• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική η οδήγηση σε δύο τροχούς:
Καινοτομίες της Bosch στην EICMA 2024
Νέα Αγοράς 01/11/2024 - 11:46

Έξι νέα συστήματα υποβοήθησης που βασίζονται σε ραντάρ της Bosch εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση στη σέλα.

Με το ABSi, ABS με ενσωματωμένη μονάδα μέτρησης, η Bosch έκανε ένα βήμα για να προωθήσει τον πολλαπλασιασμό του ελέγχου ευστάθειας της μοτοσυκλέτας MSC.

Μια νέα μονάδα ελέγχου κίνησης 2 kW υποστηρίζει επίσης μικρότερα ηλεκτρικά δίτροχα.

 

Μιλάνο, Ιταλία – Η κατάκτηση δρόμων με στροφές, η δυναμική μετακίνηση μέσω πυκνής κυκλοφορίας ή η οδήγηση χιλιάδων χιλιομέτρων σε σκληρό έδαφος είναι μερικές μόνο από τις πολλές περιπτώσεις χρήσης που καθορίζουν μια μοτοσυκλέτα. Η προσφορά καινοτόμων λύσεων για ασφάλεια, ευκολία και βιωσιμότητα απαιτεί κατανόηση αυτών των περιπτώσεων χρήσης και των ιδιαίτερων απαιτήσεών τους. Γι' αυτό στη Bosch, οι εργασίες ανάπτυξης γίνονται από αναβάτες για αναβάτες.

Στην EICMA 2024, η Bosch παρουσιάζει εξατομικευμένες λύσεις για όλα τα είδη μοτοσυκλετών: εξαρτήματα για κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, καθώς και έξυπνα συστήματα υποβοήθησης και καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας. Η Bosch θα παρουσιάσει τις καινοτομίες της στην αίθουσα 18, περίπτερο E66.

Ασφάλεια: Φέρνοντας καινοτομίες ασφάλειας σε όλα τα επίπεδα για τα δίκυκλα

Έχοντας εισαγάγει τον έλεγχο ευστάθειας μοτοσυκλέτας MSC για μικρότερες μοτοσυκλέτες το 2023, το επόμενο βήμα της Bosch για την προώθηση της αξιοποίησης του MSC σε περισσότερες μοτοσυκλέτες σε διαφορετικές κατηγορίες, είναι να αποκαλύψει το ABSi στην EICMA 2024. Αυτό το νέο σύστημα της Bosch είναι ένα ABS με ενσωματωμένη μονάδα μέτρησης αδράνειας. Ο συνδυασμός αυτών των δύο συστημάτων μειώνει την πολυπλοκότητα. Τα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν την εξάλειψη μιας εξωτερικής μονάδας μέτρησης και τη μείωση της απαραίτητης πλεξούδας καλωδίων.

Με τη δυνατότητα αποτροπής ενός στα έξι ατυχήματα μόνο στους Γερμανικούς δρόμους, τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη (ARAS) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην υλοποίηση του οράματος της οδήγησης χωρίς ατυχήματα. Συνολικά, η Bosch προσφέρει έξι νέες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων πέντε παγκόσμιων πρώτων. Τέσσερις είναι οι νέες λειτουργίες για το μπροστινό μέρος: προσαρμοζόμενο cruise control – stop and go (ACC S&G), ομαδική υποβοήθηση βόλτας (GRA), υποβοήθηση απόστασης οδήγησης (RDA) και υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης (EBA). Δύο είναι για το πίσω μέρος: προειδοποίηση πίσω απόστασης (RDW) και προειδοποίηση οπίσθιας σύγκρουσης (RCW). Μέσω αυτών των λειτουργιών, η Bosch μπορεί να βελτιώσει περαιτέρω την οδηγική απόλαυση και να συμβάλει στην αύξηση της ασφάλειας και της ευκολίας όπου χρειάζεται. Οι μπροστινές λειτουργίες θα λανσαριστούν μαζί με την KTM στη νέα της 1390 SUPER ADVENTURE S EVO, η οποία θα εκτίθεται στο περίπτερο της Bosch.

Παρουσιάζοντας καινοτομίες σε όλες τις κατηγορίες, το περίπτερο της Bosch θα παρουσιάσει επίσης το race eCBS, που λανσαρίστηκε με την Ducati στη νέα Panigale V4 S 7G τον Ιούλιο του 2024. Αυτή η λειτουργία αποτελεί νέο ορόσημο για την αγωνιστική κατηγορία της αγοράς μοτοσυκλετών. Βασίζεται στο ηλεκτρονικό σύστημα συνδυασμένης πέδησης eCBS, το οποίο αποτελεί μέρος του ABS της Bosch για κορυφαίες μοτοσυκλέτες. Η λειτουργία επιτρέπει τον συνδυασμό μπροστινού και πίσω φρεναρίσματος, ακόμα κι αν πατηθεί ενεργά μόνο ένα από τα δύο φρένα. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι με την πίεση στη μανέτα του μπροστινού φρένου αυξάνεται αυτόματα η πίεση του πίσω φρένου. Ενώ το eCBS προορίζεται επί του παρόντος για καθημερινή χρήση, το race eCBS είναι για την πίστα.

Στοχεύοντας στην αποδοτικότητα: Η Bosch βασίζεται στην πιο πρόσφατη τεχνολογία κινητήρων

Η αποτελεσματικότερη οδήγηση είναι ένας από τους στόχους που επιδιώκει η Bosch στο συνεχές έργο ανάπτυξής της. Σημαντική προσπάθεια καταβάλλεται και για την ηλεκτροκίνηση του συστήματος κίνησης. Για να προσαρμοστεί στην αυξανόμενη τάση της ηλεκτροκίνησης, η εταιρεία έχει εισαγάγει διάφορες λύσεις για διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων. Η μονάδα ελέγχου οχήματος και η ενσωματωμένη ηλεκτρική κίνηση ανταποκρίνονται στον στόχο της επίτευξης ηλεκτρικής κινητικότητας με 6 kW και άνω. Περαιτέρω λύσεις In-hub drive και σχετικές λύσεις μονάδων ελέγχου κυριαρχούν στις μικρότερες κατηγορίες οχημάτων, ειδικά στις αγορές της Ινδίας και της Νοτιοανατολικής Ασίας. Η νέα μονάδα ελέγχου μετάδοσης κίνησης 2 kW της Bosch βοηθά τους πελάτες να φέρουν την ηλεκτροκίνηση σε μικρότερες κατηγορίες. Η μονάδα ελέγχου μετάδοσης κίνησης συνδυάζει τον μετατροπέα, το σύστημα διαχείρισης κινητήρα και τον έλεγχο του οχήματος σε ένα συμπαγές εξάρτημα. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα της πλήμνης τροχού, η μονάδα ελέγχου μετάδοσης κίνησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εφαρμογή λειτουργιών άνεσης, όπως ομαλή λειτουργία εκκίνησης (Smooth Riding) ή cruise control για διατήρηση της ταχύτητας.

Ελεγχόμενο από τον ηλεκτροκινητήρα, το ηλεκτρικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά την εκκίνηση και αυξάνει την ασφάλεια οδήγησης. Η βόλτα με το γκάζι, εν τω μεταξύ, είναι μια πρόσθετη λειτουργία που αυξάνει την απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, επιτρέποντας στη μοτοσυκλέτα να ανακτήσει την ενέργεια πέδησης όταν ο αναβάτης κλίσει το γκάζι. Αυτό βοηθά στην επέκταση της αυτονομίας της μπαταρίας έως και 8%. Με υψηλή αντοχή στους κραδασμούς και επίπεδα προστασίας από εισροή νερού έως IP67, η μονάδα 2 kW μπορεί να χειριστεί οποιεσδήποτε καιρικές και οδικές συνθήκες.

 

Ταυτόχρονα, η Bosch συνεχίζει να εργάζεται για να κάνει την τρέχουσα τεχνολογία καύσης ακόμα πιο αποτελεσματική. Εδώ, η Bosch παρέχει συγκεκριμένα συστήματα διαχείρισης κινητήρα και εξαρτήματα για δίτροχα και οχήματα powersport για να βοηθήσει τους κατασκευαστές να συμμορφωθούν με τους μελλοντικούς κανονισμούς εκπομπών, όπως το Euro 5 και το BS 6 της Ινδίας (Bharat Stage 6), συμπεριλαμβανομένων των πλήρους Onboard Diagnostics II (OBD), Step 1 και 2. Μαζί με την τελευταία τεχνολογία αισθητήρων, τα συστήματα διαχείρισης κινητήρα μπορούν να επιτύχουν σημαντικά κέρδη απόδοσης σε σύγκριση με το συμβατικό καρμπυρατέρ που εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ευρέως στις αναδυόμενες αγορές. Τα εξαρτήματα του κινητήρα της Bosch, όπως μπεκ ψεκασμού ή αισθητήρες και μονάδες ελέγχου, είναι επίσης ήδη ικανά να υποστηρίζουν αναλογίες μείγματος βενζίνης έως και E100 και CNG/LPG, ακόμη και στον τομέα των δίτροχων. Πρόσθετες λειτουργίες, όπως διάφορα προγράμματα οδήγησης ή λύσεις γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων, μπορούν επίσης να υλοποιηθούν γρήγορα και εύκολα μέσω της μονάδας ελέγχου κινητήρα, ακόμη και σε μικρότερες κατηγορίες οχημάτων.

Ψηφιακή τεχνολογία: Λειτουργίες on demand και ενημερώσεις χωρίς καλώδιο

Όλο και πιο στάνταρ στα αυτοκίνητα, οι ενημερώσεις “over the air” και οι λειτουργίες “on demand” κερδίζουν έδαφος και στα δίτροχα. Εδώ, η Bosch συνεχίζει να βασίζεται στις βασικές της ικανότητες: αναπτύσσοντας λύσεις που συνδυάζουν την τεχνολογική πρόοδο και την απόλαυση στην οδήγηση. Οι λύσεις λογισμικού της Bosch σημαίνουν ότι οι μοτοσυκλετιστές μπορούν να εγκαταστήσουν νέες λειτουργίες ακόμα και μετά την αγορά του οχήματός τους. Ειδικές ή προηγμένες λειτουργίες οδήγησης για χρήση σε πίστα ή εκτός αυτοκινητοδρόμων, καθώς και λειτουργίες άνεσης για το επόμενο μεγάλο ταξίδι, μπορούν επομένως να προστεθούν κατόπιν ζήτησης. Αυτό γίνεται εύκολα μέσω του smartphone του αναβάτη: οι νέες λειτουργίες ή ενημερώσεις λαμβάνονται από την εφαρμογή του κατασκευαστή του οχήματος και στη συνέχεια εφαρμόζονται στη μοτοσυκλέτα.

 

Για να δημιουργηθεί μια ομαλή ενοποίηση των συνδεδεμένων λειτουργιών και της εμπειρίας χρήστη, είναι ζωτικής σημασίας η διεπαφή ανθρώπου-μοτοσυκλέτας να είναι καλά ρυθμισμένη και κατανοητή. Η μακροχρόνια εμπειρία της Bosch στην ανάπτυξη είναι εμφανής εδώ: οι υπάρχουσες γενιές οθονών TFT, που κυμαίνονται από 5" έως 10.25", έχουν εντυπωσιακή αναγνωσιμότητα ακόμη και στο άμεσο ηλιακό φως χάρη στη διαδικασία οπτικής συγκόλλησης, η οποία εφαρμόζεται στην πλήρη γκάμα των προϊόντων προβολής.

Επόμενο άρθρο »

Νέα KTM 990 DUKE R 2025:

« Προηγούμενο άρθρο

BMW Motorrad International GS Trophy 2024 στην Ναμίμπια.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ