• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Fonsi Nieto επιστρέφει στα GP με Μoto2!
Μετά από τετραετή θητεία στο WSBK ο παλιός μας γνώριμος, Fonsi Nieto ετοιμάζεται να επιστρέψει στα GP...
Νέα 11/02/2009 - 17:29
Μετά από τετραετή θητεία στο WSBK ο παλιός μας γνώριμος, Fonsi Nieto ετοιμάζεται να επιστρέψει στα GP.

Ο ανιψιός του "Μr. 12+1" -(σ.σ. ποτέ δεν θα πει ότι έχει κατακτήσει 13 Παγκόσμια Πρωταθλήματα) Angel Nieto, θα συμμετάσχει στο project που ετοιμάζει η μαδριλένικη ομάδα La Glisse -σ.σ. συμμετέχει στο ισπανικό Πρωτάθλημα- η οποία έχει ξεκινήσει την εξέλιξη μοτοσικλέτας προδιαγραφών Moto2, της κατηγορίας που το 2011 θα αντικαταστήσει τα δίχρονα 250άρια.

Στόχος είναι το 2010 να μπει στο Πρωτάθλημα από τη στιγμή βέβαια που η Παγκόσμια Ομοσπονδία θα ανάψει το πράσινο φως ώστε τα 600άρια πρωτότυπα να έρθουν σε άμεση αντιπαράθεση με τα δίχρονα 250άρια. Κάτι ανάλογο δηλαδή με αυτό που είχε συμβεί το 2002 στη μεταβατική περίοδο της μεγάλης κατηγορίας όπου συνυπήρξαν τα τετράχρονα τέρατα των 990cc με τα δίχρονα 500άρια.

Καθοριστικό ρόλο στην απόφασή του να αποχωρήσει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes ήταν η αντιμετώπιση που είχε από την Alstare Suzuki.

«Μου έδιναν μια εργοστασιακή GSX-R αλλά δεν θα ήμουν στο ίδιο box με τους εργοστασιακούς. Δεν είναι αντιμετώπιση αυτή για έναν αναβάτη που πέρσι πέτυχε νίκη και ανέβηκε αρκετές φορές στο βάθρο. Επιπλέον, μετά από διαπραγματεύσεις που διήρκησαν αρκετές εβδομάδες με ενημέρωσαν ότι η μοτοσικλέτα δεν θα είναι έτοιμη μέχρι τον αγώνα της Valencia. Δηλαδή δεν θα έτρεχα ούτε στην Αυστραλία ούτε στο Κατάρ», είπε χαρακτηριστικά ο Ισπανός αναβάτης ο οποίος το 2002 τερμάτισε στη δεύτερη θέση των 250cc (πίσω από τον Πρωταθλητή Marco Melanri) και πρόσθεσε αναφερόμενος στο νέο project: «Είναι ένα project με μέλλον το οποίο από την πρώτη στιγμή μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Δεν ξέρω αν μέσα στη σεζόν θα πάρω μέρος σε κάποιους αγώνες του ισπανικού Πρωταθλήματος, αυτό που ξέρω καλά όμως είναι ότι δεν πρόκειται να ηρεμήσω καθόλου. Θα προπονηθώ και θα προετοιμαστώ όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται για να μπορέσω να αρπάξω την ευκαιρία που μου παρουσιάζεται».

Τη σχεδίαση του πρωτότυπου, το οποίο θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Yamaha R6, έχει αναλάβει ο Ελβετός Eskil Suter o οποίος είχε συνεργαστεί με την Kawasaki κατασκευάζοντας και εξελίσσοντας το πλαίσιο της ZX-RR, αλλά και με τον Mario Illien στο project της Ilmor.

Μια υβριδική έκδοση της μοτοσικλέτας είναι ήδη έτοιμη -χρησιμοποιεί πολλά εξαρτήματα από R6, όπως για παράδειγμα αναρτήσεις- και τις επόμενες μέρες θα μπει στην πίστα για δοκιμές.

Επόμενο άρθρο »

Ατύχημα είχε ο M. Schumacher την ώρα που δοκίμαζε την CBR1000RR

« Προηγούμενο άρθρο

Στα πρόθυρα αναβολής το GP της Ουγγαρίας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα