• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι βλέπουμε στην νέα Μ1
Διαφορετικό το πλαίσιο στον άνω μέρος του.
Νέα 16/08/2010 - 23:29

Συγκρίναμε άμεσα τις φωτογραφίες της νέας Μ1 με αυτές που έχουμε ήδη στο αρχείο και βρήκαμε τις πρώτες ορατές διαφορές της νέας μοτοσικλέτας που θα χρησιμοποιήσουν οι Lorenzo (πιθανόν) και ο Spies την επόμενη χρονιά. 

 

Αρχικά το πρώτο που διαπιστώνει κανείς είναι το νέο πλαίσιο. Η διαφορά του με το αυτό που χρησιμοποιούν μέχρι στιγμής οι αναβάτες της Yamaha είναι ορατή στις πλαϊνές δοκούς κοντά στην περιοχή του λαιμού. Εκεί βλέπουμε το νεύρο (το σκαλοπάτι) που φέρει στο άνω μέρος του ακόμη και πάνω στην ραφή της συγκόλλησης. Σημείο που παίζει σημαντικό ρόλο στα νέα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλαισίου επηρεάζοντας την ακαμψία και γενικά τις μηχανικές του ιδιότητες. Από την άλλη πλευρά οι ομοιότητές του από το σημείο που πιάνει το άνω μέρος του υποπλαισίου/μονόσελου μέχρι την έδρα του ψαλιδιού είναι μεγάλες και δείχνει οπτικά τουλάχιστον ακριβώς ίδιο με τον αυτό που χρησιμοποιούν σήμερα οι οδηγοί. Την ίδια διάταξη σε αυτό έχουν οι βάσεις των μαρσπιέ και η έδρα του ψαλιδιού. Εξίσου όμοιο με το φετινό, οπτικά τουλάχιστον, δείχνει και το αλουμινένιο ψαλίδι της Μ1. Η μοτοσυκλέτα του 2011 που οδήγησε ο Jorge Lorenzo φορούσε πίσω αμορτισέρ τύπου Through Rode της Ohlins όμοιας διάταξης με αυτό που ήδη χρησιμοποιεί ωστόσο ήταν μαρκαρισμένο με τον αριθμό 4. 

Η τωρινή πρόσοψη.
Η τωρινή πρόσοψη.

 

Μικρές αλλαγές φαίνονται επίσης στο άνω μέρος του φέρινγκ που έχει αποκτήσει κάποια φουσκώματα σε σημεία που προφανώς παίζουν σημαντικό ρόλο στην αεροδυναμική. Οπτικά δεν διακρίνονται αλλαγές στις πλαϊνές οπές του φέρινγκ. Στο άνω πλαϊνό μέρος της κάθε πλευράς του εμπρός λασπωτήρα έχει δημιουργηθεί ένας αυλός που εκτελεί και αυτός τον σκοπό του στην αεροδυναμική και καλύτερη ροή του αέρα προς το ψυγείο της μοτοσυκλέτας. 

Το νέο αμορτισέρ.
Το νέο αμορτισέρ.

 

Έπειτα από την αναφορά του Jorge Lorenzo και του Ben Spies το επιτελείο της Yamaha θα προχωρήσει στην βελτίωση της μοτοσυκλέτας και θα παρουσιάσει την πιο εξελιγμένη μορφή της στις πρώτες δοκιμές μετά τον αγώνα της Valencia.

Η τωρινή πίσω ανάρτηση.
Η τωρινή πίσω ανάρτηση.
Η αλλαγές του πλαισίου στην περιοχή του λαιμού.
Η αλλαγές του πλαισίου στην περιοχή του λαιμού.
Το τωρινό πλαίσιο της Μ1.
Το τωρινό πλαίσιο της Μ1.
Zoom στην περιοχή του λαιμού στο τωρινό πλαίσιο.
Zoom στην περιοχή του λαιμού στο τωρινό πλαίσιο.

Επόμενο άρθρο »

Έχει η Honda τον ισχυρότερο κινητήρα;

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Dovizioso δοκίμασε νέα Ohlins

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA