• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MAX BIAGGI: η πορεία στην επιτυχία
Η καριέρα του Ιταλού που το 2012 μπορεί να ξαναγυρίσει στο MotoGP
Νέα 14/11/2010 - 12:48

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ο Max Biaggi ξεκινά την αγωνιστική του καριέρα στις μοτοσυκλέτες το 1989, όταν στα 18 κάνει το ντεμπούτο του στην κατηγορία των 125cc. Ένα χρόνο αργότερα είναι ήδη πρωταθλητής Ιταλίας στην κατηγορία «Sport Production». Αμέσως χαίρει μεγάλης εκτίμησης για τις επιδόσεις του και το καθαρό στιλ οδήγησής του, ενώ παράλληλα δείχνει το ταλέντο του κάθε φορά που αλλάζει κατηγορία. 

Το 1991 συμμετέχει ήδη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 250cc όπου τα αποτελέσματα του δημιουργούν ρεκόρ στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσυκλέτας: οι περισσότερες από ποτέ pole positions, τα περισσότερα βάθρα στην κατηγορία και 4 παγκόσμιοι τίτλοι (τρεις με την Aprilia) που κέρδισε διαδοχικά από '94 έως το '97.

Το 1998 κάνει το ντεμπούτο του στην κατηγορία των 500cc με μια Honda. Η είσοδός του στη σκηνή της μεγάλης κατηγορίας γίνεται στην πίστα της Suzuka όπου για αυτόν είναι ένας αξέχαστος αγώνας, καθώς παίρνει μια τριπλή νίκη: pole position, πρώτη θέση και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ένα επίτευγμα το οποίο μόνο ο Φινλανδός οδηγός, Jarno Saarinen, έχει κατορθώσει 25 χρόνια νωρίτερα. Στο τέλος της σεζόν ο Max θα βρεθεί στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης.

Το 1999 ο Biaggi μετακομίζει στην Yamaha και αρχίζει μια σταδιακή εξέλιξη. Την πρώτη χρονιά βρίσκεται στην τέταρτη θέση της κατάταξης, για να τη βελτιώσει το 2000 με μια τρίτη θέση και στη συνέχεια να ανέβει μια θέση πιο ψηλά πάλι το 2001, καθώς στο τέλος της σεζόν θα τερματίσει στη δεύτερη θέση.

Το 2002 η σεζόν τελειώνει με τον ίδιο τρόπο, ενώ είναι η χρονιά που αλλάζουν οι κανονισμοί στην κορυφαία κατηγορία και γεννιούνται τα MotoGP.

Το 2003 ο Biaggi αφήνει τη Yamaha για τη Honda. Με την ιδιωτική ομάδα του Sito Pons κατατάσσεται τρίτος.

Το 2005 μετακομίζει στην Repsol HRC, την επίσημη ομάδα της Honda.

 

Το 2007 ο Max μπαίνει στον κόσμο των Superbike με την Suzuki. Για άλλη μια φορά,ο Max εντυπωσιάζει τους πάντες στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος, που γίνεται στο Κατάρ,με μία καταπληκτική εμφάνιση. Κερδίζει το 1ο σκέλος και τερματίζει δεύτερος στο 2ο. Αυτό το πρωτάθλημα χαρακτηρίστηκε από τις δυνατές μάχες για τον τίτλο μεταξύ του Ιταλού αναβάτη, του Toseland και του Haga. Ο Biaggi προσπάθησε μέχρι το τέλος για τον τίτλο, κερδίζοντας το 2ο σκέλος στο προτελευταίο γύρο στην Vallelunga, αλλά στον τελευταίο γύρο στη Γαλλία ο Toseland είναι αυτός που παίρνει τον τίτλο με μόλις 2 βαθμούς από τον Haga και οκτώ από τον Max.

Το 2008 χαρακτηρίζεται από το πέρασμα του στην ιδιωτική ομάδα της Ducati Sterilgarda. Ο Ρωμαίος αναβάτης ανεβαίνει στο βάθρο αμέσως στον πρώτο γύρο στο Κατάρ, με μια δεύτερη και τρίτη θέση. Στο επόμενο αγώνα όμως στην Αυστραλία, ένα ατύχημα αφήνει τον Max έξω από τη μάχη για τον τίτλο, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε μετά στο να κερδίσει αρκετές θέσεις στο βάθρο: δεύτερος στο Misano και Vallelunga, τρίτος σε Brno, Brands Hatch και Donington. Τελειώνει τη σεζόν στην έβδομη θέση, ως καλύτερος αναβάτης με ιδιωτική ομάδα.

Το 2009 είναι το έτος της μεγάλης επιστροφής του Max Biaggi στην Aprilia, πάνω στο ολοκαίνουριο RSV4, ένα εμπνευσμένο τετρακύλινδρο, με το οποίο η εταιρία με έδρα τη Βενετία, μπαίνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK. Από τον πρώτο κιόλας αγώνα ο Ρωμαίος αναβάτης δείχνει ότι παραμένει ένας σπουδαίος οδηγός, πετυχαίνοντας αρκετά καλά αποτελέσματα. Μια νίκη στο Brno και οκτώ βάθρα είναι τα λάφυρα μιας συναρπαστικής πρώτης σεζόν για το δίδυμο Biaggi-Aprilia.

Το 2010 επιβεβαιώνεται το μεγάλο πνεύμα συναγωνισμού του Max. Πάνω σε ένα Aprilia RSV4, με κύριο χορηγό, την Alitalia, ο Max δεσπόζει από την αρχή του πρωταθλήματος, καλπάζοντας προς το παγκόσμιο τίτλο, το οποίο κανένας Ιταλός δεν έχει κερδίσει ποτέ. Ο Max επιτυγχάνει διπλές νίκες σε Portimao, Monza, Miller-ΗΠΑ και Misano. Η ένατη νίκη έρχεται στο Brno και εδραιώνει τον Max στην κορυφή της βαθμολογίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Οι αντίπαλοι του αναπόφευκτα μένουν πίσω στην κατάταξη και μετά τους αγώνες στο Silverstone και στο Nurburgring ο πρωτοπόρος Max ακολουθείται μόνο από τον Leon Haslam (Suzuki), ο οποίος μέχρι εκείνη την ώρα είναι ο μοναδικός οδηγός που έχει κάποιες θεωρητικές πιθανότητες για τον τίτλο. Πιθανότητες βέβαια που εξανεμίζονται στον αγώνα της Imola, όπου ο Max κατακτά τον τίτλο.

 

Ο Max Biaggi είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής στα SBK. Είναι ο πρώτος Ιταλός που επιτυγχάνει αυτό το στόχο και είναι ο πέμπτος παγκόσμιος τίτλος του, 13 χρόνια μετά τον τελευταίο του τίτλο στην κατηγορία των 250cc. Αυτό είναι ένα ακόμη ρεκόρ για έναν αναβάτη που έχει γράψει ιστορία στους αγώνες μοτοσυκλέτας.

 

Επόμενο άρθρο »

ATHENS SUPERCROSS 2010 στις 20-21 Νοεμβρίου

« Προηγούμενο άρθρο

4 εβδομάδες εκτός δράσης ο Pedrosa

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA