• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
12ος Αγώνας - Αραγονίας (Aragon)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Harley-Davidson οφείλει αποζημίωση 256 εκατομμύρια € για έναν θάνατο και έναν τραυματισμό.
Το ελαττωματικό traction control προκάλεσε τo ατύχημα.
Νέα 26/08/2024 - 00:25

Δύο αναβάτες με ένα Trike μοντέλο της Harley-Davidson το 2020 έχασαν τον έλεγχο. Ο ένας από τους αναβάτες πέθανε, ενώ ο άλλος τραυματίστηκε. Η Harley-Davidson έχει πλέον τη υποχρέωση να πληρώσει 256 εκατομμύρια € σε αυτούς και τις οικογένειές τους.

Ενώ πολλά ατυχήματα μοτοσυκλέτας μπορούν να αποδοθούν σε κακή οδήγηση, ή κακές συνθήκες, μερικές φορές είναι πραγματικά η μοτοσυκλέτα που μπορεί να προκαλέσει ένα ατύχημα. Τα εξαρτήματα πολλές φορές μπορεί να σπάσουν, οι κατασκευαστές αποτυγχάνουν να αναγνωρίσουν προβλήματα πριν από την ανάκληση και τα νέα σχέδια των μηχανολογικών εξαρτημάτων δεν δοκιμάζονται πάντα με τον τρόπο που θα έπρεπε.

Το 2020, ο Harold Morris και η Pamela SinClair πήγαν μαζί μια βόλτα με τη Harley-Davidson κοντά στα σύνορα της Νέας Υόρκης της Πενσυλβάνια όταν χτύπησε η τραγωδία. Οι δυο τους επέβαιναν σε ένα μοντέλο Harley Trike όταν η μοτοσυκλέτα «έφυγε από το δρόμο και τράκαρε» σύμφωνα με το The Buffalo News. Ο Morris τραυματίστηκε στο δυστύχημα, ενώ η SinClair έχασε τη ζωή της.

Μετά το ατύχημα, ο Morris μήνυσε τη Harley-Davidson, κατηγορώντας την για το ατύχημα που οφειλόταν σε ένα κακό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Η υπόθεση μόλις ολοκληρώθηκε και ο Morris και η SinClair κέρδισαν, με την επιτροπή να ορίζει για τους δύο 256 εκατομμύρια € σε αποζημίωση.

«Τα χρήματα είναι υπέροχα, μην με παρεξηγείτε», είπε ο Morris προσθέτοντας, «Αλλά ο κύριος λόγος για τη μήνυση ήταν ότι θέλαμε να θεωρήσουμε υπεύθυνη τη Harley-Davidson. Δεν θα ήθελα κανένας άλλος ιδιοκτήτης της Harley να περάσει αυτό που έχω περάσει εγώ τα τελευταία τέσσερα χρόνια».

Οι δικηγόροι του Morris και της SinClair υποστήριξαν επιτυχώς ότι η Harley ακολούθησε συντομεύσεις στις διαδικασίες πιστοποίησης για να βγάλει τα μοντέλα trikes στο δρόμο, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης. Η Harley δεν δημοσιεύει πόσα trikes κατασκευάζει, ενσωματώνοντάς τα στα υπόλοιπα στατιστικά της παραγωγής cruiser, επομένως δεν είναι σαφές πόσα trikes θα μπορούσαν να επηρεαστούν από τέτοια ζητήματα.

Οι δικηγόροι της Harley-Davidson, ωστόσο, εξακολουθούν να δεσμεύονται να πολεμήσουν αυτήν την απόφαση. «Το μόνο που είμαι εξουσιοδοτημένος να σας πω είναι ότι η Harley-Davidson διαφωνεί με σεβασμό με την ετυμηγορία και σχεδιάζει να ασκήσει έφεση», δήλωσε ο Mark Kircher, επικεφαλής δικηγόρος της εταιρείας για την υπόθεση.

Η εταιρεία βρισκόταν στο στόχαστρο μέχρι πρόσφατα, με ένα μέρος της πελατειακής της βάσης να την κυνηγά για αυτό που αντιλαμβάνεται να συμβαίνει, το διοικητικό συμβούλιο της έχει αντιμετωπίσει ισχυρισμούς για γήρανση της πελατειακής της βάσης, δύο μεγάλα σκάνδαλα σε αντιπροσωπείες (ένα στις ΗΠΑ και ένα στην Ιαπωνία), την παραγωγή να μεταφέρεται στην Ταϊλάνδη και το μακροχρόνιο θέμα με τη LiveWire -ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας- χάνοντας κέρδη για κάθε τρίμηνο που λειτουργεί. Αυτό το πρόστιμο, λοιπόν, απλώς προσθέτει στα δεινά της μάρκας.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι δικηγόροι της Harley-Davidson σχεδιάζουν να ασκήσουν έφεση κατά της απόφασης της επιτροπής του Δικαστηρίου, αλλά προς το παρόν, προσπαθούν να καταβάλλουν ένα τέταρτο του ενός δισεκατομμυρίου € στους δικαιούχους Morris και SinClair, που αντιπροσωπεύουν ένα από τα μεγαλύτερα ποσά που έχουν δοθεί ποτέ σε υπόθεση ευθύνης προϊόντος. Θα σας ενημερώσουμε περισσότερο όταν θα έχουμε νέες πληροφορίες επί του θέματος.

« Προηγούμενο άρθρο

Το ημερολόγιο της Daniels: «Τρελαίνομαι να αναπολώ, είμαι ενθουσιασμένη για την επόμενη χρονιά»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα