• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ελαστικά Metzeler Karoo 4 και Honda Africa Twin:
Σε 8 ώρες έφτασαν στα 21,400 μέτρα στα Ιμαλάια
Νέα Αγοράς 10/10/2024 - 20:48

Μια αποστολή σε μεγάλο υψόμετρο στην περιοχή Ladakh της Ινδίας σε μια δοκιμή για αυστηρά στάνταρ μοτοσυκλέτες και ελαστικά σε πολύ δύσκολες συνθήκες και επίσης σε πολύ απαιτητικές διαδρομές εκτός δρόμου.

Τα ελαστικά Metzeler Karoo 4, τοποθετημένα σε έξι μοτοσυκλέτες Honda Africa Twin, ήταν οι πρωταγωνιστές ενός πολύ ιδιαίτερου εγχειρήματος, που διοργάνωσε η Honda, το οποίο επέτρεψε να εκτιμηθούν οι επιδόσεις τόσο των μοτοσυκλετών όσο και των ελαστικών σε ένα απαιτητικό μέρος - αυτό των Ιμαλαΐων στην περιοχή Ladakh της Ινδίας.

Μια ομάδα αναβατών που οδηγούσαν έξι μοτοσυκλέτες Honda Africa Twin, χάρη σε ένα σχολαστικό πρόγραμμα προετοιμασίας, κατέστησαν δυνατό να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που υπάρχουν στα υψηλότερα υψόμετρα, ανέβηκαν σε τέσσερα περάσματα των Ιμαλαΐων που κάλυψαν συνολικά πάνω από 300 χιλιόμετρα για συνολικό υψόμετρο 21,400 μέτρων και σε χρόνο ρεκόρ μόλις πάνω από 8 ώρες.

Η ομάδα αποτελούνταν από τους Carlo Fiorani (Honda), Salvo Pennisi (Metzeler), δημοσιογράφους Thorsten Dentges (Motorrad) και Carlo Pettinato (Due Ruote), καθώς και την αναβάτρια Francesca Gasperi και τον Ολυμπιονίκη Marco Aurelio Fontana. Ταξίδεψαν κατά μήκος μιας μικτής διαδρομής εκτός δρόμου και ασφάλτου, παραμένοντας συνεχώς πάνω από τα 4,500 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας, μέσω των περασμάτων Tsaga La, Photi La, Umling La και Nurbu La για υψόμετρο που αθροιστικά είναι ίσο με 21,400 μέτρα και συνολικό χρόνο που είναι δύσκολο να υπολογιστεί.

Οι μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιήθηκαν ήταν αυστηρά στάνταρ εκδόσεις Honda Africa Twin ES και Adventure Sports, εξοπλισμένες με ελαστικά Metzeler Karoo 4 με πίσω διαστάσεις 150/70 R18 M/C 70T M+S TL και μπροστινές στις 21 ίντσες (90/90 – 21 M /C 54T M+S TL) και 19 ιντσών (110/80 R19 M/C 59T M+S TL) αντίστοιχα, με χρήση εξατμίσεων SC-Project. Μια μίξη που αποδείχθηκε επιτυχημένη στο να ξεπεράσει εύκολα τις δυσκολίες της διαδρομής.

Η αναχώρηση από τη λίμνη Pangong, πολύ κοντά στα σύνορα με την Κίνα, στις 7 π.μ. και το πρώτο πέρασμα των Ιμαλαΐων – Tsaga La – επιτεύχθηκε γρήγορα μετά από περίπου 70 χιλιόμετρα ομαλής διαδρομής και αμμώδες φόντο. Η δράση ξεκίνησε προς τη δεύτερη διαδρομή, τη Photi La, κατά μήκος ενός πολύ στενού και θεαματικού ορεινού δρόμου με ερειπωμένη άσφαλτο, που έλειπε σε πολλά σημεία. Το υψόμετρο άνω των 5,000 μέτρων έγινε αισθητό τόσο από αναβάτες όσο και από μοτοσυκλέτες, αλλά δεν αποτέλεσε ιδιαίτερη πρόκληση χάρη στη φυσική προετοιμασία της ομάδας και τον εξελιγμένο ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου των Africa Twin, που αντιστάθμισε τέλεια την πτώση οξυγόνου.

Μετά την κάθοδο από το πέρασμα Photi La, η ομάδα έφτασε γρήγορα στο υψηλότερο υψόμετρο της αποστολής, το πέρασμα Umling La, το οποίο, σχεδόν στα 5,900 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, είναι αυτή τη στιγμή το υψηλότερο πέρασμα στον κόσμο που μπορεί να φτάσει κανείς με όχημα. Στη συνέχεια, οι αναβάτες κατέβηκαν στο πέρασμα Nurbula, επίσης πολύ πάνω από 5,000 μέτρα, ως το τελευταίο στάδιο αυτής της περιπέτειας σε μεγάλο υψόμετρο.

Όλη η ομάδα ήταν πολύ ικανοποιημένη βλέποντας το χρονόμετρο να σταματά σε χρόνο 8 ωρών, 4 λεπτών και 14 δευτερολέπτων, ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες και τα χαρακτηριστικά αυτής της ψηλής ορεινής διαδρομής. Το πακέτο που αποτελείται από τις μοτοσυκλέτες Honda Africa Twin και τα ελαστικά Metzeler Karoo 4 επιβεβαίωσε έτσι ότι είναι ένας ιδανικός συνδυασμός για ταξίδια περιπέτειας, χάρη σε ιδιότητες όπως η μεγάλη αυτονομία και η εξαιρετική οδική συμπεριφορά που επέτρεψαν να ξεπεραστούν εύκολα ακόμη και δύσκολες διαδρομές εκτός δρόμου.

Στην πραγματικότητα, τα ελαστικά Metzeler Karoo 4 προσφέρουν υποδειγματική πρόσφυση εκτός δρόμου, επίσης σε μαλακό χώμα, σε συνδυασμό με σημαντική οδική συμπεριφορά, ανεξάρτητα από το φορτίο, χάρη επίσης στην εξαιρετική απόδοση σε βρεγμένο οδόστρωμα και στην επίδραση που έχει ο αναβάτης σε αυτές τις συνθήκες. Σε αυτό προστίθεται η εξαιρετική αντοχή στην τριβή, το κόψιμο και το σχίσιμο.

Salvatore Pennisi, Διευθυντής Δοκιμών και Τεχνικός Σύμβουλος της Metzeler

«Αυτό το κατόρθωμα ενισχύει τη νικηφόρα μακροχρόνια συνεργασία μεταξύ των μοτοσυκλετών Honda Africa Twin και των ελαστικών Metzeler. Το 2017, με τη Honda Africa Twin με ελαστικά Metzeler MC 360, πετύχαμε τρία παγκόσμια ρεκόρ ανεβαίνοντας στο ηφαίστειο Nevado Ojos del Salado στα σύνορα μεταξύ Αργεντινής και Χιλής. Εδώ βρισκόμαστε επτά χρόνια αργότερα με μια νέα περιπέτεια, σε ένα εξίσου απαιτητικό περιβάλλον που είδε την Honda Africa Twin, στην προκειμένη περίπτωση με ελαστικά Metzeler Karoo 4, σε μια περιπέτεια στα θρυλικά περάσματα των Ιμαλαΐων του Ladakh, στην Ινδία. Η διαδρομή αποδείχτηκε ένα εξαιρετικό πεδίο δοκιμών τόσο για μοτοσυκλέτα όσο και για ελαστικά, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά έναν απολύτως νικηφόρο συνδυασμό. Και στις δύο εκδόσεις 19 και 21 ιντσών, ο συνδυασμός των μοτοσυκλετών Honda Africa Twin και ελαστικών Metzeler Karoo 4 έδειξε επιδόσεις που ελιναι σημείο αναφοράς στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των μοτοσυκλετών περιπέτειας. Εκτός δρόμου ή σε άσφαλτο, στεγνές ή βρεγμένες συνθήκες, απολαύσαμε την τέλεια αλληλεπίδραση και ισορροπία μεταξύ μοτοσυκλέτας και ελαστικών κάτω από κάθε συνθήκη. Εκτός από την τεχνική εμπειρία, υπήρχε και η ανθρώπινη πτυχή, με υπέροχους συντρόφους, υπέροχους αναβάτες και φίλους».

 

Carlo Fiorani, Honda Motor Europe Ltd Ιταλίας

«Ένα φανταστικό ταξίδι σε μια περιοχή των Ιμαλαΐων όπου ο Θιβετιανός πολιτισμός γίνεται αισθητός παντού. Εντυπωσιακοί ναοί και εντυπωσιακά πανοράματα που ανοίγονταν μετά από κάθε στροφή, ατελείωτα μονοπάτια που οδηγούν στα πιο απομακρυσμένα μέρη του κόσμου, σκέτη χαρά για τους λάτρεις των ταξιδιών και των ράλι. Αυτή η περιπέτεια θα μείνει για πάντα στις καρδιές μας, επίσης χάρη σε μια ομάδα που πάντα την ένωνε το πάθος της για τις μοτοσυκλέτες και την ακραία οδήγηση. Ως συνοδοιπόροι, αντιμετωπίσαμε και ξεπεράσαμε μαζί κάθε δυσκολία και αναπτύξαμε μια αληθινή φιλία μοιραζόμενοι μια αξέχαστη εμπειρία. Οι μοτοσυκλέτες Africa Twin είχαν άριστη απόδοση, παρά τα ύψη που έφτασαν, και η ευκολία ελέγχου και η δύναμή τους μας επέτρεψαν να είμαστε γρήγοροι αλλά εξαιρετικά ασφαλείς, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Μια αληθινή Βασίλισσα του Ράλι»!

Επόμενο άρθρο »

Η KTM αλλάζει την εμπειρία οδήγησης με τις νέες οθόνες TFT

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα Yamaha R9: Τεχνολογία που προέρχεται από το MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ