• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας - GP Ιαπωνίας (Motegi)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
«Είναι η συνέχεια, όχι ρεβάνς»:
Αποστολή Μέσων Ενημέρωσης από το Motegi
Αγώνες 03/10/2024 - 15:29

Αποσπάσματα, φωτογραφίες, σημεία συζήτησης και πολλά άλλα καθώς ξεκινά το Motul Grand Prix της Ιαπωνίας

Το τελευταίο μέρος ενός συναρπαστικού MotoGP™ έφτασε καθώς προσγειωνόμαστε στο όμορφο Motegi για το Motul Grand Prix της Ιαπωνίας! Μετά από ένα απόγευμα εξερεύνησης της παγκοσμίου φήμης συνοικίας Asakusa και του ναού Sensō-ji στο Τόκιο την Τετάρτη, υπήρχαν πολλά να συζητηθούν στην ημέρα των μέσων ενημέρωσης. Η συνέντευξη Τύπου 1 είδε τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος, Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να κάθεται δίπλα στον αντίπαλο του τίτλου, Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) πριν από τον Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) και τον Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) και τον τοπικό ήρωα Takakami (IDEMITSU Honda LCR) για τη 2η Συνέντευξη Τύπου.

JORGE MARTIN (Prima Pramac Racing)

Μετά τη Mandalika, πιστεύετε ότι είναι ένας αγώνας δύο αναβατών για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα;

 

«Στη Mandalika ήταν ένα έντονο Σαββατοκύριακο αφού έπεσα το Σάββατο και μετά ο Enea και ο Marc έχασαν τον Αγώνα την Κυριακή. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που πίστευα ότι θα ήταν μόνο ο Pecco και εγώ για τον τίτλο, και υπάρχουν ακόμη πέντε Αγώνες. Νομίζω ότι υπάρχει ακόμα μια ευκαιρία για αυτούς, αν κάποιος μπορεί να το κάνει, είναι αυτοί, αλλά νιώθω ότι είναι αρκετά δύσκολο αυτή τη στιγμή, οπότε νιώθω ότι είναι ο Pecco και εγώ. Για μένα, είναι χαρά να μπορώ να αγωνίζομαι με Πρωταθλητές όπως ο Pecco και ο Marc και έναν καταπληκτικό αναβάτη όπως ο Enea, οπότε ας δούμε τι θα γίνει. Νομίζω ότι έχουν μια ευκαιρία, αλλά είναι δύσκολο».

 

Νιώθεις ότι ήρθε η ώρα σου και νιώθεις έτοιμος φέτος;

«Θα δώσω το 100% όπως πάντα, νομίζω ότι είμαι διαφορετικός αναβάτης σε σχέση με την περσινή σεζόν, πέρυσι, ένιωσα πολύ δυνατός και ίσως και πιο γρήγορος από την περασμένη σεζόν, αλλά ίσως είμαι πιο ολοκληρωμένος φέτος. Όπως είπα, είναι χαρά που βρίσκομαι ξανά εδώ με τον Pecco, το θυμάμαι πολύ από το τελευταίο μέρος της περασμένης σεζόν, όταν κάναμε πάντα κάποιου είδους συνεντεύξεις τύπου μαζί. Είναι καλό που είμαστε ξανά εδώ και για τους δυο μας, καθώς ήμασταν οι καλύτεροι από όλους τους αναβάτες, και ας δούμε τι μπορούμε να πετύχουμε».

 

Βλέπετε αυτή την πίστα ως μια ευκαιρία να αξιοποιήσετε το προβάδισμα των 21 βαθμών; «Σίγουρα, το περασμένο Σαββατοκύριακο ήταν απίστευτο, ακόμα κι αν έχασα κάποιους βαθμούς στο Πρωτάθλημα, ένιωσα πολύ καλά αφού κέρδισα ξανά. Από το Le Mans που ήταν δύσκολο, ήμουν αρκετά κοντά στη νίκη κάποιες Κυριακές, αλλά μετά έκανα κάποια λάθη. Ήταν πραγματικά καλό να κερδίσουμε, αλλά τώρα ξεκινάμε από το μηδέν. Δεν με νοιάζει η περσινή σεζόν, πέρυσι ήταν μια διαφορετική κατάσταση, ερχόμουν από πιο πίσω, προσπαθούσα να επιτεθώ, και κέρδισα το Sprint και τον Αγώνα της Κυριακής, αλλά νομίζω ότι αυτή τη φορά θα είναι διαφορετική και δύσκολη. Είδα ότι η πρόγνωση του καιρού είναι απρόβλεπτη, οπότε θα είναι δύσκολο και προκλητικό, οπότε θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, αλλά θα δούμε».

FRANCESCO BAGNAIA (Ομάδα Ducati Lenovo)

Το βλέπετε σαν μια μάχη ανάμεσα σε εσάς και τον Jorge για τον τίτλο;

«Από την αρχή της σεζόν, λίγο πολύ, κάνουμε τη διαφορά από τoυς υπόλοιπους. Είναι αλήθεια ότι μαθηματικά, υπάρχει η δυνατότητα για τον Εnea και τον Μarc να είναι Πρωταθλητές. Πρέπει να τους λάβουμε υπόψη, καθώς εγώ και ο Jorge γνωρίζουμε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο πόσο εύκολο είναι να κάνεις λάθος και να έχεις μια πτώση αυτή τη σεζόν. Είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει γρήγορα και θα το σκέφτομαι μέχρι να μην είναι πλέον μαθηματικά δυνατό. Αλλά είναι αλήθεια ότι το μισό της σεζόν, είμαστε οι δύο που πάντα οδηγούσαμε μπροστά στους Αγώνες και τις Δοκιμές, και νομίζω ότι μέχρι τη Βαλένθια, θα είναι έτσι».

 

Πιστεύεις ότι θα είναι πιο δύσκολο να νικήσεις τον Μartin φέτος;

«Φαίνεται ακριβώς το ίδιο, αλλά από την αντίθετη πλευρά. Νομίζω ότι είναι ωραίο να πολεμάς ξανά με τον Jorge, είναι πάντα μια δίκαιη μάχη και υπάρχει σεβασμός μεταξύ μας. Νομίζω ότι θα είναι η ίδια κατάσταση αυτή τη σεζόν, είναι ωραίο να αγωνιζόμαστε ξανά έτσι, και θα ήταν ωραίο να έχουμε μια μάχη μεταξύ μας πριν το τέλος της σεζόν, αλλά είναι μια συνέχεια και όχι μια ρεβάνς της περασμένης σεζόν. Νομίζω ότι ο καλύτερος αναβάτης θα κερδίσει. Ήταν μια δύσκολη σεζόν με λάθη και από τους δύο μας, αλλά είναι αλήθεια ότι ο Jorge ήταν πιο συνεπής σε σύγκριση με εμένα. Για τους επόμενους Aγώνες, πρέπει να κάνουμε ένα μικρό βήμα στην απόδοση, καθώς κάτι μας έλειπε στους τελευταίους Aγώνες, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και θα παλέψω μέχρι το τέλος με τον Jorge, ο οποίος πιστεύω ότι είναι πολύ δυνατός».

 

Είναι το Motegi μια καλή ευκαιρία για σένα να πάρεις άλλους βαθμούς πίσω το Σαββατοκύριακο;

«Λαμβάνοντας υπόψη την πίστα και λαμβάνοντας υπόψη την απόδοση του Jorge στη Mandalika, πρέπει να δούμε το περασμένο Σαββατοκύριακο με θετικό τρόπο, κερδίζοντας τρεις βαθμούς σε μια πίστα που ταιριάζει στον Jorge. Το Motegi είναι μια πίστα που μου αρέσει και μια πίστα που ταιριάζει καλύτερα στο στυλ μου από ότι στη Mandalika, έχουμε πολλά σημεία φρεναρίσματος και επιτάχυνσης, και μοιάζει με την Αυστρία, που είναι μια πίστα στην οποία νιώθω καλά. Ο καιρός θα μπορούσε να είναι διαφορετικός σε σύγκριση με την υπόλοιπη σεζόν που μοιάζει ότι μπορεί να βρέξει την Κυριακή. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για οποιαδήποτε κατάσταση και νομίζω ότι η απόδοσή μας θα μπορούσε να μας δώσει ένα καλό αποτέλεσμα και να κερδίσουμε βαθμούς».

PEDRO ACOSTA (Red Bull GASGAS Tech3)

Φανταστικό αποτέλεσμα το περασμένο Σαββατοκύριακο και στα χαρτιά πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτή η πίστα θα ταιριάζει στην RC16, οπότε πόσο αισιόδοξος είστε για το βάθρο;

«Ας δούμε, είναι αλήθεια ότι κανονικά αυτή η πίστα ταιριάζει πολύ στη μοτοσυκλέτα μας όπως και την περασμένη σεζόν, ο Brad και ο Jack, παρά τον δύσκολο Αγώνα, ήταν αρκετά ανταγωνιστικοί και την προηγούμενη χρονιά, επίσης, ο Brad ήταν στο βάθρο. Ελπίζουμε ότι έχουμε βελτιωθεί, και επίσης ο τρόπος που εργαζόμαστε, ελπίζουμε να βοηθήσει να είμαστε πιο κοντά από ό,τι ήμασταν στη Mandalika».

 

Νιώθετε ότι είστε κοντά στο επίπεδο για να κερδίσετε ένα από τα πέντε τελευταία GP; «Είναι αλήθεια ότι κάναμε βελτιώσεις στους τελευταίους τέσσερις/πέντε Αγώνες, είναι αλήθεια ότι στη Mandalika, ήταν σημαντικό να τελειώσουμε τον Αγώνα καθώς και στους δύο Αγώνες στο Misano, ήμασταν ανταγωνιστικοί, αλλά μετά έπεσα και στους δύο. Εξαιτίας αυτού, ήταν απαραίτητο να λάβουμε περισσότερες πληροφορίες για την διάρκεια του Αγώνα, ελπίζουμε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αυτόν τον τρόπο καθώς είμαστε πιο κοντά».

 

Πόσο σημαντικο είναι να έχεις τον Aki Ajo μαζί σου στο μέλλον;

«Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Είναι σίγουρα ένας ιδιαίτερος χαρακτήρας και ένας χαρακτήρας που στο παρελθόν με έχει βοηθήσει πολύ. Μου άρεσε πόσο άμεσος είναι και μιλούσα σήμερα το απόγευμα μαζί του και πιστεύω ότι θα κάνουμε μια καλή συνεργασία μαζί».

FABIO QUARTARARO (Monster Energy Yamaha MotoGP™)

Πιστεύετε ότι μπορείτε να μπείτε στην πρώτη εξάδα αυτό το Σαββατοκύριακο;

«Λοιπόν, στο Misano ήμουν στην πρώτη πεντάδα, αλλά ας δούμε αυτό το Σαββατοκύριακο, ειδικά εδώ υπάρχουν πολλά σημεία επιτάχυνσης, ξέρουμε ότι μας λείπει λίγη δύναμη, οπότε θα είναι κρίσιμος Αγώνας. Αλλά ας δούμε αν μπορούμε να μπούμε στις Κατατακτήριες 2 αύριο, καθώς αυτό θα είναι ωραίο».

 

Ποια είναι τα δυνατά σημεία του πακέτου σας που μπορούν να σας βοηθήσουν αυτό το Σαββατοκύριακο;

«Βελτιώσαμε το φρενάρισμα και το κράτημα κατά το φρενάρισμα, αλλά όχι στην επιτάχυνση. Νομίζω ότι με τόσο φρενάρισμα μπορούμε να είμαστε μέσα στους πρώτους 10 την Παρασκευή, καθώς όπως είπα μπορεί να αλλάξει εντελώς το Σαββατοκύριακο. Ελπίζω και περιμένω να είμαι εκεί την Παρασκευή».

 

Αναμένετε περισσότερες βελτιώσεις από τώρα μέχρι το τέλος της σεζόν και έχετε ενημερωθεί για τον κινητήρα V4;

«Δεν είμαι πραγματικά συγκεντρωμένος σε αυτόν τον κινητήρα, καθώς αυτή τη στιγμή είναι το παρόν και πρέπει να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να νιώσουμε τη βελτίωση. Η Yamaha έφερε τέσσερα διαφορετικά πλαίσια στους τελευταίους πέντε Αγώνες και είναι ήδη ένα μεγάλο όφελος που δεν είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε στο παρελθόν. Ας ελπίσουμε ότι αυτό το Σαββατοκύριακο το νέο πλαίσιο θα βοηθά στο κράτημα στο πίσω μέρος».

TAKAAKI NAKAGAMI (IDEMITSU Honda LCR)

Φαντάζομαι ότι θα είναι ένα συναισθηματικό Σαββατοκύριακο για εσάς, πώς νιώθετε που αποχαιρετάτε το Ιαπωνικό πλήθος αυτό το Σαββατοκύριακο;

«Θα υπάρξουν στενάχωρα συναισθήματα, φυσικά, θα είναι το τελευταίο μου GP εντός έδρας ως αναβάτης πλήρους απασχόλησης. Αυτή τη στιγμή, νιώθω ότι δεν αλλάζει τίποτα, και νιώθω ακριβώς το ίδιο όπως στο παρελθόν. Φυσικά, είναι κάτι το ιδιαίτερο γιατί είναι το GP στην πατρίδα μου, αλλά τίποτα περισσότερο. Μέρα με τη μέρα θα αλλάζει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν πειράζει, δεν υπάρχει διαφορετική αίσθηση».

 

Μίλησέ μας για το νέο σου κράνος για αυτό το Σαββατοκύριακο...

«Αυτή τη φορά, ήθελα να αλλάξω εντελώς την ιδέα, είναι περισσότερο φθινοπωρινό στυλ, και υπάρχει επίσης η διάταξη της πίστας στο Motegi στο πλάι, και ανέφερα ότι είναι ένα Ιαπωνικό GP περιορισμένης έκδοσης. Μου αρέσει γιατί είναι μια διαφορετική ιδέα όπως και το χρώμα».

 

Ποιος είναι ο ρεαλιστικός στόχος για εσάς αυτό το Σαββατοκύριακο;

«Από την πλευρά μου, άλλαξα στο νέο πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Αγώνα, το περασμένο Σαββατοκύριακο από το πρωί του Σαββάτου. Την Παρασκευή λοιπόν, χρησιμοποίησα το προηγούμενο, το οποίο είναι καλό γιατί μπορούμε να το καταλάβουμε καλύτερα. Στη συνέχεια, το Σάββατο και την Κυριακή, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε το νέο πακέτο και μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα τη διαφορά, η οποία βοηθά τη μοτοσυκλέτα κατά τη φάση της στροφής, αλλά είναι λίγο πιο ασταθής. Μπόρεσα να νιώσω μια θετική αίσθηση, αλλά το κύριο πρόβλημα είναι η έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος και μετά η ανύψωση του εμπρός τροχού στην έξοδο της στροφής. Εδώ στο Motegi, είναι μια τυπική πίστα επιβράδυνσης-επιτάχυνσης, οπότε ανησυχώ λίγο για την έξοδο από τις στροφές, αλλά έχουμε ήδη ένα σχέδιο να προσπαθήσουμε να μειώσουμε την ανύψωση στον τροχό και να βελτιώσουμε την ισορροπία της μοτοσυκλέτας, οπότε ελπίζουμε ότι μπορεί να βρεθεί μια καλή αίσθηση το συντομότερο δυνατό».

Επόμενο άρθρο »

8 νέοι αναβάτες από τον κόσμο στο Rookies Cup του 2025

« Προηγούμενο άρθρο

Το GP στης Ιαπωνίας και οι αριθμοί που το χαρακτηρίζουν

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα