• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brembo - Τα φρένα στο MotoGP του San Marino στο Misano
Νέα 05/09/2024 - 13:42

Το MotoGP επιστρέφει στην Ιταλία για δεύτερη φορά φέτος, αλλά σε αντίθεση με τον προηγούμενο αγώνα στο Mugello, το San Marino και Rimini Riviera GP διεξάγεται στην πίστα Misano Adriatico, που πήρε το όνομά της από τον Marco Simoncelli.

Οι δύο πίστες βρίσκονται σε σχεδόν ίδια γεωγραφικά πλάτη: 43°59'51''Β για τη μία και 43°57'41''Β για την άλλη, και απέχουν λιγότερο από 120 χλμ μεταξύ τους σε ευθεία και οδικός περίπου 160 χλμ.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται στενά με όλους τους αναβάτες του MotoGP, η μήκους 4,2 χιλιομέτρων Misano World Circuit Marco Simoncelli θεωρείται μια απαιτητική πίστα για φρένα.

Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 6, έχει βαθμολογία δυσκολίας 4, με 12 σημεία πέδησης ανά γύρο, με 8 σημεία - από την στροφή 8 έως την 16 συνεχόμενα. Από αυτά 3 ταξινομούνται ως δύσκολα και 4 ως μέτρια. Σε κάθε γύρο, τα φρένα χρησιμοποιούνται για 31 δευτερόλεπτα και απαιτούν συνολικό φορτίο στη μανέτα του φρένου άνω των 47,5 kg.

Η Emilia Romagna, η περιοχή όπου βρίσκεται η πίστα Misano, είναι πλούσια σε ιαματικά λουτρά όπου μπορείτε να απολαύσετε στιγμές απόλυτης χαλάρωσης. Γενικά, το νερό πηγάζει σε θερμοκρασίες μεταξύ 70 και 80 βαθμών Κελσίου, στα θερμά λουτρά η θερμοκρασία είναι περίπου στο μισό, επειδή πάνω από τους 50 βαθμούς, το ανθρώπινο σώμα μπορεί να υποστεί βλάβη σε ορισμένα ζωτικά όργανα.

Τα υγρά φρένων Brembo HTC64 που χρησιμοποιούνται στο MotoGP, χαρακτηρίζονται από την εξαιρετικά υψηλή αντοχή του σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Το ξηρό σημείο βρασμού τους φτάνει τους 335°C, πάνω από είκοσι βαθμούς υψηλότερο από τον ανταγωνισμό. Αυτό το χαρακτηριστικό αποτρέπει το σχηματισμό φυσαλίδων ατμού που προκαλούνται από το βρασμό του υγρού των φρένων, διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση πέδησης ανά πάσα στιγμή.

Η πιο απαιτητική στροφή για το σύστημα πέδησης στο Misano World Circuit Marco Simoncelli είναι η στροφή 8, γνωστή ως Quercia: Οι μοτοσυκλέτες MotoGP επιβραδύνουν από τα 288 km/h στα 73 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα διανύοντας απόσταση 213 μέτρων απαιτώντας δύναμη 6,3 kg τη μανέτα του φρένου. Η επιβράδυνση είναι 1,5 g και η πίεση του υγρού φρένων Brembo φτάνει τα 13,5 bar.

Το 2018 το San Marino και το Rimini Riviera GP έμεινε στην ιστορία για τον θρίαμβο των Ιταλών αναβατών, που έκαναν τον Εθνικό Ύμνο της Ιταλίας να παίζει σε κάθε αγώνα. Ο Lorenzo Dalla Porta ξεκίνησε τη σειρά κερδίζοντας με προβάδισμα 58 χιλιοστών του δευτερολέπτου επί του Jorge Martin στη Moto3. Η νίκη του Francesco Bagnaia στη Moto2 ήταν πιο άνετη, με περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Miguel Oliveira. Τέλος ο Andrea Dovizioso ολοκλήρωσε την ημέρα κερδίζοντας τον αγώνα MotoGP με διαφορά 2,8 δευτερολέπτων. Και οι τρεις νικητές εκείνη την ημέρα χρησιμοποίησαν δαγκάνες της Brembo.

 

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Miguel Oliveira στην Prima Pramac Racing για τη σεζόν 2025 και 2026 στο MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Η Dorna Sports και η FIM ανανεώνουν τη συμφωνία για το MotoGP™ έως το 2060

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ