• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
125cc, ΕΔ3: Και πάλι Terol
Βρέθηκε πρώτος στον τελευταίο γύρο
Νέα 30/04/2011 - 12:47

Κάτω από έναν «βαρύ» ουρανό, ο Nicolas Terol (Bankia Aspar) για μία ακόμα φορά έδειξε ότι είναι ανίκητος στην πίστα. Ο Ισπανός αναβάτης ήταν πρώτος στις τρίτες ελεύθερες δοκιμές και μάλιστα το έκανε με τον πιο πειστικό τρόπο. Βρέθηκε εκεί στον τελευταίο γύρο της διαδικασίας, μην αφήνοντας περιθώριο αντίδρασης στον Danny Kent (Red Bull Ajo MotorSport) που ήταν δεύτερος.

Ο πρωτοεμφανιζόμενος στην κατηγορία νεαρός Βρετανός ήταν στην κορυφή της κατάταξης αλλά ο Terol του στέρησε τη χαρά, κυριολεκτικά λίγα δευτερόλεπτα πριν τελειώσει ο χρόνος της διαδικασίας. Να σημειώσουμε ότι ο Τerol δείχνει πολύ δυνατός και θέτει υποψηφιότητα να κερδίσει τα 125cc και στο Εστορίλ, όπως έκανε στο Κατάρ και τη Χερέθ. Αν το καταφέρει, θα ισοφαρίσει την επίδοση του Masao Asuma ο οποίος το 1999 είχε κερδίσει τους πρώτους τρεις αγώνες της χρονιάς.

 

Στην τρίτη θέση ήταν ο Hector Faubel (Bankia Aspar), με διαφορά 0.550 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλό του. Πίσω του βρέθηκε o Efren Vazquez (Avant AirAsia Ajo), ενώ πέμπτος ήταν ο Jonas Folger (Red Bull Ajo Motorsport) ο οποίος θα μπορούσε να είχε κάνει καλύτερο χρόνο εάν δεν έμπλεκε σε κίνηση από πιο αργούς οδηγούς κατά την τελική προσπάθειά του.

 

Στην έκτη θέση βρέθηκε ο Alberto Moncayo (Team Andalucia Banca Civica), ο οποίος ήταν έκτος και χτες, στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές. Ο Miguel Oliveira (Team Andalucia Banca Civica), ο αγαπημένος των θεατών καθότι Πορτογάλος, ήταν στην ένατη θέση, εμπρός από τον (δέκατο) Luis Salom (RW Racing GP).

Τέλος, ο Sergio Gadea (Blusens Paris Hilton Racing) αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από μηχανικό πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα του.

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα από τις τρίτες ελεύθερες δοκιμές στα 125cc.

Επόμενο άρθρο »

Estoril Live: O Capirossi 1ος σε ημι-στεγνές συνθήκες

« Προηγούμενο άρθρο

Τo Yamaha EC-03 επίσημο σκούτερ του MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα