• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Carlos Sainz με VMOTO Stash στο Παρίσι
Νέα Αγοράς 21/02/2025 - 06:07

Οι πιλότοι της Formula 1 συνήθως χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους πανάκριβα σπορ αυτοκίνητα και τραβούν και γι αυτό το λόγο τα φώτα της δημοσιότητας. Ο Carlos Sainz που φέτος δεν θα αγωνίζεται με την Ferrari αλλά με την Williams, έχει και μια μικρή μείωση εσόδων σε σχέση με την Ιταλική εταιρία και θα πληρώνεται 10 εκατομμύρια $ από τη νέα του ομάδα.

Δεν θεωρούμε ότι αυτός είναι ο λόγος που για τη μετακίνησή του πρόσφατα στο Παρίσι διάλεξε μια προσιτή στην τιμή μοτοσυκλέτα, αλλά πολύ περισσότερο το ότι η Stash της VMOTO είναι μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με πολύ στυλ! Σχεδιασμένη από τον περίφημο Adrian Morton, που έχει κάνει το desgn των Benelli Tornado TRE και της εντυπωσιακής MV Agusta F4, η μικρή Stash πρεσβεύει την κίνηση στην πόλη με σχεδόν μηδενικό ηχητικό αποτύπωμα και με 0 ρύπους, κάτι που προφανώς είναι στις προθέσεις του Ισπανού οδηγού, να προβάλει.

Με ελαφρύ δερμάτινο μπουφάν και κράνος επίσης δείχνει ότι σέβεται απόλυτα τους κανόνες ασφαλείας και φυσικά η Γαλλική αντιπροσωπεία της μάρκας ανέβασε τις φωτογραφίες του διάσημου πιλότου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Για την ιστορία να πούμε ότι η Stash είναι ντυμένη σε ένα βελτιωμένο φέρινγκ που της δίνει ένα επιπλέον μέγεθος. Η λαξευμένη με γωνίες σχεδίαση κάνει τη μοτοσυκλέτα να φαίνεται απόλυτα φουτουριστική και εκτείνεται από το μπροστινό φέρινγκ μέχρι το αιχμηρό τμήμα της ουράς.
Στην καρδιά της Stash βρίσκεται ένας μεσαίου μεγέθους ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 9 kW (περίπου 12 ίππους). Στη λειτουργία boost, η μέγιστη ισχύς εξόδου φτάνει τα 15 kW (20.1 ίππους), καθιστώντας τον περίπου τόσο ισχυρό όσο έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 150 κυβικών σε πλήρη ισχύ, δίνοντας μια τελική ταχύτητα της τάξεως των 120 χλμ/ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ευρώπη, συμμορφώνεται με τους κανονισμούς αδειών Α1 καθώς η ονομαστική της απόδοση πέφτει κάτω από το όριο των 15 ίππων που ορίζει ο νόμος.

Ενώ η Stash μπορεί να φαίνεται σπορ, κρύβει μερικά αρκετά εντυπωσιακά πρακτικά χαρακτηριστικά κάτω από την επιφάνεια. Η αντίστοιχη δεξαμενή καυσίμου είναι ένας χώρος αποθήκευσης αρκετά μεγάλος για να στεγάσει ένα κράνος full-face, ενώ η μπαταρία βρίσκεται κάτω από αυτόν και είναι μια μονάδα 72 volt, 100 amp-h που υπόσχεται αυτονομία 180 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, διάρκειας 5.5 ωρών.
Η ανάρτηση αποτελείται από ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και ένα αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και σταματά με μπροστινό και πίσω δισκόφρενο με ABS, τα οποία συνδέονται επίσης μέσω συνδυασμένου συστήματος πέδησης (CBS) ακριβώς όπως αυτό ενός σκούτερ. To βάρος είναι στα 153 κιλά.

Με τιμή περίπου 6,750 € χωρίς την επιδότηση, η VMoto Stash έχει αρκετά χαρακτηριστικά εξέχουσας μοτοσυκλέτας. Αλλά είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες όπως η Stash αυτή τη στιγμή. Η σημερινή γκάμα της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας κυριαρχείται από μικρά σκούτερ, των οποίων ο μοναδικός σκοπός είναι να μεταφέρουν τους αναβάτες από το Α σημείο στο Β. Μοτοσυκλέτες όπως η Stash εξυπηρετούν την αγορά των ενθουσιωδών αναβατών που αναζητούν κάτι περισσότερο από τη χρησιμότητα και την πρακτικότητα.

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Η Yamaha παρουσιάζει το πρώτο της υβριδικό σύστημα Series Parallel HEV

« Προηγούμενο άρθρο

Το BMW Motorrad Roadshow έρχεται

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ