• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας - GP Ιαπωνίας (Motegi)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli με τη στάνταρ κατανομή ελαστικών στο Motegi
Για τη Moto2 και τη Moto3
Νέα 02/10/2024 - 20:02

Οι αναβάτες των κατηγοριών Moto2 και Moto3 θα βασισθούν στην στάνταρ κατανομή ελαστικών άλλα με περισσότερα τεμάχια για να αντιμετωπίσουν την εμβληματική πίστα της Ιαπωνίας, όπου η Pirelli δεν έχει αγωνιστεί ποτέ σε κορυφαίες διοργανώσεις.

Λίγες μέρες μετά το GP της Ινδονησίας, η Pirelli και οι ομάδες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μοτοσυκλέτας ταξίδεψαν στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, για το Ιαπωνικό Grand Prix που θα διεξαχθεί από τις 4 έως τις 6 Οκτωβρίου στην πίστα Motegi Mobility Resort, παλαιότερα γνωστή ως Twin Ring Motegi.

Η ιαπωνική πίστα αντιπροσωπεύει μια νέα πρόκληση για την Pirelli, η οποία, αν και έχει συμμετάσχει σε ορισμένους αγώνες του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας All Japan δεν έχει αγωνιστεί ποτέ με τις κατηγορίες Moto2 και Moto3 ή άλλους σημαντικούς διεθνείς αγώνες, επομένως έχει λίγα δεδομένα να βασιστεί.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Pirelli αποφάσισε να επιλέξει τα στάνταρ ελαστικά της σειράς DIABLO Superbike που περιλαμβάνονται στη φετινή στάνταρ κατανομή, αν και σε μεγαλύτερες ποσότητες για ορισμένες συνθέσεις.

Για την Pirelli το Motegi είναι ουσιαστικά μια άγνωστη πίστα

"Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αγωνίζεται στο Motegi για περισσότερα από 20 χρόνια, ενώ η Pirelli έχει αγωνιστεί και έχει κερδίσει μερικούς αγώνες του All Japan Road Race Championship σε αυτή την πίστα, αλλά δεν έχει αγωνιστεί ποτέ σε διεθνή πρωταθλήματα, επομένως είναι μια πίστα που ξέρουμε αλλά δεν έχουμε πολλά δεδομένα στα οποία μπορούμε να βασιστούμε. Με βάση τις πληροφορίες που έχουμε για τα χαρακτηριστικά της πίστας, πιστεύουμε ότι τα στάνταρ ελαστικά μας και για τις δύο κατηγορίες είναι η σωστή επιλογή. Ωστόσο για να βοηθήσουμε την δουλειά των ομάδων και των αναβατών που δεν έχουν αγωνιστεί ποτέ μαζί μας σε αυτό το σιρκουί, αποφασίσαμε να αυξήσουμε τις ποσότητες ορισμένων συνθέσεων έτσι ώστε, μόλις εντοπιστεί η πιο συμφέρουσα λύση, θα μπορούν να τη χρησιμοποιούν σε όλες τις συνεδρίες χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν για το αν θα έχουν επαρκή ποσότητα διαθέσιμη Γνωρίζουμε ότι το Motegi είναι μια πίστα που απαιτεί καλή σταθερότητα στο μπροστινό μέρος, ειδικά στις πιο γρήγορες στροφές, αλλά και εξαιρετική πρόσφυση πίσω για τις εξόδους από τις αργές στροφές, που είναι και η πλειοψηφία. Όλα χαρακτηριστικά που τα στάνταρ ελαστικά μας μπορούν να διαχειριστούν πολύ καλά. Θα είναι ενδιαφέρον να επιστρέψουμε στους αγώνες στο Motegi με τους αναβάτες της Moto2 και της Moto3 και να μπορέσουμε να δούμε τα ελαστικά μας σε δράση σε αυτό που για εμάς είναι μια ουσιαστικά αγνωστη πίστα"

     - Στάνταρ κατανομή άλλα περισσότερα ελαστικά: Οι αναβάτες και των δύο κατηγοριών θα έχουν την στάνταρ κατανομή που παρέχεται από την Pirelli για αυτή τη σεζόν, αλλά με μεγαλύτερο αριθμό ελαστικών για πολλές από τις συνθέσεις. Στη Moto2, τα μπροστινά ελαστικά SC1 (μαλακά) και SC2 (μεσαία) θα είναι διαθέσιμα σε 8 κομμάτια το καθένα, 2 περισσότερα από την στάνταρ κατανομή των 6, ενώ τα πίσω ελαστικά SC0 (μαλακά) και SC1 (μεσαία) θα είναι διαθέσιμα σε 8 ελαστικά ανά σύνθεση. Και στο Moto3 τα μπροστινά ελαστικά γίνονται 8 για κάθε μια απο τις δύο συνθέσεις (SC1 και SC2) αντί για 6, ενώ οι ποσότητες για καθένα από τα πίσω αυξάνονται κατά μία μονάδα από 7 σε 8. Όπως πάντα, πρέπει να γίνει διάκριση μεταξύ της κατανομής και του αριθμού των ελαστικών που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε αναβάτης το Σαββατοκύριακο και ο οποίος παραμένει αμετάβλητος και για τις δύο κατηγορίες σε σύγκριση με την τυπική κατανομή: 8 εμπρός και 9 πίσω για συνολικά 17 ελαστικά ανά Σαββατοκύριακο.

     - Απαιτητική στα φρένα: Η μήκους 4.800 μέτρων πίστα ανήκει στη Honda, το Motegi είναι μια πίστα που αναδεικνύει τις δεξιότητες πέδησης των αναβατών και επιβαρύνει τα φρένα λόγω κάποιων πολύ αργών στροφών στο τέλος ορισμένων γρήγορων ευθειών, κυρίως συγκεντρωμένες στο πρώτο και τελευταίο μέρος του γύρου. Ως αποτέλεσμα, τα μπροστινά ελαστικά δέχονται μεγάλη πίεση γιατί κατά το φρενάρισμα πρέπει προσφέρουν σταθερότητα και καλή στήριξη κατά την είσοδο στις στροφές.

     - Ο καιρός: Αυτή την εποχή του χρόνου, οι μέγιστες θερμοκρασίες στο Motegi είναι γύρω στους 20 βαθμούς Κελσίου ενώ οι ελάχιστες είναι της τάξης των 13 βαθμών. Η πιθανότητα βροχής είναι αρκετά υψηλή.

Επόμενο άρθρο »

Brembo - Τα φρένα στo Motegi

« Προηγούμενο άρθρο

MICHELIN: Nέα ρεκόρ και σταθερή απόδοση στην Mandalica

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα