• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
A.Espargaro: Με την τωρινή ECU;
Καλύτερα να ξεχάσουμε το βάθρο!
Νέα 07/05/2014 - 11:19

Ο Aleix Espargaro θεωρεί ότι τα ηλεκτρονικά της OPEN κατηγορίας δεν είναι αρκετά εξελιγμένα, ώστε να τον βοηθήσουν να πετύχει το φετινό του στόχο, που δεν είναι άλλος από το ανέβει στο βάθρο!

 

"Πρέπει να ξεχάσουμε το βάθρο, διότι στον αγώνα τα ηλεκτρονικά μας δεν είναι τόσο καλά όσο των εργοστασιακών και γλιστράω πολύ", σχολίασε ο οδηγός της NGM. "Αυτό είναι το όριό μου και δεν μπορώ να πιέσω παραπάνω".

 

"Δεν είναι μόνο η τελική και η επιτάχυνση, αλλά και τα ηλεκτρονικά. Ξέρω ότι θα πάμε σε μερικές πίστες όπου θα είμαστε κοντά, αλλά θα είναι πολύ δύσκολο να μείνουμε σε θέση βάθρου", πρόσθεσε.

 

Θυμίζουμε ότι κατά τη διάρκεια των χειμερινών τεστ, η ECU του 2014 δόθηκε στις ιδιωτικές ομάδες, ωστόσο η πολυπλοκότητα των νέων ηλεκτρονικών - που είχαν εξελιχθεί με τη βοήθεια της Ducati - ανάγκασε όλες τις OPEN ομάδες να συνεχίσουν με την έκδοση του 2013.

 

Στον πρώτο αγώνα της σεζόν, στο Κατάρ, ο Espargaro τερμάτιζε τέταρτος και πάνω από 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον τρίτο, σε μια πίστα με ευθεία 1 χλμ! Αυτό το αποτέλεσμα έκανε τον Ισπανό να πιστέψει ότι μπορεί να καταφέρει να ανέβει φέτος στο βάθρο, κάτι που τόνιζε ανα καιρούς στις δηλώσεις του.

 

Ωστόσο φτάνοντας σε μικρότερες πίστες, όπως αυτή τη Jerez το προηγούμενο Σ/Κ, φάνηκε ότι το έργο του Aleix είναι δύσκολο και αποκαλύφθηκε πλήρως η επίδραση που έχουν τα εργοστασιακά ηλεκτρονικά στο να φυλάνε λάστιχο!

 

Επόμενος αγώνας στο Le Mans και ο Espargaro θέλει να εκμεταλλευτεί όσο το δυνατόν, την ικανότητά του να φρενάρει πιο αργά στις στροφές. "Το Le Mans είναι μια καλή πίστα για εμένα, διότι μ' αρέσει να φρενάρω αργά και υπάρχουν πολλές στροφές εκεί που μπορείς να το κάνεις αυτό".

 

"Η μοτοσυκλέτα δεν είναι και η καλύτερη για να κάνεις κάτι τέτοιο - νομίζω η Honda και η Ducati είναι καλύτερες - αλλά είμαστε καλύτεροι όταν αφήνουμε τα φρένα κι έχουμε μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές".

 

Να υπενθυμίσουμε ότι όλες οι ομάδες θα χρησιμοποιούν την ίδια ECU από το 2016!

 

Επόμενο άρθρο »

P.Espargaro: Λαθάκια απειρίας!

« Προηγούμενο άρθρο

Εγχειρίστηκε ο Pedrosa!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ