• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Valencia Live: Oι παρατηρήσεις των οδηγών
Εκτός των Rossi, Lorenzo, Stoner
Νέα 11/11/2010 - 21:08

O Dani Pedrosa ήταν ο μόνος από τους «fantastic four», στις δηλώσεις του οποίου δεν αναφερθήκαμε χθες και προχθές. Ο Ισπανός οδηγός είχε πέρα από το τεστ να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με τον τραυματισμό του. Έτσι σήμερα θα ασχοληθούμε με τις δηλώσεις του, αλλά και με αυτές των Hayden, Dovizioso, Simoncelli, Spies, Edwards, Crutchlow, Bautista. 

 

Ξεκινάμε με τον Pedrosa, έναν οδηγό που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει την επόμενη χρονιά, με δεδομένη την υπεροχή της Honda αυτήν τη στιγμή. Ο Dani σήμερα και αύριο θα κάνει εξετάσεις στην αριστερή του κλείδα, αφού όπως μας είπε ίδιος κάτι δεν πάει καλά και η κυκλοφορία του αίματος δεν είναι καλή στο χέρι του.

«Μπορεί να είναι κάτι μικρό, που επηρεάζει την κατάσταση, ίσως μια βίδα, θα δούμε τι ακριβώς θα χρειαστεί, αλλά είχα πρόβλημα στην οδήγηση αυτές τις δυο μέρες».

Nicky Hayden - Filippo Preziosi
Nicky Hayden - Filippo Preziosi

Όσον αφορά τον κινητήρα της Honda είπε:

«Μπορεί στον Stoner να φαίνεται ομαλός, είναι όμως άγριος, σε σχέση τουλάχιστον με την Yamaha, όπως το βλέπω μέσα στην πίστα. Το νέο πιρούνι είναι καλό, αλλά δεν είχα την ευκαιρία να το ρυθμίσω όπως θα ήθελα, λόγω του προβλήματός μου. Πάντως στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής είναι καλύτερο το νέο σασί, αλλά για το πίσω ακόμη δεν έχω καλή αίσθηση. Το νιώθω λίγο σκληρό, ίσως και λόγω των λίγων κιλών μου. Όταν το φορτίσω είναι καλύτερα, αλλά μου δίνει πολλούς κραδασμούς γενικά».

 

Ο Nicky Hayden από την πλευρά του ήταν πολύ ευχαριστημένος με την πρόοδο που έκανε τη 2η μέρα και με 91 γύρους ήταν ο 2ος πιο εργατικός μετά τον Barbera που έκανε 100! Στους γύρους του ο Hayden δοκίμασε επισταμένα και σύγκρινε άμεσα τους δύο κινητήρες, τον big bang και τον screamer και με βάση τα δεδομένα του Αμερικανού θα παρθεί η απόφαση για τον κινητήρα του 2011, για την Ducati.

Andrea Dovizioso
Andrea Dovizioso

«Νομίζω ότι ο big bang είναι λίγο καλύτερος. Η δύναμη στους δύο κινητήρες έρχεται σε διαφορετικά επίπεδα και χρειάζεται άλλο set-up για τον screamer και άλλα ηλεκτρονικά. Η απόκρισή του είναι άμεση και τώρα μπορώ να καταλάβω πως ένιωθαν αυτοί που οδηγούσαν τους screamer στα 500. Ο ήχος επίσης είναι απίθανος», είπε ο ομόσταυλος του Rossi, που δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον Valentino:

«Η Ducati είναι μια σπέσιαλ μοτοσυκλέτα. Πρέπει να το αισθανθείς, να την ενπιστευτείς, να κάνεις το επόμενο βήμα για να πιέσεις τα λάστιχα. Πρέπει να είσαι πιο επιθετικός. Ο Valentino θα το βρει. Έφερε μαζί του πολλούς ανθρώπους στο box, όμως η ενέργεια που έφερε είναι θετική, καλή ενέργεια».

Marco Simoncelli
Marco Simoncelli

 

Ο Andrea Dovizioso με τη σειρά του είπε:

«Δεν είμαι ευχαριστημένος με το τεστ. Δεν έχουν αποφασίσει τι ακριβώς θα γίνει με την μοτοσυκλέτα και δοκιμάζαμε διαφορετικά πράγματα. Μικρές οι διαφορές στα δύο σασί, το πρόβλημα είναι και πάλι η λιγότερη πρόσφυση πίσω».

 

Ο Marco Simoncelli με τη σειρά του αναφέρθηκε στο τεστ, στο οποίο είχε δύο πτώσεις, αλλά συγχρόνως ήταν εντυπωσιακά γρήγορος:

«Ήταν μια καλή μέρα. Δουλέψαμε πολύ με το νέο αμορτισέρ και με την επιλογή των αναρτήσεων για του χρόνου. Επίσης πειραματιστήκαμε με τη θέση οδήγησης και δοκιμάσαμε και κάποια λάστιχα. Ήταν γενικά ένα θετικό τεστ και ήμασταν γρήγοροι και σταθεροί και είμαι χαρούμενος για αυτό».

Ben Spies
Ben Spies

 

Ο Ben Spies με τη σειρά του ήταν και αυτός χαρούμενος με το αποτέλεσμα και την 3η θέση:

«Οι μικρές διαφορές που έχει η εργοστασιακή μοτοσυκλέτα σε σχέση με αυτήν που οδηγούσα, μου έδωσαν την αυτοπεποίθηση να πάω γρηγορότερα. Την εμπιστεύτηκα περισσότερο. Το σασί και το ψαλίδι είναι διαφορετικό, πιο σταθερό μέσα στην στροφή, αλλά και στην έξοδο. Η μοτοσυκλέτα είναι πιο στιβαρή. Απέδειξα ότι πρέπει να είμαι εδώ!», συμπλήρωσε, δείχνοντας το άγχος του να αποδείξει ότι αξίζει την εργοστασιακή θέση.

 

Ο Colin Edwards είπε:

«Η μοτοσυκλέτα του 2011 έχει πολλές προοπτικές. Το σασί και ο κινητήρας είναι σίγουρα ένα βήμα μπροστά και μπορούμε να βλέπουμε την επόμενη χρονιά με αισιοδοξία».

Colin Edwards
Colin Edwards

Από τη μεριά του ο νεοφερμένος στην ομάδα Yamaha Tech3, o Cal Crutchlow δήλωσε:

«Προφανώς έχω τόσα πολλά να μάθω και η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να μάθω πόσο σκληρά μπορείς να πιέσω τα λάστιχα της Bridgestone. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο ρυθμός στο MotoGP είναι απίστευτος και ότι πρέπει να πιέζεις στο μάξιμουμ σε κάθε γύρο».

 

Ο Alvaro Bautista από την πλευρά του ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος με την πρόοδο που έκανε: «Σήμερα ήταν μια κόμη καλή μέρα, γιατί μετά τη δοκιμή του νέου πιρουνιού χθες, κατάφερα αμέσως να βελτιώσω τους χρόνους μου. Μετά δοκίμασα ένα νέο πλαίσιο και γρήγορα αισθάνθηκα ότι είναι πολύ καλύτερο από το παλιό. Αυτό σημαίνει ότι κάναμε ένα βήμα μπροστά και σημείωσα τον καλύτερό μου χρόνο με αυτό το νέο σασί». Θετικά λοιπόν ξεκινάει η αγωνιστική χρονιά για την ομάδα με τον ένα οδηγό και ίσως αυτή η θετική ανταπόκριση της ομάδας ίσως δώσει στην Suzuki τη διάθεση να ξαναγυρίσει σε ομάδα 2 οδηγών το 2012.

Alvaro Bautista
Alvaro Bautista

 

Επόμενο άρθρο »

Valencia Live: Τα φωτογραφικά παραλειπόμενα του τεστ

« Προηγούμενο άρθρο

Filippo Preziosi: Θα κάνουμε τα πάντα για τον Valentino Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA