• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda NSF250R: 1η παρουσίαση, 47 ίπποι – 23,600 Ευρώ
84 κιλά το «όπλο» για την Moto3
Νέα 02/06/2011 - 17:47

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

To HRC παρουσίασε σήμερα στην Καταλονία την μοτοσυκλέτα που θα διαθέτει του χρόνου σε όσους ενδιαφέρονται για τη νέα κατηγορία του MotoGP, την Moto3, η οποία αντικαθιστά τα 125 από το 2012. Βέβαια αναμένεται να αντικατασταθούν και τα τοπικά πρωταθλήματα των δίχρονων 125 από αυτές τις τετράχρονες μονοκύλινδρες των 250cc και αυτός είναι ό λόγος που η Honda θα διαθέσει 450 τέτοιες μοτοσυκλέτες μέσω του δικτύου της στην Ευρώπη, αλλά και αλλού στο κόσμο.

Με ΦΠΑ στο 18% για την Ισπανία, η μοτοσυκλέτα θα κοστίζει 23,600 Ευρώ και βέβαια οι Ισπανοί ενδιαφέρονται πολύ για τη συνέχεια της επιτυχίας που έχουν στα 125, κτίζοντας έτσι το μέλλον των Παγκόσμιων Πρωταθλητών που θέλουν να έχουν. Ο Maverick Vinalles, ο 16χρονος νικητής του Le Mans στα 125, ήταν εκεί με μέλη της ομάδας του παρακολουθώντας προσεκτικά την παρουσίαση.

 

Ο Shuei Nakamoto, ο αντιπρόεδρος του HRC, δήλωσε ότι δεν θα υπάρχει ειδικό κιτ για οδηγούς και μοτοσυκλέτες που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν εργοστασιακές και ότι τα κiτ για αυτούς που θα αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα θα είναι όλα ίδια και θα πωλούνται μέσω της GEO Technology, της εταιρίας που προμηθεύει με κινητήρες την Moto2.

 

H Honda NSF250R, πέρα από μια πολύ όμορφη αγωνιστική κατασκευή, είναι ένα σκαλί παραπάνω σε τεχνολογία από την ήδη εξαίρετη RS125R που κέρδισε Παγκόσμια Πρωταθλήματα με τους Pedrosa & Dovizioso πριν λίγα χρόνια. Το πλαίσιο και το ψαλίδι βασίζεται στην δίχρονη 125αρα, όπως και οι αναρτήσεις που είναι σχεδόν ίδιες. Ο 4χρονος κινητήρας των 249cc αποδίδει 47 ίππους στον στρόφαλο, πάνω από όσους απέδιδε η στάνταρ 125 και με πολύ καλύτερη καμπύλη ροπής και ιπποδύναμης, ειδικά στις μεσαίες στροφές. Για να εξασφαλιστεί η υψηλή απόδοση οι βαλβίδες είναι τιτανίου και ο σχεδιασμός της εξάτμισης σχεδόν περιβάλει τον κύλινδρο που έχει κλίση 15ο προς τα μπροστά, για να βγει τελικά κάτω δεξιά στο φέρινγκ, χωρίς να προεξέχει καθόλου, σε έναν εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα.

 

Προχωρούν λοιπόν τα πράγματα μπροστά και η Honda και το HRC δεν θα μπορούσαν παρά να υποστηρίξουν εντυπωσιακά τη νέα αυτήν κατηγορία. Άλλωστε και η νέα CBR250R, έχει στοιχεία αυτής της φιλοσοφίας, προσιτά στον καθένα για τον δρόμο και την πίστα.

Αύριο ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής των 125 και των 500, Alex Criville, θα οδηγήσει την μοτοσυκλέτα στην πίστα, για μερικούς γύρους επίδειξης.

Nakamoto πάνω στην NSF250R
Nakamoto πάνω στην NSF250R

 

Shuei Nakamoto
Shuei Nakamoto

Επόμενο άρθρο »

Καταλονία: Τα 800αρια φταίνε για την επιθετικότητα στα προσπεράσματα

« Προηγούμενο άρθρο

Επικρατεί αισιοδοξία στην Pramac Ducati

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA