• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Σύντομα η απόφαση από την Marc VDS Racing
Για τη συμμετοχή της στο MotoGP ή όχι το 2012
Νέα 30/06/2011 - 15:16

Όπως έγινε γνωστό, ο υπεύθυνοι της ομάδας Marc VDS Racing, η οποία μετέχει στην Moto2 με τον Scott Redding, θα αποφασίσουν την επόμενη εβδομάδα εάν θα λάβουν μέρος στα MotoGP το 2012 με μοτοσυκλέτα η οποία θα έχει εξελιγμένο κινητήρα από BMW S1000RR.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες του Βρετανικού Τύπου, ο Michael Bartholemy, επικεφαλής της Βελγικής ομάδας, έχει συνομιλήσει αρκετά με ανθρώπους του HRC για το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει κάποια μοτοσυκλέτα τους επειδή θεωρεί ότι αυτή που εξελίσσουν ήδη δεν θα είναι αρκετά ανταγωνιστική.

 

Η Marc VDS Racing έκανε δοκιμές με την καινούργια μοτοσυκλέτα της –η οποία έχει πλαίσιο της Suter– στο Mugello την ίδια περίοδο που οι Valentino Rossi και Nicky Hayden οδηγούσαν εκεί την GP12. Ο λόγος ήταν να συγκριθούν οι χρόνοι. Αν και δεν υπήρξε καμία επίσημη ανακοίνωση γι’ αυτούς, οι πληροφορίες θέλουν η διαφορά να ήταν πολύ μεγάλη. Έτσι ο Bartholemy άρχισε να ανησυχεί ότι η επένδυση που έχει γίνει ως τώρα στην υπό εξέλιξη μοτοσυκλέτα δεν θα αποδώσει. Ο ίδιος δήλωσε:

 

«Αν ο ρόλος μας είναι απλώς να γεμίσουμε την γραμμή της εκκίνησης ή να είμαστε τελευταίοι σε αυτή, δεν έχει νόημα για εμένα. Έχουμε δει πώς λειτουργεί η καινούργια Ducati και νομίζω ότι δημιούργησαν μια εκπληκτική μοτοσυκλέτα. Η διαφορά μας ήταν πολύ μεγάλη. Από τα μέσα του περασμένου Νοεμβρίου κάνουμε δοκιμές δύο φορές τον μήνα, ξοδεύουμε πολλά λεφτά και η διαφορά παραμένει μεγάλη.

 

Για εμάς, είναι ξεκάθαρο ότι οι κανονισμοί στην MotoGP θα αλλάξουν σημαντικά και θα ισχύσει κάτι παρόμοιο όπως στην Moto2. Βεβαίως δεν θα είναι τόσο βασικοί όσο σ’ αυτή –για παράδειγμα ένας κινητήρας– όμως είναι σαφές ότι αποφασίστηκαν για να μειωθεί το κόστος. Ωστόσο, αυτό δεν θα ισχύσει στην πράξη.

Οι ομάδες θα αυξήσουν κατά 200cc την χωρητικότητα των κινητήρων τους αλλά θα έχουν τα ίδια ηλεκτρονικά. Αν δεν μπορείς να αντέξεις το κόστος των ηλεκτρονικών, τότε δεν έχει νόημα να λάβεις μέρος στο Πρωτάθλημα όπου η μοτοσυκλέτα σου θα είναι κατά έξι δευτερόλεπτα πιο αργή.

Μιλήσαμε με τους ανθρώπους του HRC και είναι μια καλή εναλλακτική λύση για την επόμενη χρονιά. Πρέπει να δούμε όλες τις εκδοχές» κατέληξε ο Bartholemy.

Επόμενο άρθρο »

Hayden: «Ανυπομονώ ν’ αρχίσει η δράση»

« Προηγούμενο άρθρο

Dovizioso: «Θέλω λιγότερα ηλεκτρονικά συστήματα»

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ