• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli στη Μαλαισία με μία πολύ μαλακή γόμα
Για τον πίσω τροχό της Moto2™
Νέα 22/10/2025 - 15:49

Σε σύγκριση με το 2024, η κατανομή γόμας για τον πίσω τροχό περιλαμβάνει γόμες που είναι ένα βήμα πιο μαλακές με την ανάπτυξη της πολύ μαλακής E0126 και την στάνταρ μαλακής SC0

• Για το Grand Prix της Μαλαισίας 2025, το οποίο θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στη Σεπάνγκ, οι αναβάτες της Moto2™ θα μπορούν να βασίζονται σε πίσω ελαστικά που είναι ένα βήμα πιο μαλακά από αυτά που είχαν διαθέσιμα το 2024.  Την περασμένη σεζόν, η πιο μαλακή επιλογή ήταν η SC0, η οποία ήταν και το στάνταρ για τον αγώνα, ενώ η εναλλακτική ήταν η μεσαία SC1.  Φέτος, ωστόσο, η ανάπτυξη της πολύ μαλακής E0126 θα είναι ακόμα πιο μαλακή, ενώ η μαλακή SC0 έχει επιβεβαιωθεί αλλά ως η πιο σκληρή επιλογή.

• Αυτή είναι η τρίτη συμμετοχή στην κατανομή για την πολύ μαλακή E0126 μετά το ντεμπούτο της στο Αυστριακό GP και την επιτυχημένη χρήση στο GP του Αγίου Μαρίνου και του Ρίμινι.  Είναι ένα ελαστικό που χρησιμοποιεί την ίδια σύνθεση με την στάνταρ πολύ μαλακή SCX, αλλά έχει διαφορετική δομή.

Η Σεπάνγκ είναι μια πίστα που προσφέρεται για τη χρήση μαλακών γόμων, επειδή συνήθως φτάνει σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες που κάνουν την άσφαλτο πολύ ολισθηρή.  Έτσι, η πρόσφυση της πολύ μαλακής γόμας βοηθά τους αναβάτες να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση.

• Η ίδια κατανομή με το 2024 έχει επιβεβαιωθεί για τη Moto3™, η οποία είναι επίσης η στάνταρ που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της χρονιάς, με τη μαλακή SC1 και τη μεσαία SC2 ως επιλογές και για τους δύο τροχούς.  Το 2024, όλες οι διαθέσιμες προτάσεις χρησιμοποιήθηκαν στον αγώνα, με τη μαλακή SC1 να είναι η πιο δημοφιλής επιλογή πίσω και η μεσαία SC2 μπροστά, ένας συνδυασμός που υιοθέτησε και ο νικητής Ντέιβιντ Αλόνσο.


 

Στη Σεπάνγκ εστιάζουμε στη νέα πολύ μαλακή γόμα για να προσφέρουμε ακόμη μεγαλύτερη πρόσφυση στη Moto2™

''Η πίστα της Σεπάνγκ έχει αρκετά απαιτητικά χαρακτηριστικά για τα ελαστικά λόγω των μεγάλων ευθειών που εναλλάσσονται με πιο αργές στροφές που προκαλούν υψηλή καταπόνηση φρεναρίσματος, μιας γρήγορης και σφιχτής τεχνικής διαδρομής μεταξύ των στροφών 9 και 14 που απαιτεί καλό χειρισμό, και των καιρικών συνθηκών που συχνά είναι απρόβλεπτες με καταρρακτώδεις και ξαφνικές βροχές ή εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες που επηρεάζουν την πρόσφυση.  Η τελευταία στροφή, η οποία συνδέει τις δύο μεγαλύτερες ευθείες, έχει αρνητική κλίση, δηλαδή μια κλίση της ασφάλτου προς τα έξω, η οποία δημιουργεί αρκετά πλευρικά φορτία στα ελαστικά και των δύο αξόνων στη μέγιστη γωνία κλίσης.  Η άσφαλτος είναι μέτρια τραχιά, αλλά πέρυσι στη Moto2™ είδαμε αρκετή φθορά στον αγώνα με τη μαλακή SC0, οπότε πιστεύουμε ότι η πολύ μαλακή γόμα E0126 θα μπορούσε να είναι μια καλή πρόταση για αυτήν την πίστα, ειδικά αν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα υψηλές, επειδή στη ζέστη η φυσική πρόσφυση που προσφέρει η άσφαλτος μειώνεται και η πίστα γίνεται πιο ολισθηρή, οπότε η ύπαρξη μιας πολύ μαλακής γόμας μπορεί να βοηθήσει τους αναβάτες να διατηρήσουν καλή πρόσφυση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.  Τώρα θα να δούμε αν ισχύει αυτό και αν αυτή η νέα εξέλιξη της πολύ μαλακής γόμας θα επιβεβαιώσει την εξαιρετική απόδοση που έχει ήδη αποδειχθεί στο Red Bull Ring και στο Misano.''

 

« Προηγούμενο άρθρο

Phillip Island: MotoGP Αγώνας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARCO BEZZECCHI ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ;
  • ΝΑΙ, Η APRILIA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο MARC MARQUEZ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ DUCATI ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΚΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η APRILIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ