• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Cal Crutchlow οδήγησε στην Ιαπωνία την Yamaha YZR-M1
Ποιο άνετη η σέλα της YZR-M1 από αυτή στα SuperBike
Νέα 25/10/2010 - 08:53

Η Yamaha είχε ετοιμάσει μια YZR-M1 για τον Βρετανό αναβάτη των SuperBikes, στην πίστα δοκιμών του εργοστασίου στο Fukoroi την Τετάρτη και την Πέμπτη, όμως ο καιρός χάλασε τα σχέδια. Ο Crutchlow οδήγησε με διάφορες συνθήκες την πρώτη ημέρα, ενώ τη δεύτερη μέρα η πίστα ήταν εντελώς βρεγμένη και αναγκάστηκε να βγει με τα βρόχινα ελαστικά της Bridgestone. 

 

Ο Crutchlow, ο οποίος θα αγωνίζεται στην Monster Yamaha Tech3 το 2011, εντυπωσιάστηκε από την ταχύτητα μέσα στη στροφή της μοτοσυκλέτας, το εκπληκτικό πλαίσιο και τα ελαστικά της Bridgestone.

 

Ο ίδιος δήλωσε: 

«Έκανα περίπου 10 γύρους με slick ελαστικά την πρώτη ημέρα, αλλά μερικές στροφές είχαν ακόμα νερό. Στο στεγνό η πρόσφυση ήταν απίστευτη και παρότι υπήρχαν ακόμα υγρά κομμάτια, είχα την ευχέρεια να κρατάω το γκάζι ανοιχτό χωρίς να κουνιέται η μοτοσυκλέτα. Η YZR-M1 είναι σφικτή και η ταχύτητα μέσα στη στροφή με το πλαίσιο και τα ελαστικά είναι απίστευτη. Τη δεύτερη ημέρα ήταν βρεγμένα το πρωί χωρίς να στεγνώσει καθόλου η πίστα. Ένα ζευγάρι βρόχινων ελαστικών το οποίο χρησιμοποίησα μετά από λίγο το πίσω έμοιαζε με slick, έπειτα από 30 γύρους αλλά ακόμα και έτσι τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας είναι τόσο εξελιγμένα που μπορούσες να συνεχίσεις να οδηγείς. Με τα Bridgestone μπορείς να έχεις μέγιστη κλίση ακόμα και στη βροχή. Είναι προφανώς ενοχλητικό που δεν ήταν στεγνά, αλλά η οδήγηση στη βροχή πήγε καλά. Αισθάνθηκα άνετα και το ευχαριστήθηκα. Πάντα ήμουν καλός στη βροχή και αυτό με βοήθησε. Αλλά γνωρίζω ότι η οδήγηση της μοτοσικλέτας στο στεγνό θα είναι εντελώς διαφορετική εμπειρία και έχω ακόμα πάρα πολλά να μάθω».

 

Σε δελτίο τύπου της Yamaha Racing δήλωσε: 

«Η M1 μου φάνηκε πιο μικρή από τη R1. Στην πραγματικότητα μου φάνηκε πιο άνετη στη θέση οδήγησης από τη μοτοσικλέτα των Superbikes. Έχει αρκετή δύναμη αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί, είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με μια μοτοσικλέτα παραγωγής όσον αφορά την απόδοση της δύναμης. Στο βρεγμένο χρησιμοποιήσαμε τα ατσάλινα φρένα αλλά και όταν στέγνωσε είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τα κάρμπον, τα οποία ήταν φοβερά. Κατάφερα να αισθανθώ άνετα με αυτά τα φρένα. Το πλαίσιο ήταν σφικτό, εύκολο στις αλλαγές κατεύθυνσης και τα ηλεκτρονικά ήταν διαφορετικά, ακόμα και από εκείνα των Superbikes, τα οποία είναι σε υψηλό επίπεδο».

 

Στη Βαλένθια, στις δοκιμές μετά το τέλος του πρωταθλήματος ο 24χρονος αναβάτης Cal Crutchlo θα οδηγήσει ξανά την μοτοσυκλέτα της Yamaha.

 

Επόμενο άρθρο »

O Checa στην PRAMAC για τους 2 τελευταίους αγώνες

« Προηγούμενο άρθρο

Mick Doohan: To HRC έπρεπε να τα δώσει όλα στον Burgess

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα