• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Tο Pirelli DIABLO POWERCRUISER συνδυάζει την αθλητική ψυχή του DIABLO με το πνεύμα custom
Νέα Αγοράς 02/03/2025 - 23:01

Το νέο προϊόν προορίζεται για μοτοσυκλέτες Custom-Touring, και συγκεκριμένα για τις πιο σπορ που συχνά επανασχεδιάζονται σε στυλ performance bagger, club style και power cruiser.

Η τελευταία προσθήκη στη σειρά DIABLO έχει σχεδιαστεί για να γίνει το νέο σημείο αναφοράς στον τομέα της πρόσφυση και του χειρισμού, ακόμη και σε βρεγμένες συνθήκες.

Το DIABLO POWERCRUISER θα είναι ο πρωταγωνιστής στην έκθεση της Pirelli στην Daytona Bike Week που θα πραγματοποιηθεί στην Φλόριντα από τις 28 Φεβρουαρίου έως τις 9 Μαρτίου.

Η Pirelli παρουσιάζει το DIABLO POWERCRUISER, τη νέα σειρά ελαστικών Custom-Touring υψηλών επιδόσεων σχεδιασμένα για μοτοσυκλέτες custom, και συγκεκριμένα για τα πιο σπορ μοντέλα όπως τα performance baggers, club style και power cruisers που προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα επιτάχυνσης και απόλαυσης κατά την οδήγηση. Συχνά είναι δημιουργίες custom που επικεντρώνονται στις επιδόσεις, συνδυάζοντας όμως και την αισθητική. Το DIABLO POWERCRUISER ανήκει στην οικογένεια DIABLO γιατί ενσωματώνει το αθλητικό DNA της Pirelli, αυτή τη φορά εφαρμόζοντάς το στον χώρο των custom μοτοσυκλετών και συνδυάζοντας το με την αίσθηση της ελευθερίας που χαρακτηρίζει αυτόν τον κόσμο. Δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες αυτών των μοτοσυκλετών, οι οποίες απαιτούν ελαστικά ικανά να προσφέρουν υψηλές επιδόσεις και σπορ χαρακτηριστικά, με σκοπό να γίνουν το νέο σημείο αναφοράς στον τομέα τους για την πρόσφυση και τον χειρισμό, ακόμη και σε βρεγμένες συνθήκες. Η Pirelli αποφάσισε να παρουσιάσει το νέο DIABLO POWERCRUISER στην έκθεση της Pirelli που θα στηθεί στην Daytona Bike Week από τις 28 Φεβρουαρίου έως τις 9 Μαρτίου.

Η γκάμα DIABLO POWERCRUISER είναι αρκετά διαφοροποιημένη τόσο ως προς την τεχνολογία κατασκευής όσο και ως προς τις διαστάσεις και περιλαμβάνει τόσο ακτινικές όσο και συμβατικές προδιαγραφές με διαστάσεις που κυμαίνονται από 100 mm έως 260 mm. Επομένως, κάθε μέγεθος έχει αναπτυχθεί ειδικά ως προς τον σκελετό, τα υλικά, τις γόμες και το σχέδιο πέλματος σύμφωνα με τη μοτοσυκλέτα για την οποία προορίζεται, υιοθετώντας διαφορετικές προδιαγραφές και λύσεις.

Για να επιτευχθεί ένα ελαστικό Custom-Touring που να είναι πολύ εύκολο στο χειρισμό και με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης ικανά να αντέχουν μεγαλύτερες δυναμικές πιέσεις, τόσο κατά τις κλίσεις όσο και κατά το φρενάρισμα και την επιτάχυνση, η εμπειρία της Pirelli στις Supersport και τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες συνέβαλε στην ανάπτυξη των σκελετών. Ο σχεδιασμός του σκελετού τροποποιεί την ακαμψία ανάλογα με το στυλ οδήγησης: στην τουριστική οδήγηση, και άρα με χαμηλότερα επίπεδα παραμόρφωσης, το ελαστικό προσφέρει άνετη, ομαλή και προβλέψιμη οδήγηση, ενώ όταν το στυλ είναι πιο σπορ, αυξάνεται η ανατροφοδότηση καθώς αυξάνεται η παραμόρφωση του ελαστικού, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια διεύθυνσης, μεγαλύτερη πλευρική υποστήριξη και καλύτερο έλεγχο. Αυτή η συμπεριφορά αντιπροσωπεύει την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και υποστήριξης του ελαστικού, προσφέροντας στους αναβάτες σιγουριά τόσο σε χαλαρές βόλτες όσο και σε πιο σπορ οδήγηση. Οι διαστάσεις με ακτινική διάταξη διαθέτουν μία στρώση στον σκελετό από χάλυβα 0 μοιρών που συμβάλλει στην καλά ελεγχόμενη παραμόρφωση της επιφάνειας επαφής, με αποτέλεσμα καλύτερη προσαρμοστικότητα του ελαστικού σε όλες τις γωνίες κλίσης και καλύτερη κατανομή των πιέσεων στην επιφάνεια επαφής, κάτι που προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στην πρόσφυση και την κανονικότητα της φθοράς.

Όσον αφορά τις γόμες, οι πίσω ακτινικές διαστάσεις είναι διπλής γόμας και εμπλουτισμένες με πυρίτιο, σε συνδυασμό με την τεχνολογία Cap&Base που παρέχει μια πιο μαλακή πλευρική γόμα, προς όφελος της πρόσφυσης κατά την κλίση, υποστηριζόμενη από μια σκληρότερη που τοποθετείται στην κεντρική ζώνη του πέλματος, η οποία εγγυάται συνέπεια επιδόσεων και θερμική ισορροπία. Το μέγεθος της κεντρικής ζώνης ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος του ελαστικού και την περιοχή επαφής, για να εξασφαλιστεί η καλύτερη κατανομή των δυνάμεων και να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αίσθηση οδήγησης και ομοιόμορφη φθορά. Το σύστημα σύνθεσης της γόμας Cap&Base προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις κατά τη σπορ οδήγηση, ενώ η χρήση πυριτίου παρέχει ευρύτερο εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας, προάγοντας υψηλό επίπεδο πρόσφυσης, ακόμη και σε βρεγμένες συνθήκες, αλλά και συνέπεια επιδόσεων. Η γρήγορη θέρμανση και η πρόσφυση ακόμη και σε βρεγμένες επιφάνειες επιτυγχάνονται μέσω ενός καινοτόμου και ειδικά αναπτυγμένου μείγματος ρητινών, πλαστικοποιητών και πυριτίου που περιέχονται στη σύνθεση της γόμας. Επιπλέον, η αποκλειστική και κατοχυρωμένη διαδικασία ανάμιξης της Pirelli μεγιστοποιεί τη διάχυση όλων των συστατικών στην πολυμερή μήτρα, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται υψηλό επίπεδο ομοιογένειας.

Τα προφίλ του DIABLO POWERCRUISER είναι πολυακτινικά και πιο αιχμηρά σχεδιαστικά από αυτά που χρησιμοποιούνται συνήθως στον τομέα Custom-Touring, προσφέροντας μεγαλύτερη ευχέρεια χειρισμού και πολύ γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ το πιο επίπεδο μέρος του ώμου προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση στις στροφές. Το βελτιστοποιημένο ύψος του πλευρικού τοιχώματος παρέχει εξαιρετική πρόσφυση τόσο κατά την επιτάχυνση στη ευθεία όσο και κατά την έξοδο από στροφές. Η ισορροπία μεταξύ των εμπρός και πίσω ώμων επιτρέπει άριστο έλεγχο οδήγησης και ουδέτερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

Τέλος, όσον αφορά το σχέδιο και το φινίρισμα, το νέο DIABLO POWERCRUISER διαθέτει όλα αυτά που έχει υιοθετήσει η Pirelli για όλα τα τελευταία προϊόντα που κυκλοφόρησε στην αγορά. Το φινίρισμα υψηλής αντίθεσης της γραμματοσειράς με το όνομα του προϊόντος στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού του δίνει μια κομψή εμφάνιση. Το σχέδιο πέλματος "Flash" και το λογότυπο DIABLO συμβολίζουν την ταυτότητα και την κληρονομιά της οικογένειας προϊόντων στην οποία ανήκει αυτό το ελαστικό. Επίσης, στο πλευρικό τοίχωμα, υπάρχει το σχήμα "Plunga" που αναδεικνύει περαιτέρω την αφοσίωση της μάρκας στην αριστεία και την τεχνική της κατασκευής, εξασφαλίζοντας ότι κάθε λεπτομέρεια αντανακλά την υπεροχή και την ποιότητα για την οποία είναι γνωστή η Pirelli.

Το νέο DIABLO POWERCRUISER θα είναι διαθέσιμο αργότερα φέτος στις εξής διαστάσεις:

 

« Προηγούμενο άρθρο

Η Yamaha Motor γιορτάζει τα 70 χρόνια δημιουργίας του “Kando”

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ