• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
19ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BMW Motorrad International GS Trophy 2024 στην Ναμίμπια.
Νέα Αγοράς 01/11/2024 - 10:19

Το BMW Motorrad International GS Trophy 2024 επιστρέφει στις ρίζες του στην Αφρική, με τη Ναμίμπια να αποτελεί το συναρπαστικό σκηνικό για αυτήν την ένατη έκδοση της θρυλικής διοργάνωσης. Κατά τη διάρκεια έξι ημερών, 22 ομάδες από όλο τον κόσμο —που αποτελούνταν από 16 ανδρικές και 6 γυναικείες ομάδες— διένυσαν μια περιπετειώδη διαδρομή 1,350 χιλιομέτρων μέσα από μερικά από τα πιο απαιτητικά και διαφορετικά εδάφη της Ναμίμπια.

Η φετινή διοργάνωση δεν ήταν απλώς ένας διαγωνισμός, αλλά μια πραγματική δοκιμασία δεξιοτήτων, αντοχής και συντροφικότητας, που αντικατοπτρίζει την ουσία του πνεύματος της GS. Η εκδήλωση ξεκίνησε με ομάδες να περιηγούνται σε τεράστιες περιοχές ξηρών σαβάνων, πανύψηλα φαράγγια, βραχώδη μονοπάτια και ξηρές κοίτες ποταμών. Κάθε μέρα παρουσίαζε μοναδικές προκλήσεις σχεδιασμένες να ξεπερνούν τα όρια τόσο των αναβατών όσο και των μοτοσυκλετών τους. Οι συμμετέχοντες αντιμετώπισαν μια σειρά Ειδικών Διαδρομών που δοκίμασαν τις ικανότητές τους στην οδήγηση εκτός δρόμου, τις μηχανικές τους γνώσεις, τις δεξιότητες πλοήγησης, την ευφυΐα και την ομαδική εργασία, ενώ όλα έδειχναν τη στιβαρή ευελιξία της BMW R 1300 GS Trophy Competition.

Με σχεδόν 190 συμμετέχοντες - συμπεριλαμβανομένων αναβατών, κριτών, μηχανικών, ιατρικών ομάδων και εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης - από 34 χώρες, το GS Trophy 2024 ήταν μια παγκόσμια γιορτή της μοτοσυκλέτας περιπέτειας. Συγκεντρώνει 120 μοτοσυκλέτες και 32 οχήματα υποστήριξης, δημιουργώντας μια Διεθνή ενότητα με κοινό πάθος για εξερεύνηση.

Επιστρέφοντας στην Αφρική, όπου το GS Trophy ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2008, η φετινή έκδοση ήταν φόρο τιμής στο πνεύμα της περιπέτειας που καθόρισε τη διοργάνωση από την έναρξή της. Αφού ταξίδεψε στα δύσκολα εδάφη της Τυνησίας, της Νότιας Αφρικής, της Παταγονίας, του Καναδά, της Ταϊλάνδης, της Μογγολίας, της Νέας Ζηλανδίας και της Αλβανίας σε προηγούμενες εκδόσεις, το GS Trophy έκανε τον κύκλο του, αγκαλιάζοντας την ομορφιά της Ναμίμπια.

 

Η ομάδα της Γερμανίας κατακτά το τρόπαιο.

Η τελευταία μέρα του BMW Motorrad International GS Trophy 2024 ήταν γεμάτη ενθουσιασμό καθώς η Ομάδα της Γερμανίας βρισκόταν στα πρόθυρα ενός εκπληκτικού επιτεύγματος. Με τη Νότια Αφρική να έχει διεκδικήσει τις τελευταίες τέσσερις εκδόσεις - το 2016, το 2018, το 2020 και το 2022 - η Γερμανία ήταν πρόθυμη να χαράξει τη δική της θέση στην ιστορία της διοργάνωσης. Έχοντας κερδίσει προηγουμένως το GS Trophy το 2012, η ​​Ομάδα της Γερμανίας δεν ήταν ξένη προς την επιτυχία. Φέτος, επέστρεψαν με ανανεωμένη αποφασιστικότητα, έτοιμοι να επιδείξουν τις δεξιότητες και την ομαδική τους εργασία στο απαιτητικό και ποικιλόμορφο έδαφος της Ναμίμπια.

Από την απαιτητική κοίτη του ποταμού Khan μέχρι τις απόκρημνες αναβάσεις του Bosua Pass, η Γερμανική ομάδα αντιμετώπισε κάθε πρόκληση με ακρίβεια και ανθεκτικότητα, διακρίνοντας τον εαυτό της μέσω της σταθερής απόδοσής της. Αναλογιζόμενος τη νίκη τους, ο Christopher Michi (181) εξέφρασε τη χαρά της ομάδας: «Είναι ένα απερίγραπτο συναίσθημα. Ήρθαμε εδώ για να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, αλλά στην πραγματικότητα για να σταθούμε εδώ ως νικητές, είναι σουρεαλιστικό».

Καθ' όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού, η στρατηγική τους προσέγγιση και η ακλόνητη εστίασή τους, τους επέτρεψαν να κερδίζουν σταθερά βαθμούς, εξασφαλίζοντας τελικά το προβάδισμά τους. «Έχουμε προπονηθεί για αυτή τη στιγμή για τόσο καιρό», είπε ο Niko Wecker (182). «Κάθε ειδική διαδρομή, κάθε εμπόδιο, το αντιμετωπίσαμε μαζί ως ομάδα. Η Νότια Αφρική έχει θέσει τον πήχη απίστευτα ψηλά για τόσα πολλά χρόνια, και το να φτάσουμε σε αυτό το ορόσημο είναι απλά απίστευτο».

 

Όταν ανακοινώθηκαν τα τελικά αποτελέσματα, ο ενθουσιασμός της ομάδας ήταν αναμφισβήτητος. Είχαν καταφέρει αυτό που είχαν σκοπό να κάνουν, ανακτώντας τον τίτλο GS Trophy. «Αυτή η νίκη είναι κάτι περισσότερο από ένα τρόπαιο», σκέφτηκε ο Jan Stahl (183). «Είναι το αποκορύφωμα όλων όσων έχουμε δουλέψει. Η αίσθηση του να στέκεσαι εδώ, γνωρίζοντας ότι τα καταφέραμε—είναι κάτι που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ».

 

Διεθνής Ομάδα Γυναικών: Ένα νέο ορόσημο για τις γυναίκες αναβάτριες.

Μετά από έξι ημέρες αδυσώπητου ανταγωνισμού στα δύσκολα εδάφη της Ναμίμπια, η Διεθνής Ομάδα Γυναικών βγήκε νικήτρια. Από την αρχή, η ομάδα επέδειξε έναν αξιοσημείωτο συνδυασμό δεξιοτήτων, ομαδικής εργασίας και αποφασιστικότητας. Κάθε ειδική διαδρομή αντιμετωπίστηκε με ενθουσιασμό και μεράκι καθώς περιηγούνταν στους αμμόλοφους, στα βραχώδη περάσματα και στα τεχνικά μονοπάτια που καθόρισαν τη φετινή πορεία.

Το ταξίδι τους δεν αφορούσε μόνο τον ανταγωνισμό, αφορούσε τον δεσμό που μοιράζονταν και το πάθος που έφερναν σε κάθε πρόκληση. «Είμαι πέρα ​​από απλός ενθουσιασμός! Αυτό μοιάζει σαν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα», είπε η Małgorzata Jakubiak (321), στοχαζόμενη τη νίκη τους. «Ξέραμε ότι ο Αγώνας θα ήταν σκληρός, αλλά το να σταθώ εδώ ως νικήτρια είναι κάτι που θα αγαπώ για πάντα. Ξεπεράσαμε τα όριά μας και μάθαμε τόσα πολλά στην πορεία».

Η στρατηγική και η συνοχή της ομάδας ήταν το κλειδί για την επιτυχία τους, επιτρέποντάς της να αποδίδουν με συνέπεια στο υψηλότερο επίπεδο στις διάφορες Ειδικές Διαδρομές. Η νίκη τους ήταν απόδειξη της δύναμης της προετοιμασίας τους και της υποστήριξης που έδιναν ο ένας στον άλλο σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης. «Είμαι πάνω από το φεγγάρι!» είπε η Anna Cárdova (322). «Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα φτάναμε τόσο μακριά, και το να στεκόμαστε εδώ ως νικήτριες είναι απλώς σουρεαλιστικό. Είναι τιμή μου και είμαι τόσο ευγνώμων που είμαι μέρος αυτής της απίστευτης εμπειρίας!» Αυτή η νίκη δεν είναι απλώς μια νίκη για την Ομάδα Διεθνούς. είναι μια γιορτή της αυξανόμενης παρουσίας και της επιρροής των γυναικών αναβατών στον κόσμο της adventure μοτοσυκλέτας.

Το 2024, η BMW Motorrad συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στις γυναίκες αναβάτριες διατηρώντας ειδικές κατηγορίες αγώνων για τις γυναικείες ομάδες, με έξι ομάδες δύο ατόμων που αντιμετωπίζουν την ίδια πορεία και προκλήσεις με τις ανδρικές ομάδες και ανταγωνίζονται για το δικό τους τρόπαιο. Και τι απίστευτη επίδειξη δεξιοτεχνίας και πνεύματος ήταν. Ατρόμητες και εξαιρετικά προετοιμασμένες, αυτές οι γυναίκες έχουν αποδείξει στους εαυτούς τους όσον αφορά τόσο τις ικανότητες όσο και την αντοχή τους και τη δεξιοτεχνία τους στην BMW R 1300 GS Trophy Competition που ήταν εντυπωσιακή. Αυτές βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ενός αυξανόμενου κινήματος γυναικών που αγκαλιάζουν τη μοτοσυκλέτα περιπέτειας και οι ιστορίες τους αντικατοπτρίζουν τη ζωντανή εξέλιξη της γυναικείας σκηνής στην GS.

 

BMW R 1300 GS Trophy Competition

Η BMW R 1300 GS, η επίσημη μοτοσυκλέτα για τους ανταγωνιστές, κατασκευάστηκε ειδικά για το GS Trophy. Η καρδιά της είναι ο νέος αερόψυκτος και υδρόψυκτος κινητήρας boxer 1.300cc, ικανός να παράγει 143 ίππους στις 7.750 rpm και 145 Nm ροπής στις 6.500 rpm, προσφέροντας στιβαρή αλλά ομαλή απόδοση ισχύος. Αυτό το μοντέλο παρουσίασε σημαντικές μειώσεις βάρους και επανασχεδιασμένο πλαίσιο, παρέχοντας μεγαλύτερη ευελιξία και βελτιωμένο χειρισμό.

Η μοτοσυκλέτα ήταν εξοπλισμένη με μια σειρά από βελτιώσεις εκτός δρόμου, όπως: Ανύψωση τιμονιού: Για πιο άνετη όρθια θέση κατά τη διάρκεια τεχνικών τμημάτων. Μαρσπιέ Enduro: Πιο φαρδιά και σταθερά, προσφέροντας καλύτερο κράτημα και έλεγχο.

Προστατευτικές ράβδοι κινητήρα και πλάκα ολίσθησης: Απαραίτητες για την προστασία του κινητήρα και του κάτω πλαισίου από βράχους και πέτρες.

Τροχοί με ακτίνες και ελαστικά εκτός δρόμου: Σχεδιασμένοι για ανώτερη πρόσφυση και σταθερότητα σε αμμώδεις και βραχώδεις συνθήκες.

Ρυθμιζόμενοι μοχλοί ταχυτήτων και φρένων: Επιτρέπουν στους αναβάτες να προσαρμόζουν τα χειριστήρια για βέλτιστη εργονομία.

 

Η BMW R 1300 GS παρουσίασε επίσης προηγμένα ηλεκτρονικά, όπως η τελευταία γενιά Dynamic ESA (Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης) και Pro Riding Modes, που περιλαμβάνουν ρυθμίσεις όπως Enduro και Enduro Pro για εξατομικευμένες επιδόσεις σε ανώμαλο έδαφος. Η ελαφριά κατασκευή και τα προηγμένα χαρακτηριστικά της την έκαναν το τέλειο εργαλείο για την πλοήγηση στα απαιτητικά τοπία της Ναμίμπια.

 

BMW F 900 GS Trophy Marshal.

Η μοτοσυκλέτα των αστυνομικών, η BMW F 900 GS, είναι μια ευέλικτη μοτοσυκλέτα περιπέτειας μεσαίου βάρους σχεδιασμένη για ευελιξία και έλεγχο. Τροφοδοτείται από έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 895cc, που αποδίδει 105 ίππους στις 8.500 rpm και 92 Nm ροπής στις 6.750 rpm, προσφέροντας τέλεια ισορροπία ισχύος και δυνατότητα διαχείρισης.

Τα βασικά χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα για την εκδήλωση περιλαμβάνουν: Βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους: Επανασχεδιασμένο πλαίσιο και μείωση του συνολικού βάρους κατά 14 κιλά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ενισχύοντας την αντοχή εκτός δρόμου.

Dynamic ESA: Ηλεκτρονικό σύστημα ανάρτησης για γρήγορες ρυθμίσεις σε διαφορετικά εδάφη, εξασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση και άνεση.

Μπροστινός τροχός 21 ιντσών και ανάρτηση μεγαλύτερης διαδρομής: Παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ανώμαλο έδαφος και καλύτερη απορρόφηση κραδασμών.

Μαρσπιέ σε στυλ Rally και προστατευτικά χεριών Enduro: Για αυξημένη υποστήριξη και προστασία του αναβάτη σε τμήματα εκτός δρόμου.

 

Η BMW F 900 GS ήταν εξοπλισμένη με οθόνη TFT που διαθέτει ενσωματωμένες επιλογές συνδεσιμότητας, επιτρέποντας στους κριτές να παραμένουν σε επαφή με τους αναβάτες και την ομάδα υποστήριξης. Η προηγμένη τεχνολογία η ευκινησία και η απόδοσή της την έκαναν ιδανικό σύντροφο για την πλοήγηση σε απρόβλεπτα εδάφη και για τη διασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής της εκδήλωσης.

 

Τόσο η BMW R 1300 GS όσο και η BMW F 900 GS απέδειξαν την αφοσίωση της BMW Motorrad στη δημιουργία μοτοσυκλετών που διαπρέπουν στην οδήγηση περιπέτειας, συνδυάζοντας την τεχνολογία αιχμής με τις στιβαρές ικανότητες που απαιτούνται για την πιο απαιτητική εκδήλωση εκτός δρόμου στον κόσμο.

 

BMW Motorrad International GS Trophy 2024, Ναμίμπια.

Τελική κατάταξη:

Ανδρικές ομάδες:

1. Γερμανία, 283 βαθμοί

2. Νότια Αφρική, 223

3. Βραζιλία, 177

4. Γαλλία, 153

5. Ηνωμένο Βασίλειο, 150

6. Λατινική Αμερική, 147

7. Ιταλία, 145

8. Διεθνής ομάδα, 140

9. Κίνα, 139

10. Ινδία, 134

11. Μπενελούξ, 125

12. Νότια Κορέα, 117

13. Ιαπωνία, 112

14. Μεξικό, 107

15. ΗΠΑ, 94

16. Μέση Ανατολή, 93

 

 

Γυναικείες ομάδες:

1. Διεθνής Ομάδα, 278

2. Ιαπωνία, 273

3. Γαλλία, 267

4. Γερμανία, 263

5. Νότια Κορέα, 249

 

BMW Motorrad International GS Trophy.

Οι νικητές κάθε χρόνο.

2024 Άνδρες: Γερμανία, Γυναίκες: Διεθνής ομάδα

2022 Άνδρας: Νότια Αφρική, Γυναίκα: Νότια Αφρική

2020 Νότια Αφρική

2018 Νότια Αφρική

2016 Νότια Αφρική 2014 CEEU (Ένωση Κεντροανατολικής Ευρώπης)

2012 Γερμανία

2010 ΗΒ

2008 ΗΠΑ

 

BMW Motorrad International GS Trophy.

Περιοχές φιλοξενίας χρόνο με το χρόνο.

2024 Ναμίμπια

2022 Αλβανία

2020 Νέα Ζηλανδία

2018 Μογγολία

2016 Ταϊλάνδη

2014 Καναδάς

2012 Παταγονία (Χιλή, Αργεντινή)

2010 Νότια Αφρική (Νότια Αφρική, Σουαζιλάνδη, Μοζαμβίκη)

2008 Τυνησία

 

BMW Motorrad International GS Trophy.

Μοντέλα μοτοσυκλετών που χρησιμοποιούνται κάθε χρόνο.

2024 R 1300 GS

2022 R 1250 GS

2020 F 850 ​​GS

2018 R 1200 GS

2016 R 1200 GS

2014 R 1200 GS

2012 F 800 GS

2010 F 800 GS, R 1200 GS

2008 F 800 GS, R 1200 GS

 

Μπορείτε να βρείτε τα κυριότερα σημεία του BMW Motorrad International GS Trophy 2024 στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης BMW Motorrad: http://www.facebook.com/bmwmotorrad https://www.instagram.com/bmwmotorrad https://www.youtube.com/bmwmotorrad https://www.linkedin.com/bmwmotorrad/showcase/bmwmotorrad https://www.x.com/bmwmotorrad https://www.tiktok.com/@bmwmotorrad

Επόμενο άρθρο »

Ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική η οδήγηση σε δύο τροχούς:

« Προηγούμενο άρθρο

Αμορτισέρ Öhlins για τη νέα Himalayan 450 της Royal Enfield

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
MARTIN vs BAGNAIA: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΒΑΛΕΝΘΙΑ;
  • Ο JORGE MARTIN ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ 17 ΒΑΘΜΩΝ
  • Ο PECCO BAGNAIA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ