• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Γαλικό GP (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli – Τα ελαστικά στο Γαλλικό MotoGP 
Στην Ιστορική πίστα του Le Mans
Νέα 07/05/2025 - 11:57

Η Moto2 θα έχει και πάλι τη σύνθεση supersoft που έκανε το ντεμπούτο της στον Ισπανικό αγώνα MotoGP, επίσης θα είναι διαθέσιμο και το νέο στάνταρ SC0. 

· Με την ευκαιρία του Γαλλικού Grand Prix, που είναι προγραμματισμένο για αυτό το Σαββατοκύριακο στο Le Mans, η Pirelli προτείνει την ίδια κατανομή για τη Moto2 όπως και στο τελευταίο GP που πραγματοποιήθηκε στην πίστα Jerez de la Frontera, συμπεριλαμβανομένου του νέου SCX σε σύνθεση supersoft που έκανε το ντεμπούτο του στον αγώνα της Ισπανίας.

· Το SCX είναι η νέα, πιο μαλακή επιλογή, που διατίθεται στους αναβάτες της Moto2. Στο GP της Ισπανίας υιοθετήθηκε αμέσως και εκτιμήθηκε από όλους τους αναβάτες.   Συνέβαλε επίσης στη βελτίωση όλων των χρόνων γύρου: ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο στο ρεκόρ γύρου όλων των εποχών από τον Deniz Öncü και σχεδόν 7 δέκατα στον καλύτερο γύρο αγώνα που έκανε ο Manuel Gonzalez.   Ο τελευταίος, εκτός από τη νίκη του αγώνα, ολοκλήρωσε και τους 21 γύρους βελτιώνοντας τον συνολικό χρόνο αγώνα κατά περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση με το 2024, επιβεβαιώνοντας την σταθερή απόδοση SCX σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

· Επίσης διαθέσιμο στους αναβάτες της ενδιάμεσης κατηγορίας θα είναι το νέο πίσω στάνταρ SC0, η μαλακή επιλογή που το 2024 αναγνωρίστηκε ως η προδιαγραφή ανάπτυξης D0640.  Αυτή η επιλογή θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική σε περίπτωση χαμηλότερων θερμοκρασιών πίστας, μια κατάσταση που δεν είναι ασυνήθιστη στη γαλλική πίστα λόγω της μεταβλητότητας του καιρού της περιοχής.  Για τη Moto3, οι συνθέσεις μαλακών SC1 και μεσαίων SC2 θα είναι διαθέσιμες και για τους δύο τροχούς.

Το Le Mans είναι άλλη μια πίστα κατάλληλη για το SCX στη Moto2

"Ο αγώνας του Le Mans μας προσφέρει μια πολύτιμη ευκαιρία να κάνουμε μια άμεση άμεση σύγκριση, σε δύο διαφορετικές πίστες, μεταξύ των καινοτομιών στα πίσω ελαστικά της Moto2 που εισήχθησαν στη Jerez.: το SCX σε σύνθεση supersoft και το νέο πρότυπο SC0. Το SCX έκανε ένα επιτυχημένο ντεμπούτο στην Ισπανία, όπου ήταν η σχεδόν ομόφωνη επιλογή για τις κατατακτήριες και συνέβαλε στην βελτίωση των ρεκόρ πίστας. Μπορεί στη Moto2 να είναι νέο ελαστικό άλλα είναι ήδη μια πολύ γνωστή επιλογή στο WorldSBK, όπου είναι η πιο χρησιμοποιούμενη σύνθεση σε αντίστοιχους αγώνες, επομένως δεν μας εξέπληξε η επιτυχία του και στη Moto2, αλλά είμαστε ικανοποιημένοι με την αμεσότητα με την οποία υιοθετήθηκε και εκτιμήθηκε από τους αναβάτες. Η χρήση του στη Γαλλία θα εξαρτηθεί κυρίως από τις θερμοκρασίες της ασφάλτου: αν είναι αρκετά υψηλές, πιθανότατα θα χρησιμοποιηθεί σχεδόν από όλους γιατί στο Le Mans δεν “τρώει” τα ελαστικά, αλλά αν κάνει κρύο τότε το SC0 θα μπορούσε να επιστρέψει στο παιχνίδι".

« Προηγούμενο άρθρο

Pirelli - Τα ελαστικά στο WorldSBK της Ιταλίας στην Κρεμόνα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
Ο FABIO QUARTARARO ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕ ΜΑΝ
  • ΝΑΙ, Η ΥΑΜΑΗΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕ ΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΑΝ ΤΗΝ ΧΕΡΕΘ
  • ΙΣΩΣ, ΑΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΧΕΡΕΘ
  • ΟΧΙ, Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΥΑΜΑΗΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ