• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Γαλικό GP (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Vision Wheel M4 ECSTAR Suzuki του Tyler Scott στο βάθρο στην Ατλάντα
Αγώνες 07/05/2025 - 19:16

Η Suzuki Motor USA και η Team Hammer ήταν πλήρως προετοιμασμένες για κάθε ενδεχόμενο καθώς ξεκίνησε η σεζόν του MotoAmerica 2025 στην πίστα Road Atlanta, στο Braselton της Georgia, και ανταμείφθηκαν με πολλαπλές θέσεις στην πρώτη πεντάδα σε διάφορες κατηγορίες και συνθήκες.

Κύρια σημεία του Αγώνα:

Vision Wheel M4 ECSTAR Suzuki

Superbike

· Ο Sean Dylan Kelly βρισκόταν συνεχώς κοντά στην κορυφή με δύο τέταρτες θέσεις με την GSX-R1000R Superbike.
· Ο Richie Escalante έχασε οριακά την πεντάδα δύο φορές, δείχνοντας καλή απόδοση τόσο στη βροχή όσο και στη στεγνή πίστα.

Supersport

· Ο Tyler Scott ήταν γρήγορος και γεμάτος αυτοπεποίθηση επιστρέφοντας στο βάθρο με την GSX-R750.
· Ο Max VanDenBrouck έδειξε για άλλη μια φορά τις ικανότητές του σε μικτές συνθήκες με μια εντυπωσιακή
7η θέση σε πίστα που στέγνωνε κατά τη διάρκεια του Αγώνα.


RevZilla/Motul/Vance & Hines

Stock 1000

· Ο Rocco Landers κατέκτησε δύο θέσεις στην πρώτη δεκάδα καθώς εξοικειώνεται με την κατηγορία Stock 1000.


Ο Sean Dylan Kelly της Vision Wheel M4 ECSTAR Suzuki επιβεβαίωσε την εντυπωσιακή του επιστροφή στην Team Hammer με εξίσου δυνατή εμφάνιση στην πίστα Road Atlanta, όπως και στο Barber Motorsports Park. Όπως και στο BMP, ο SDK προκρίθηκε στην πρώτη σειρά με την GSX-R1000R Superbike και μετέτρεψε αυτόν τον ρυθμό σε δύο τέταρτες θέσεις, συμπεριλαμβανομένης της σχεδόν τρίτης το Σάββατο, όταν πλησίασε τον περσινό πρωταθλητή από διαφορά άνω των τριών δευτερολέπτων.

Για αυτή την ύστατη προσπάθεια για το βάθρο, ο Kelly δήλωσε:
«Ήταν δύσκολο στο φρενάρισμα στο τέλος της ευθείας για τη
στροφή 10, αλλά ήξερα ότι εκεί έπρεπε να κάνω την κίνηση. Ένιωθα πολύ δυνατός στα φρένα και εκεί ακριβώς τα κατάφερα. Όμως μπήκα πολύ γρήγορα και έχασα το μπροστινό και πίσω μέρος. Κράτησα τον έλεγχο, αλλά αυτό με έκανε να χάσω την επιτάχυνση μετά το σικέιν. Προσπάθησα και ήμουν αποφασισμένος. Νιώθω καλά που μαθαίνω, απλώς πρέπει να μαθαίνω λίγο πιο γρήγορα».

Ο συναθλητής του, Richie Escalante, πρόσθεσε δύο έκτες θέσεις, παρά τις πολύ διαφορετικές συνθήκες των δύο Αγώνων. Ο Μεξικανός αναβάτης πίεσε έντονα και τις δύο φορές, αποδεικνύοντας ότι τα ακόμη καλύτερα αποτελέσματα δεν αργούν.

Ο Escalante δήλωσε:
«Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για να αποκτήσω εμπιστοσύνη
με τη μοτοσυκλέτα, αλλά κάναμε σταθερή πρόοδο. Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά. Η μοτοσυκλέτα ήταν φανταστική στη βροχή και τώρα αισθάνομαι ικανός να ανταγωνιστώ σε τέτοιες συνθήκες. Την Κυριακή ξεκίνησα άσχημα και πέρασα τρεις γύρους κάνοντας προσπεράσεις. Μετά βρήκα ρυθμό και βελτίωνα συνεχώς τους χρόνους μου. Το βάθρο είναι κοντά και πιστεύω ότι μπορούμε να τα πάμε καλύτερα στην πίστα Road America και στην Laguna Seca. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την ομάδα και τους χορηγούς. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια».

Ο Tyler Scott από την ομάδα Supersport της Vision Wheel M4 ECSTAR Suzuki απέκτησε αυτοπεποίθηση μετά από Δοκιμές ανάμεσα στους Αγώνες, όπου η ομάδα βρήκε ρυθμίσεις που του ταίριαζαν. Ο Scott αξιοποίησε αυτές τις αλλαγές με πρόκριση στη δεύτερη σειρά με την GSX-R750 και κατάφερε να επικρατήσει σε σκληρές μάχες σε στεγνές και βρεγμένες συνθήκες, κατακτώντας 3η και 4η θέση στην Atlanta.

Ο Scott δήλωσε:
«Είχαμε καιρό να επιστρέψουμε στο βάθρο. Δυσκολευτήκαμε στο Barber Motorsports Park, αλλά όλη η ομάδα δούλεψε σκληρά. Κάναμε
Δοκιμές και η μοτοσυκλέτα ήταν φανταστική από την πρώτη στιγμή. Είχα εξαιρετική αυτοπεποίθηση όλο το Σαββατοκύριακο».

Ο συναθλητής του Scott, ο νεαρός Max VanDenBrouck, έδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά του να ανταπεξέρχεται σε δύσκολες συνθήκες με την GSX-R750. Στην πίστα Road Atlanta, κατέλαβε την 7η θέση σε μικτές καιρικές συνθήκες το Σάββατο, ενώ στον προηγούμενο Γύρο είχε τερματίσει 5ος στη βροχή. Δυστυχώς, την Κυριακή είχε πτώση ενώ βρισκόταν κοντά στη δεκάδα.

Ο Max Van είπε:
«Ήταν ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο μαθήματα, αλλά δυσκολευτήκαμε να βρούμε ρυθμό. Το Σάββατο βελτιωθήκαμε και από τη 12η θέση στην εκκίνηση πήρα την 7η. Την Κυριακή τα πήγαινα καλά μέχρι που έπεσα. Δεν είμαι σίγουρος τι συνέβη, ξέρω μόνο ότι ήταν ανθρώπινο λάθος. Η μοτοσυκλέτα είχε μικρές ζημιές, αλλά δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε. Μαθαίνω τη μοτοσυκλέτα και την ομάδα, και όλοι δουλεύουν σκληρά, κάτι που με παρακινεί. Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ γρήγορη και αυτό είναι καλό για τ
ην πίστα Road America».

Ο Rocco Landers από την RevZilla/Motul/Vance & Hines Suzuki απέκτησε σημαντική εμπειρία με τη μοτοσυκλέτα των 1000cc στην πίστα Road Atlanta στην κατηγορία Stock 1000. Μετά από πρόκριση στην 7η θέση, οδήγησε την GSX-R1000 της ομάδας σε δύο τερματισμούς στην 9η θέση.

Ο Landers δήλωσε:
«Ήμασταν
οι καλύτεροι με Suzuki, αλλά έχουμε δρόμο ακόμα. Δεν είμαι ευχαριστημένος αν δεν είμαι στο βάθρο ή αν δεν κερδίζω, αλλά δεν είμαι και δυσαρεστημένος με την πρόοδο. Δεν είχα οδηγήσει ποτέ αγωνιστική μοτοσυκλέτα 1000cc πριν και αυτή είναι θηρίο. Έχει τρομερή δύναμη και πολύ καλό χειρισμό. Πρέπει να αποκτήσω περισσότερη εμπειρία για να την εκμεταλλευτώ πλήρως. Ξέρω ότι πρέπει να την οδηγώ πιο όρθια, και μου θυμίζει τις προσαρμογές που έκανα όταν ανέβαινα κατηγορίες. Θα έχει ενδιαφέρον».


Το MotoAmerica AMA/FIM North American Road Racing Championship 2025 συνεχίζεται στις 30 Μαΐου – 1 Ιουνίου, με αγωνιστική δράση υψηλών ταχυτήτων στην πίστα Road America, στην Elkhart Lake του Wisconsin.

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Moto Track Days στις Σέρρες με τους Sofia Riders – 10 & 11 Μαΐου 2025

« Προηγούμενο άρθρο

H Γαλλία φιλοξενεί το MotoGP στο Le Mans!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
Ο FABIO QUARTARARO ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕ ΜΑΝ
  • ΝΑΙ, Η ΥΑΜΑΗΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕ ΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΑΝ ΤΗΝ ΧΕΡΕΘ
  • ΙΣΩΣ, ΑΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΧΕΡΕΘ
  • ΟΧΙ, Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΥΑΜΑΗΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ