι δεν μπορεί να πάει χειρότερα και ότι από δω και πέρα θα βελτιώνεται.

 

Niccolo Canepa 17ος: Mάθαινε την πίστα, δεν έκαναν καθόλου ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα.

Επόμενο άρθρο »

LAGUNA SECA: O Lorenzo στην πρώτη θέση στις Ε.Δ.2

« Προηγούμενο άρθρο

LAGUNA SECA: Πάμε για την 101η;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ