• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
13ος Αγώνας - Σαν Μαρίνο & Ριβιέρα Ρίμινι (Misano)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Hybrid Power από την BMW M: Το νέο BMW M5 MotoGP™ Safety Car.
Νέα 06/09/2024 - 18:37

Τα αποκαλυπτήρια του πιο πρόσφατου αυτοκινήτου ασφαλείας του MotoGP™ έγιναν σε μια εορταστική τελετή στο House of BMW στο Μιλάνο. Γεννημένη στην πίστα, φτιαγμένη για το δρόμο, με ένα εξαιρετικό χρώμα, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα BMW M Hybrid V8, αντιπροσωπεύει τη μεταφορά της τεχνολογίας από την πίστα στην BMW M5.

Από το 1999, η BMW M παρέχει το στόλο των αυτοκινήτων ασφαλείας υψηλών επιδόσεων για την κορυφαία κατηγορία αγώνων μοτοσυκλετών ως το «Επίσημο Αυτοκίνητο του MotoGP™». Το τελευταίο “highlight” αυτού του στόλου, η BMW M5 MotoGP™ Safety Car, θα κάνει το ντεμπούτο της αυτό το Σαββατοκύριακο.

Παρουσιάστηκε το απόγευμα της Πέμπτης κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης πελατών για την παρουσίαση της νέας σειράς μοντέλων BMW M5 στο House of BMW στο Μιλάνο, από τη Sylvia Neubauer, Αντιπρόεδρο Πελατών της Μάρκας και Πωλήσεων της BMW M GmbH μαζί με τον Massimiliano Di Silvestre, Διευθύνων Σύμβουλο της BMW Italia, που φιλοξένησε την εκδήλωση.

Με αυτό το πρωτοποριακό αυτοκίνητο, η BMW M GmbH συνεχίζει να βασίζεται στην υβριδική τεχνολογία αιχμής, όπως έκανε με την BMW XM Label Red Safety Car. Η BMW M5 Safety Car θα κάνει το ντεμπούτο της στην πίστα το Σάββατο στο Grand Prix στο Misano.

«Βρισκόμαστε στη μέση της 26ης σεζόν της BMW M ως το «Επίσημο Αυτοκίνητο του MotoGP, ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που βγαίνει στην πίστα μαζί με τους καλύτερους αναβάτες μοτοσυκλετών στον κόσμο. Συνεχίζουμε αυτή την παράδοση με την BMW M5 MotoGP Safety Car», δήλωσε η Sylvia Neubauer κατά τη διάρκεια της αποκάλυψης του νέου μοντέλου.

Το νέο αυτοκίνητο ασφαλείας βασίζεται στην BMW M5 (κατανάλωση ενέργειας, συνδυασμένη: 1,7 – 1,6 l/100 km [166,2 – 176,6 mpg imp] και 25,5 – 25,0 kWh/100 km σύμφωνα με Εκπομπές CO2, συνδυασμένες: 39 – 37 g/km σύμφωνα με την κατανάλωση καυσίμου με αποφορτισμένη μπαταρία: 10,3 – 10,2 l/100 km [27,4 – 27,7 mpg imp], σύμφωνα με τις κατηγορίες WLTP, σε συνδυασμό Β, με αποφορτισμένη μπαταρία G), που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του τον Ιούλιο στο Goodwood Festival of Speed ​​και θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως τον Νοέμβριο.

Αυτό το κορυφαίας κατηγορίας μοντέλο με υβριδικό σύστημα μετάδοσης, είναι απόλυτα κατάλληλο για χρήση ως αυτοκίνητο ασφαλείας. Κάτω από το καπό, μια έκδοση του συστήματος M HYBRID για το συγκεκριμένο μοντέλο συνδυάζει έναν κινητήρα V8 υψηλών στροφών με την τεχνολογία M TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική μέγιστη ισχύ 535 kW/727 hp. Αυτή η ισχύς της M Power μεταδίδεται στο δρόμο μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων M Steptronic 8 σχέσεων και της τετρακίνησης M xDrive. Πολλές άλλες τεχνολογίες M εξασφαλίζουν τέλεια δυναμική οδήγησης σε όλες τις καταστάσεις.

Το μοντέλο παραγωγής ήδη εντυπωσιάζει με τον εξωτερικό σχεδιασμό του. Η τυπική σχεδίαση M για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων έχει ερμηνευθεί εκ νέου, με φαρδιούς θόλους τροχών και πλαϊνές ποδιές, σμιλεμένη μπροστινή ποδιά και σχεδίαση επιφάνειας για το συγκεκριμένο μοντέλο στην περιοχή της κολόνας C που δίνει στην BMW M5 μια αθλητική εμφάνιση. Το BMW M5 Safety Car του MotoGP™ διαθέτει επίσης ένα ειδικό σχέδιο γκράφιτι.

«Αυτή η ιδιαίτερη ζωντάνια προέρχεται από τη σχεδίαση των αγωνιστικών μας BMW M Hybrid V8, με τα οποία η BMW M Motorsport αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με Αγώνες όπως το 24 Hours of Le Mans και στην κατηγορία IMSA στη Βόρεια Αμερική», εξήγησε η Sylvia Neubauer στην παρουσίαση. «Αυτό ενσωματώνει τέλεια τη δέσμευσή μας στην υβριδική τεχνολογία. Αυτή η σύνδεση μεταξύ της BMW M Hybrid V8 και της BMW M5 είναι ένα τέλειο παράδειγμα της φιλοσοφίας μας της BMW M: γεννημένη στην πίστα αγώνων, φτιαγμένη για το δρόμο».

Όπως συμβαίνει με όλα τα αυτοκίνητα ασφαλείας, η BMW M GmbH έχει κάνει συγκεκριμένες τροποποιήσεις για τη χρήση της πίστας. Έχουν εγκατασταθεί πολυάριθμα εξαρτήματα BMW M Performance, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών αεροτομών από ανθρακονήματα, ενός πίσω διαχύτη αραμιδίου, των πλαϊνών ποδιών από ανθρακονήματα, των διακοσμήσεων της εξάτμισης από τιτάνιο και της τάπας πλήρωσης καυσίμου από ανθρακονήματα.

Τα ειδικά εξαρτήματα επίσης περιλαμβάνουν την μπάρα οροφής του αυτοκινήτου ασφαλείας, έναν μπροστινό διαχωριστή ροής αέρα, τα καθίσματα Recaro, τις αγωνιστικές ζώνες 6 σημείων, έναν πυροσβεστήρα και μια αντλία αναρρόφησης καυσίμου.

Το Σάββατο (7 Σεπτεμβρίου), η νέα BMW M5 MotoGP™ Safety Car θα βγει στην πίστα για πρώτη φορά στο Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini στο Misano. Ανάμεσα στους πολυάριθμους καλεσμένους στην παρουσίαση στο Μιλάνο ήταν και ο Valentino Rossi. Ως εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσυκλέτας, γνωρίζει καλά τη συμμετοχή της BMW M στο MotoGP™ και μετά τη μετάβαση στους τέσσερις τροχούς, γιορτάζει τις επιτυχίες του ως οδηγός BMW M Works στην BMW M4 GT3 από τη σεζόν του 2023.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την BMW M GmbH, το «Επίσημο Αυτοκίνητο του MotoGP™» από το 1999 και τη νέα BMW M5, δείτε την επίσημη ιστοσελίδα: www.bmw-m.com

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Misano: MotoGP Δοκιμές

« Προηγούμενο άρθρο

Misano: Moto2 Πρώτες Δοκιμές

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ MISANO, ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΥΝΙΚΗΣ ΟΔΗΓΟΣ
  • ΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ
  • ΟΧΙ, Ο BAGNAIA ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ
  • ΟΧΙ, Ο MARTIN ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ