• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Aprilia και η Norton στα MotoGP;
To 2012 με τα 1000 κυβικά ανοίγει ο δρόμος
Νέα 25/08/2010 - 17:13

 

Από το 2012 η FIM ανοίγει την πόρτα σε ευρωπαϊκές εταιρίες που θέλουν να μπουν στην κορυφαία κατηγορία, με τον κανονισμό των κινητήρων 1000cc στα MotoGP. Ήδη η Norton ζήτησε από την Dorna 2 θέσεις για το ’12 και φαίνεται ότι και η Aprilia ακολουθεί. Βέβαια χρειάζονται διευκρινήσεις πέρα από τον περιορισμό των 81mm διαμέτρου του εμβόλου, αλλά όπως φαίνεται η Aprilia θα κατασκευάσει από την αρχή νέο κινητήρα για τα MotoGP και ΔΕΝ θα χρησιμοποιήσει τον ίδιο που έχει ο Max Biaggi στα WSBK. Aυτό θα βοηθήσει το ιταλικό εργοστάσιο να μείνει έξω από τις διαμάχες που έχουν ανάψει για τη χρήση μη πρωτότυπων κινητήρων στα GP.

 

Από την άλλη μεριά φαίνεται ότι ο Carmelo Ezpeleta της DORNA έχει ήδη ζητήσει από την Honda να ξεκινήσει την παραγωγή πρωτότυπων κινητήρων 1000cc για να πουληθούν ή να ενοικιαστούν από τις μικρότερες ομάδες που θα συμμετέχουν με τον κανονισμό που λέγεται «Claiming Rules», που αφορά ομάδες που δεν είναι ούτε εργοστασιακές, ούτε δορυφορικές. Έτσι δεν αποκλείεται καθόλου να δούμε το 2012 την επιστροφή της μεγάλης μάχης Rossi-Biaggi, με τους δύο οδηγούς να οδηγούν για δύο Ιταλικές εταιρίες.

 

Η Norton Motorcycles Ltd's με τον νέο της ιδιοκτήτη τον Stuart Garner κατασκευάζει το νέο αρχηγείο της κοντά στο Donington Park και θεωρεί το MotoGP ως τον καλύτερο τρόπο να ξαναπαρουσιάσει την θρυλική μάρκα με ένα νέο πρόσωπο και μια σπορ εικόνα.

Όμως και η BMW – παρά τη δυναμική συμμετοχή της στο WSBK - βλέπει στο MotoGP την απείρως καλύτερη προβολή της και ίσως αυτός είναι ο λόγος της προσέγγισης του Marco Melandri που θα μπορεί να είναι και ο οδηγός εξέλιξης της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας της.

Επόμενο άρθρο »

O Preziosi το περίμενε ότι ο Rossi θα γινόταν «κόκκινος»

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Ben Spies πετυχημένος μέχρι στιγμής

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα