• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang 3η ημέρα: Τέλος δοκιμών με παντοκρατορία Honda
Stoner 1ος, κανείς δεν βελτίωσε χρόνους το απόγευμα
Νέα 24/02/2011 - 13:40

Όπως χαρακτηριστικά έγραψε στο facebook ο παλιός Πρωταθλητής Ταχύτητας Γιώργος Κούζουνας: «Ο ιός είναι ο BIG H97 (H Honda κέρδισε όλους τους αγώνες), μεταλλαγμένος σε BIG H11. Είναι η σειρά του Lorenzo να αρρωστήσει …το αντίδοτο ψάχνουν όλοι, θα προλάβουν όμως;» 

Αναφερθήκαμε στα δύο πρωινά ρεπορτάζ στην κυριαρχία της Honda και στην συνέντευξη Nakamoto που εξηγεί ότι όντως υπάρχει τεχνολογική καινοτομία στην φετινή RC212V.

Tις τρεις τελευταίες ώρες των δοκιμών κανείς οδηγός δεν κατάφερε να βελτιώσει τους πρωινούς χρόνους και έτσι οι 4 εργοστασιακοί οδηγοί του HRC έμειναν στις 4 πρώτες θέσεις και τρεις Yamaha M1 τους ακολούθησαν, με την μοναδική εργοστασιακή Suzuki στην 8η θέση.

Και η Ducati; Μόλις στην 10η θέση η πρώτη!

 

Ο Casey Stoner και ο Dani Pedrosa βελτίωσαν το χθεσινό νέο ρεκόρ πίστας του Stoner και έγιναν οι 2 πρώτοι οδηγοί μοτοσυκλέτας που έσπασαν το φράγμα των 2 λεπτών στην Sepang, όπως γράψαμε και νωρίτερα. Το 1:59.665 είναι το νέο ρεκόρ απόλυτου χρόνου, με μαλακά λάστιχα αγώνα, που σαφώς δεν έχουν το ίδιο επίπεδο πρόσφυσης με τα μαλακά λάστιχα ενός γύρου, με τα οποία ο Rossi το 2009 είχε πετύχει το 2:00.518. Σχεδόν ένα δευτερόλεπτο κάτω, είναι τεράστια διαφορά.

Οι Marco Simoncelli και Andrea Dovizioso επιβεβαίωσαν την παντοδυναμία του HRC, με τον Hirοshi Aoyama στην 9η θέση με δορυφορική μοτοσυκλέτα και τον μόνο αδύναμο κρίκο του «big H» να είναι προς το παρόν ο Toni Elias που έμεινε 16ος.

 

Οι Ben Spies, Colin Edwards, Jorge Lorenzo, ακολούθησαν με τις Yamaha, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή να παραπονιέται από χθες για έλλειψη δύναμης ψηλά.

Η Suzuki και ο Alvaro Bautista έχουν την δικαιολογία της χθεσινής ίωσης του οδηγού.

Η ίωση κτύπησε και τον Valentino Rossi χθες, όμως σήμερα μπήκε στην πίστα και έκανε πολλούς γύρους, στην προσπάθεια της Ducati και του Jeremy Burgess να δοκιμάσουν και το «flex package», όπως λένε εσωτερικά ένα πακέτο ρυθμίσεων με πιο εύκαμπτο πλαίσιο (με αλλαγή της πλέξης του carbon) και ένα νέο πιρούνι 42 χιλιοστών, πακέτο που είχε ετοιμάσει ο Guareschi στο τεστ της Jerez και δεν είχε δοκιμάσει ο Valentino στο πρώτο τεστ της Sepang. Έτσι η Ιταλική ομάδα βρίσκεται σε δύσκολη θέση, ακθώς απομένει μόνο ένα ακόμη τριήμερο δοκιμών στο Κατάρ, λίγο πριν το ξεκίνημα του Πρωταθλήματος και ενδεχομένως δεν θα υπάρχει χρόνος για τις βελτιώσεις που μπορεί να ζητήσει ο «γιατρός».

Πρώτος οδηγός της Ducati σήμερα ο Hector Barbera στην 10η θέση, ο Nicky Hayden ακολούθησε τον 11ο Rossi, δοκιμάζοντας και το φέρινγκ χωρίς τις χαρακτηριστικές αεροτομές, γεγονός που ενισχύει την εικασία ότι οι Ιταλοί ψάχνονται σε πολλά επίπεδα.

 

Τα αποτελέσματα της 3ης μέρα του τεστ είναι:

 

1. Stoner C.Repsol Honda Team1:59.665

2. Pedrosa D.Repsol Honda Team +0.138

3. Simoncelli M.San Carlo Honda Gresini +0.498

4. Dovizioso A.Repsol Honda Team +0.876

5. Spies B.Yamaha Factory Racing +1.013

6. Edwards C.Monster Yamaha Tech 3 +1.301

7. Lorenzo J.Yamaha Factory Racing +1.338

8. Bautista A.Rizla Suzuki MotoGP +1.529

9. Aoyama H.San Carlo Honda Gresini +1.663

10. Barbera H.Mapfre Aspar Team +1.681

11. Rossi V.Ducati Marlboro Team +1.804

12. Hayden N.Ducati Marlboro Team +1.804

13. Capirossi L.Pramac Racing Team +1.828

14. Crutchlow C.Monster Yamaha Tech 3 +2.369

15. Puniet R.Pramac Racing Team +2.490

16. Elias T.LCR Honda MotoGP +2.745

17. T.Yamaha Test Team +2.792

18. Abraham K.Cardion AB Motoracing +2.841

19. T.Yamaha Test Team +3.351

 

Επόμενο άρθρο »

WSBK: Με το Νο1 ο M. Biaggi

« Προηγούμενο άρθρο

Extreme Track Days, 12-13 Μαρτίου στις Σέρρες

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα