• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez: Σπουδαία νίκη του Stoner!, αλλά...
...το χέρι του δεν είναι ακόμη καλά!!
Νέα 29/04/2012 - 18:38

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Ο Casey Stoner πήρε μια πολύ σημαντική νίκη, μέσα στο άντρο των Ισπανών Lorenzo & Pedrosa, κέρδισε για πρώτη φορά σε μια πίστα που δεν είχε ξανακερδίσει και έδειξε ικανός να ξεπερνάει τα όποια εμπόδια.

“Για μένα δεν έχει σημασία το ότι δεν είχα ξανακερδίσει εδώ. Κάθε πίστα την αντιμετωπίζω το ίδιο”, είπε ο Αυστραλός. “Ρισκάραμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιες ρυθμίσεις που δεν τις είχαμε δοκιμάσει καθόλου, αφού είχαμε χθες πολύ λίγο χρόνο στο στεγνό. Χειρότερα από ότι ήμασταν δεν θα μπορούσε να γίνει, αλλά τελικά οι ρυθμίσεις αυτές δούλεψαν και η μοτοσυκλέτα ήταν καλή”, συμπλήρωσε.

 

Ο Αγώνας ξεκίνησε κάτω από τον φόβο της βροχής, όμως η πίστα είχε σχεδόν στεγνώσει στην γρήγορη γραμμή και στους πρώτους γύρους όλοι ήταν πολύ προσεκτικοί, αλλά και πολύ επιθετικοί. Οι περισσότεροι από τους πρώτους οδηγούς διάλεξαν τη σιγουριά που δίνει στους πρώτους γύρους το μαλακότερο από τα δύο ελαστικά της Bridgestone που είχαν στην διάθεσή τους (Stoner, Lorenzo, Pedrosa, Hayden, Spies, Abraham, Dovizioso), ενώ οι υπόλοιποι με εργοστασιακές μοτοσυκλέτες (Crutchlow, Rossi, Bautista, Bradl, Barbera) διάλεξαν το νέο σκληρό μπροστινό. Μετά τον 10ο γύρο άρχισαν να έχουν κάποιο μικρό πρόβλημα με αυτό και ο Stoner ειδικά έχασε 8 γύρους πριν το τέλος την διαφορά που είχε κάνει από τον Lorenzo και λόγω της εμφάνισης ξανά του προβλήματος του arm pump στο δεξί του χέρι!

“Ήταν πολύ λιγότερο από ότι στο Κατάρ. Τώρα για παράδειγμα δεν είναι πρησμένο”, είπε μισή ώρα μετά τον Αγώνα. “Όμως δεν πέρασε τελείως, όπως είχε γίνει την προηγούμενη φορά και ελπίζω να πάει καλύτερα αυτήν την εβδομάδα, γιατί θέλω να αποφύγω να κάνω εγχείρηση”, σχολίασε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2011.

Από την μεριά του ο Lorenzo που πίστεψε στο τέλος ότι μπορεί να πάρει τη νίκη ξανά όπως το 2010, πίεσε πολύ, ήταν σαφώς ταχύτερος στις δύο γρήγορες στροφές της πίστας, αλλά δεν κατάφερε να προσπεράσει και μάλιστα στον τελευταίο γύρο το άφησε, σκεπτόμενος τους βαθμούς και την χρησιμότητα του τερματισμού, από το ρίσκο μιάς πτώσης. Άλλωστε ήξερε ότι θα παρέμενε στην κορυφή της βαθμολογίας, με 45β., έναντι 41 του Αυστραλού.

 

Η ωραία μάχη τους, παρά το ότι δεν είχε αλληλοπροσπεράσματα, έδωσε θέαμα, όπως και η μάχη για την 3η θέση, μεταξύ των Pedrosa & Crutchlow. O Βρετανός μάλιστα σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, προσπάθησε πολύ και πήρε μια πολύ καλή 4η θέση, αν σκεφτεί κανείς ότι η μοτοσυκλέτα του δεν είναι εργοστασιακή.

“Στα φρένα φαινόταν ότι είμαι καλύτερος γιατί δεν μπορούσα να φρενάρω! Έχουμε μια διαφορετική δαγκάνα από όλους, ακόμη και οι CRT έχουν καλύτερη και για να πετύχουμε καλύτερο φρενάρισμα αναγκαστήκαμε να βάλουμε μεγαλύτερους δίσκους. Όμως στην αρχή του φρεναρίσματος υπάρχει ένα κενό, πριν αρχίσουν να πιάνουν και αυτό έγινε με τον Hayden και παραλίγο να πέσουμε”, μας είπε ο οδηγός για τον οποίο μίλησαν με τα καλύτερα λόγια και οι τρεις του βάθρου.

Ο Hayden από την μεριά του είπε ότι δεν του κρατάει κακία για αυτό και ότι ήταν στα πλαίσια του ότι όλοι στους πρώτους γύρους πήγαιναν πιο αργά. Ο Αμερικανός της Ducati αρχικά πάλεψε για την 3η θέση, όμως έμεινε πίσω και έχασε στον τελευταίο γύρο και την 7η θέση από τον Bradl. “Η επιλογή του μαλακότερου μπροστινού ήταν λάθος”, είπε, “αλλά το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι η μοτοσυκλέτα μας τρώει περισσότερο λάστιχο από τις υπόλοιπες”.

Ο ομόσταυλός του Valentino Rossi ήταν χαρούμενος που έδωσε την μάχη για την 9η θέση: “Χρησιμοποίησα μια ρύθμιση πιο κοντά στις ρυθμίσεις του Nicky, με μια μικρή διαφορά και αυτό φαίνεται ότι δουλεύει. Όμως ξεκινούσαμε πολύ πίσω, λόγω Κατατακτήριων και έτσι δεν μπορούσα στην αρχή να ακολουθήσω τους πρώτους. Στο τέλος ο ρυθμός μου ήταν καλύτερος, αλλά ήδη είχε γίνει η διαφορά”, είπε.

Ο Andrea Dovizioso που έκανε έναν μοναχικό αγώνα στην 5η θέση αναφέρθηκε στο γεγονός ότι μετά από τόσα χρόνια στην Honda, πρέπει να συνηθίσει περισσότερο την Μ1, ενώ μοναχικό αγώνα έκανε και ο Alvaro Bautista.

O Ben Spies ήταν και σήμερα απογοητευτικός και αρχίζει να νιώθει την πίεση της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha για κάτι καλύτερο.

 

Ανάμεσα στις CRT μοτοσυκλέτες, ο Randy De Puniet έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα στους πρώτους γύρους, μένοντας κοντά στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, αλλά εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα. Έτσι η νίκη πήγε στον ομόσταυλό του Aleix Espargaro που έφερε την Aprilia ART στην 12η θέση.

 

Στο κάτω μέρος της σελίδας, κατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο για τα αποτελέσματα αναλυτικά.

 

Επόμενο άρθρο »

Λάθος επιλογή άφησε στην 2η θέση τον Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez Moto2 Αγώνας: Πρώτη νίκη για τον Espargaro

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα