• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Stoner: "Όχι στις αλλαγές των κανονισμών"
Δεν βοηθάει τον συναγωνισμό και το Πρωτάθλημα
Νέα 20/04/2012 - 11:45

Όλοι ξέρουμε τις δυνατότητες του Casey Stoner μέσα στην πίστα, αλλά λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν ότι το "Καγκουρό" ασχολείται αρκετά και με τα δεδομένα εκτός πίστας. Από αυτήν την άποψη, ο Stoner έκανε μερικές δηλώσεις σχετικά με τους κανονισμούς του MotoGP και τις αλλαγές που έχουν γίνει με το τέλος της εποχής των 500cc. Όπως πάντα, ο Αυστραλός ήταν ευθύς και ειλικρινείς στα λεγόμενά του!

 

"Οι κανονισμοί πρέπει να είναι σταθεροί", σημείωσε ο Casey σε συνέντευξη που έδωσε στο MCN. "Το γεγονός είναι ότι δεν έχουν σταματήσει να κάνουν αλλαγές στο Πρωτάθλημα. Δεν είναι οι αποφάσεις που παίρνουν το πρόβλημα, είναι αυτές που πήραν στο παρελθόν. Αλλάζοντας από τις 500αρες στις 1000αρες, και μετά πίσω στις 800αρες και στην συνέχεια ο κανονισμός περί ενός ελαστικού, χάνεις όλο τον συναγωνισμό έτσι! Χάνεις κάποιον που μπορεί να μην είναι πολύ γρήγορος, αλλά με κάποιο άλλο ελαστικό (άλλου κατασκευαστή) ίσως να τα πήγαινε καλύτερα, δίνοντάς του ώθηση να κατακτήσει ένα βάθρο και τα φώτα της δημοσιότητας... έτσι οι μικρές ομάδες βγαίνουν στο προσκήνιο"

 

Δεν απέφυγε να μιλήσει βέβαια και για τις αλλαγές στο ελάχιστο όριο βάρους των μοτοσυκλετών του MotoGP...

 

"Θέλουν να περιορίσουν τα έξοδα, αλλά προσθέτουν 4 επιπλέον κιλά στις μοτοσυκλέτες, αφού όλοι τις έχουν εξελίξει! Αυτό κόστισε σε όλους πολλά χρήματα, ειδικά σ' εμάς και στην M1, επειδή ήμασταν στα νόμιμα όρια βάρους. Ίσως οι άλλοι να μην ήταν κι έτσι σκέφτηκαν να πάμε το όριο στα 157 κιλά. Κι έτσι όλα τα λεφτά που προσπαθούσαν να εξοικονομήσουν, ξοδεύτηκαν! Ο Kenny Roberts ενδεχομένως να ήταν παρών με την ομάδα του, αν δεν τα άλλαζαν όλα. Αλλά ακόμα και με τις 800cc άλλαζαν αυτό ή εκείνο και μας πήγαν στα 21 λίτρα καυσίμου. Δεν δίνει στους υπόλοιπους την ευκαιρία να φτάσουν τα επιθυμητά επίπεδα..."

 

"Πρόκειται και για τις ομάδες που σχεδιάζουν να έρθουν στο Πρωτάθλημα, να φτιάξουν ένα όνομα και να κατασκευάσουν μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Αλλά κάθε ένα-δυο χρόνια αλλάζουν τους κανονισμούς και από που θα βρεθούν τα χρήματα, ώστε να εξελίξουν από την αρχή όλες οι μικρές ομάδες; Δεν έχουν λογική... θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα, ξοδεύοντας... χρήματα!! Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί αλλάζουν συνεχώς τους κανονισμούς και γιατί εμμένουν στις τετρακύλινδρες. Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι περιορισμοί, θα έβλεπες ίσως κάποιον με μια καταπληκτική ιδέα! Όπως η Honda με τις πεντακύλινδρες. Ήταν μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα, όμως κάποιος άλλος μπορεί να έχει μια εντελώς διαφορετική ιδέα και να μπορέσει να κατασκευάσει μια εξίσου καταπληκτική μοτοσυκλέτα! Αλλά με τόσο σφιχτούς κανονισμούς - και συνεχίζοντας να τους αλλάζουν για μικροπράγματα - καθιστούν αδύνατον οι μικρές εταιρείες να κάνουν την διαφορά και εδώ είναι που θεωρώ ότι έχουν λάθος"

 

Επόμενο άρθρο »

SBK, Assen: Ελεύθερες Δοκιμές 1

« Προηγούμενο άρθρο

Poncharal: "O Rossi θα τα πάει πολύ καλύτερα!"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA