• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Απολογισμός της Catalunya
Πέρυσι φέραμε στην πίστα τα ίδια ελαστικά.
Νέα 05/07/2010 - 17:11

Στον έβδομο αγώνα της σεζόν ο Jorge Lorenzo κέρδισε την τρίτη κατά σειρά νίκη του (πέντε στο σύνολο) φορώντας σκληρή γόμα στον εμπρός τροχό και σκληρή στον πίσω (που ήταν η πιο μαλακή από τις δύο διαθέσιμες γόμες: σκληρή και έξτρα σκληρή ασύμμετρης σχεδίασης). Έπειτα από την χρήση της σκληρής γόμας στις κατατακτήριες δοκιμές οι αναβάτες διαπίστωσαν την σταθερότητα της επιδόσεις τους καθώς επίσης την ανθεκτικότητά τους και οι περισσότεροι στράφηκαν προς αυτή την επιλογή εκτός από τους de Puniet, Capirossi, Kallio και Yoshikawa που επέλεξαν την έξτρα σκληρή γόμα στον πίσω τροχό. Οι τρεις πρώτοι αναβάτες του αγώνα είχαν όμως επιλέξει την σκληρή γόμα που ήταν η πιο μαλακή από τις δύο διαθέσιμες γόμες της Bridgestone

 

  

Όλοι οι αναβάτες εκτός από τον Hector Barbera επέλεξαν στην σκληρότερη γόμα στον εμπρός τροχό λόγω της υψηλής θερμοκρασίας που είχε η άσφαλτος που έφθασε τους 55 βαθμούς Κελσίου. Η υψηλή θερμοκρασία καθώς επίσης και οι συνθήκες της ασφάλτου έβαλαν σε σκληρή δοκιμασία τα ελαστικά της Bridgestone. Οι επιδόσεις των ελαστικών ήταν σταθερές, ωστόσο οι Pedrosa και Stoner ήταν πιο αργοί κατά μόλις 0.9δευτ. από τους καλύτερους χρόνους τους που είχαν γράψει κατά τους πρώτους τρεις γύρους (από τους 25 του αγώνα). 

 

Ικανοποιημένος από τις επιδόσεις των ελαστικών έμεινε και ο Tohru Ubukata (Manager, Bridgestone Motorcycle Tyre Development Department) που δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής “Πέρυσι φέραμε στην πίστα τα ίδια ελαστικά εννοώ με τα ίδια χαρακτηριστικά και κάθε αναβάτης επέλεξε την σκληρότερη γόμα. Φέτος που η θερμοκρασία ήταν υψηλότερη οι αναβάτες επέλεξαν την πιο μαλακή γόμα για τον πίσω τροχό και έδειξε πολύ καλά αποτελέσματα και οι αναβάτες βελτίωσαν τις επιδόσεις τους. Στην εμφάνισή του, από πλευράς φθοράς, το εμπρός ελαστικό ήταν πολύ καλή όπως είδαν αρκετοί από τους αναβάτες ιδίως κάτω από αυτές τις υψηλές θερμοκρασίες και τα σημεία που ήταν απαιτητικά στα φρένα. Πολλοί από αυτούς του οδηγούς πάλευαν για μία θέση ακόμη και στους τελευταίους γύρους και τα ελαστικά έδειξαν την αξία τους και τις σταθερές επιδόσεις τους τόσο στον εμπρός τροχό όσο και τον πίσω σε όλη την διάρκεια του αγώνα.”

 

Οι επιλογές των πρώτων 10 αναβατών

Pos. Rider                  Team                      Race time       Gap Front spec

                                                                                     Rear spec Tyres 

1.   Jorge Lorenzo - Fiat Yamaha Team - 43m22.805s - Hard Hard  

2.   Dani Pedrosa - Repsol Honda Team - 43m27.559s +4.754s - Hard Hard 

3.   Casey Stoner - Ducati Team - 43m27.761s +4.956s - Hard Hard 

4.   Randy de Puniet - LCR Honda MotoGP - 43m40.862s +18.057s - Hard Extra Hard 

5.   Alvaro Bautista - Rizla Suzuki MotoGP - 43m44.166s +21.361s - Hard Hard 

6.   Ben Spies - Monster Yamaha Tech3 - 43m44.308s +21.504s - Hard Hard 

7.   Loris Capirossi - Rizla Suzuki MotoGP - 43m46.986s +24.181s - Hard Extra Hard 

8.   Nicky Hayden - Ducati Team - 43m50.746s +27.941s - Hard Hard 

9.   Marco Melandri - San Carlo Honda Gresini - 43m50.851s +28.046s - Hard Hard 

10. Hector Barbera - Paginas Amarillas Aspar - 43m55.244s +32.439s - Medium Hard

Επόμενο άρθρο »

Casey Stoner: Βγάζω το καπέλο στον Dani

« Προηγούμενο άρθρο

Η Ηοnda βοηθάει τον De Puniet

Χορηγοί