• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Silverstone: Aυτά που δεν έδειξε η κάμερα
Ο Lorenzo είχε διαίσθηση, ο Pedrosa σπινάρισμα
Νέα 20/06/2010 - 21:15

 

«Ένοιωσα πολύ δυνατός και ευχαριστήθηκα την οδήγηση της μοτοσυκλέτας μου. Είχα μια διαφορετική διαίσθηση σήμερα: Ένοιωσα ότι θα ήταν ένας καλός αγώνας», είπε ο Jorge Lorenzo που φάνηκε από το πρωί ότι είχε κέφια. Το πάρτυ του τελείωσε επίσης όμορφα με ένα σκετσάκι με τον ίδιο να είναι ο ένας από τους 4 Beatles! «Αγαπώ τη μουσική τους και ήταν ωραίο να αποτίσω τιμή σε αυτούς, μια και είμαστε στην Αγγλία», συμπλήρωσε ο Ισπανός που τώρα έχει ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος στο +37 από τον Dovizioso.

 

O Ιταλός της Honda έκανε έναν καλό αγώνα και έδειξε θετικά στοιχεία, που του ανεβάζουν τις μετοχές, εν όψει των κρίσιμων επόμενων 60 ημερών, που πολλά θα κριθούν για στο μεταγραφικό «παζάρι» για το 2011.

Ο Dani Pedrosa από την πλευρά του δεν επηρεάστηκε από τι δύο πτώσεις, αλλά μάλλον από τη ρύθμιση της μοτοσυκλέτας του. «Από το ξεκίνημα του Αγώνα είχαμε μειωμένη πρόσφυση και δεν μπορούσαμε να έχουμε το ρυθμό που είχαμε πετύχει στις δοκιμές. Το πίσω λάστιχο σπίναρε και γλίστραγε πολύ και το μπροστινό έφευγε, γεγονός που σήμαινε – παρά το ότι πίεζα πραγματικά σκληρά – ότι δεν μπορούσα να κρατήσω το ρυθμό μου», είπε ο Ισπανός οδηγός που είδε τον ομόσταυλό του να τον περνά και να μένει 3ος στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος και μόλις 8ος στον Αγώνα!

 

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του ο Ben Spies, o rookie που τόσο συζητήθηκε για τις ικανότητές του στη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. «Δεν περίμενα τόσο γρήγορα το πρώτο μου βάθρο», είπε ειλικρινά ο ίδιος και συνέχισε: «Όταν κατάλαβα ότι θα μείνω στη μάχη για το βάθρο, απλά προσπάθησα να κρατήσω σε καλή κατάσταση το πίσω λάστιχο, όσο μπορούσα και αυτό απέδωσε. Στους τελευταίους γύρους πίεσα όσο πιο δυνατά μπορούσα και έκανε μερικά καλά προσπεράσματα και αυτό είναι σπουδαίο για την ομάδα μου. Είμαι χαρούμενος γιαυτό και είναι επίσης καλό για την αυτοπεποίθησή μου. Θα είναι δύσκολο να το επαναλάβω άμεσα, αλλά σήμερα μπορώ να πω ότι ήμουν ο τρίτος καλύτερος οδηγός του κόσμου και αυτό είναι ένα καλό συναίσθημα».

 

Ο Νicky Hayden ήταν 3ος μέχρι λίγο πριν το τέλος του τελευταίου γύρου, όταν ένα μικρό λάθος τον άφησε εκτός βάθρου! «Έκανα μερικές καλές κινήσεις μέσα στις στροφές, αλλά στην ευθεία δεν είχα την τελική ταχύτητα που έπρεπε. Δεν μπορώ να το καταπιώ το να είμαι πάλι 4ος, αλλά το καλό είναι ότι είμαστε και πάλι στο κυνήγι», δήλωσε ο Αμερικανός.

Πίσω του ο Αυστραλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 τα έκανε θάλασσα στην εκκίνηση: «Μόλις άφησα τον συμπλέκτη η μοτοσυκλέτα άρχισε να χοροπηδάει και να έχει ταλαντώσεις και αναγκάστηκα να ξαναπατήσω το συμπλέκτη και να ξαναξεκινήσω, την ώρα που όλοι με είχαν περάσει. Επίσης τα λάστιχά μου ήταν καινούργια (δεν ακολούθησε τη συνηθισμένη τακτική η Ducati του ενός γύρου στην αρχή για να ζεστάνει τα λάστιχα του αγώνα, λόγω του μήκους της πίστας) και έτσι στους πρώτους γύρους έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός, πριν αρχίσω τα προσπεράσματα και έτσι έχασα πολλά δευτερόλεπτα», είπε ο Stoner, που παραλίγο να ανεβεί και στο βάθρο με το ρυθμό που είχε στο τέλος, με τα μαλακότερα (μεσαία γόμα) λάστιχα!

 

Με μαλακότερο μπροστινό λάστιχο και σκληρό πίσω, ο Randy De Puniet έκανε έναν καταπληκτικό Αγώνα μέχρι 4 γύρους πριν το τέλος. «Τότε το μπροστινό άρχισε να κινείται πάρα πολύ, γιατί επιλέξαμε μαλακό μπροστινό – που ήταν η σωστή επιλογή – αλλά πιθανώς η σημερινή θερμοκρασία εδάφους ήταν λίγο ψηλότερη σε σχέση με το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο», είπε ο Γάλλος. Πράγματι η θερμοκρασία εδάφους ήταν στους 32-36ο Κελσίου και του αέρα στους 18, σε σχέση με τους 25-26ο της ασφάλτου το Σάββατο και τους 15 του αέρα. Πάντως με την 6η θέση κρατάει καλά την 6η θέση στο Πρωτάθλημα.

 

Ο 7ος του Αγώνα ο Ιταλός Marco Simoncelli έκανε επίσης καλή εμφάνιση και βρέθηκε κοντά στο γκρουπ των οδηγών που έδιναν μάχη για το βάθρο. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας του, ο Fausto Gresini δήλωσε: «Ο Simoncelli έκανε ένα μεγάλο βήμα σήμερα και είχε ένα σπουδαίο αγώνα, πράγμα που περιμέναμε γιατί είχε δείξει καλά στοιχεία στις δοκιμές. Νομίζω ότι ήταν μια σημαντική εμπειρία για τον ίδιο και την επόμενη φορά θα ξέρει πως να χειριστεί τα λάστιχά του καλύτερα για το τέλος του αγώνα». Αυτό που έκανε ο πανέξυπνος Spies, συμπληρώνουμε εμείς.

 

Για την Suzuki να πούμε ότι όλα ήταν δύσκολα τις δύο προηγούμενες μέρες και φαίνεται ότι όπως πέρυσι η μοτοσυκλέτα δεν δουλεύει καλά με τα λάστιχα, όταν ο καιρός είναι κρύος. «Οι ελαφρώς υψηλότερες θερμοκρασίες μας βοήθησαν λίγο, αλλά αυτό σημαίνει ότι η δουλειά του υπόλοιπου Σαββατοκύριακου στις δοκιμές πήγε χαμένη», δήλωσε ο Paul Denning o Team Manager της ομάδας. Είναι λοιπόν εμφανές ότι το νέο πλαίσιο, δεν έλυσε τα προβλήματα της ομάδας που εντοπίστηκαν το 2009 και ότι η όποια πρόοδος οφείλεται κυρίως στον κινητήρα. Με όλα αυτά η δυσαρέσκεια του Loris Capirossi δεν κρύβεται και ήδη ο προσωπικός του μάνατζερ κάνει επαφές με άλλες ομάδες για πιθανό σπάσιμο του συμβολαίου ακόμη και μέσα στη χρονιά!

Επόμενο άρθρο »

Silverstone: Πρώτη νίκη Cluzel στην Μoto2

« Προηγούμενο άρθρο

Ο πρώτος χρόνος στον Stoner στο πρωινό ζέσταμα

Χορηγοί