• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H ιστορία της Honda σε εικόνες
Μια φωτογραφική διαδρομή στο χρόνο
Νέα 02/09/2011 - 10:07

O χώρος φιλοξενίας της Honda στα Grand Prix κοσμείται από φωτογραφίες οι οποίες αντιπροσωπεύουν χαρακτηριστικές στιγμές από την 62χρονη πορεία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μοτοσυκλετών.

Σε αυτές απεικονίζονται μερικές από τις χαρακτηριστικότερες δημιουργίες της εταιρείας καθώς και κάποιοι από τους καλύτερους αναβάτες που πέρασαν από τις πίστες. Στη συλλογή περιλαμβάνεται και η φωτογραφία από την αυθεντική διακήρυξη του Soichiro Honda (φωτ. 1), με την οποία ανακοινώνει την απόφασή του να εμπλακεί η εταιρεία του στους αγώνες.

Ας δούμε τι περιλαμβάνεται στις φωτογραφίες:

RC144, Mike Hailwood, 1961 (φωτ. 2)

Είναι η 125cc twin με την οποία ο Hailwood κέρδισε το πρώτο του Isle of Man τον Ιούνιο του 1961.

 

RC162, Kunimitsu Takahashi, 1961 (φωτ. 3)

Το 1961 ο Takahashi κέρδισε το Grand Prix της Δυτικής Γερμανίας στα 250cc και ήταν ο πρώτος Ιάπωνας αναβάτης που κατάφερε κάτι τέτοιο. Ο ίδιος κέρδισε επίσης σε τρεις αγώνες στα 125cc οδηγώντας RC143 και RC145 twin.

 

RC115, Luigi Taveri, 1965 ((φωτ. 4)

Ο Ελβετός οδηγός ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Honda στις κατηγορίες των 50cc και 125cc στη δεκαετία του 1960. Είχε 26 νίκες στα Grand Prix και η μοτοσυκλέτα του των 50cc απέδιδε 13 ίππους στις 20,000 σ.α.λ. κάτι που αντιστοιχεί με 260 ίππους/λίτρο!

 

RC166, Mike Hailwood, 1966 (φωτ. 5)

Ο Hailwood εντάχθηκε ως εργοστασιακός οδηγός στην Honda το 1965 και κέρδισε δύο Παγκόσμιους Τίτλους στα 250cc και άλλους δύο στα 350cc οδηγώντας τις θρυλικές εξακύλινδρες μοτοσυκλέτες της.

 

RC149, Mike Hailwood 1966 (φωτ. 6)

Η πεντακύλινδρη μοτοσυκλέτα των 125cc ήταν μία από τις καλύτερες δημιουργίες της Honda. O κινητήρας είχε όριο τις 21,500 σ.α.λ. Με αυτή συμμετείχε ο Hailwood στο Isle of Man εκείνης της χρονιάς.

 

RC181, Mike Hailwood, 1967 (φωτ. 7)

Ο Ηailwood οδήγησε την πρώτη honda των 500cc, την τετρακύλινδρη RC81, το 1966 και το 1967. Αν και δεν πήρε τον Τίτλο των οδηγών βοήθησε την Honda να κερδίσει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών σε όλες τις κατηγορίες το 1966.

 

NR500, Mick Grant, 1979 (φωτ. 8)

Έπειτα από δεκάχρονη απουσία από τα GP, η Honda επέστρεψε στο θεσμό με την τετράχρονη NR500. Η μοτοσυκλέτα είχε πολλές καινοτομίες, όπως πιστόνια οβάλ σχήματος, οκτώ βαλβίδες ανά κύλινδρο και μονοκόκ πλαίσιο.

 

NS500, Freddie Spencer, 1983 (φωτ. 9)

Η NS500 είχε μια επιτυχημένη πορεία κυρίως στα χέρια του Freddie Spencer ο οποίος το 1983 κέρδισε με αυτή τον πρώτο τίτλο στα 500cc. Η τρικύλινδρη μοτοσυκλέτα διακρίθηκε για την ευκολία οδήγησής της.

 

NSR500, Mick Doohan, 1998 (φωτ. 10)

Ο Doohan κυριάρχησε στα GP με την NSR500 στα τέλη του 1990, όπου κέρδισε πέντε Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Η μοτοσυκλέτα ήταν η πιο επιτυχημένη στην ιστορία του θεσμού καθώς σημείωσε πολλές επιτυχίες στα χέρια των Alex Criville και Valentino Rossi.

Επόμενο άρθρο »

Misano 125cc EΔ1: Eπικεφαλής οTerol

« Προηγούμενο άρθρο

Οι αναβάτες με τις περισσότερες νίκες

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA