• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Salvini: το διάταγμα “Salva Vespa” ...που δεν περιμέναμε
Νέα Αγοράς 25/08/2024 - 14:20

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Στα Ιταλικά η λέξη salva σημαίνει σώζει και ο Salvini salva Vespa, είναι κάτι που πέρα από το να κάνει ρίμα, έχει και ουσία που σίγουρα θέλει να εκμεταλλευτεί η Λίγκα του Ιταλού πολιτικού.

Το παραδεχόμαστε, πραγματικά δεν περιμέναμε κάτι τέτοιο! Γιατί τελικά τι είναι το δίτροχο; θεωρείται πραγματική εθνική κληρονομιά στην Ιταλία; Φυσικά η Βέσπα για τη γείτονα χώρα! Εκεί λοιπόν η Λίγκα του Σαλβίνι κάνει μια πρόταση κάθε άλλο παρά ανόητη: το Διάταγμα “Σώστε την Βέσπα”. Και γιατί κάτι τέτοιο; Χρειάζεται να σωθεί η Βέσπα που τα πάει τόσο καλά σε πωλήσεις παγκοσμίως; Γιατί αυτό το όχημα πρέπει να προστατεύεται, δεδομένης της 80χρονης ιστορίας του; και τελικά από τι να σωθεί;

Οι Ιταλοί τη λατρεύουν, οι ξένοι τη λατρεύουν. Είναι το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις και ειδικά για τον Όμιλο Piaggio, ένα όχημα που φαίνεται πλέον να έχει φτάσει στο ανώτερο επίπεδο ενδιαφέροντος: η πρόταση της Λίγκας το ανακηρύσσει εθνική κληρονομιά.

Ο Υπουργός Σαλβίνι δήλωσε: «Η Piaggio Vespa είναι η κληρονομιά μας, μια καθολική γλώσσα της Ιταλίας στον κόσμο και δεν μπορεί να μείνει κολλημένη σε ένα γκαράζ. Για το λόγο αυτό, η Λίγκα ζητά να συμπεριληφθεί στα οχήματα εθνικού ενδιαφέροντος. Μετά το “Salva-Casa”, θέλουμε να σώσουμε αυτήν την επαναστατική εικόνα των δεκαετιών του '50 και του ΄60 που αντιπροσώπευαν μια διατομή της Ιταλίας και Ιταλών και που, σήμερα, με πάνω από 20 εκατομμύρια μοντέλα να πωλούνται και να κυκλοφορούν στον κόσμο, πάνω από 140 εξελίξεις των διαφόρων εκδόσεων και με 615 κλαμπ Vespa στην εθνική επικράτεια με 90 χιλιάδες μέλη, είναι ένα από τα πιο αναγνωρισμένα σύμβολά μας».

Παρακάτω ο Ιταλός διευκρινίζει από τι θέλει να σώσει την Βέσπα:

«Στην πραγματικότητα έχουμε παρουσιάσει μια ατζέντα για να το φέρουμε αυτό το αντικείμενο μεταξύ οχημάτων εθνικού ενδιαφέροντος, προβλέποντας επίσης τον αποκλεισμό του από τυχόν περιορισμούς στην κυκλοφορία λόγω εκπομπών ρύπων για την ατμοσφαιρική ρύπανση στους αστικούς δρόμους, όπου απαιτείται από την τοπική και εθνική νομοθεσία και την ευρωπαϊκή. Από τα χρόνια της Dolce Vita, αυτό που γεννήθηκε ως μέσο μεταφοράς, έχει ξεπεράσει την αρχική του λειτουργία και έχει γίνει πραγματική εικόνα στυλ, ελευθερίας και ομορφιάς που κυκλοφορεί σε 83 χώρες σε όλες τις ηπείρους."

Έτσι ο αντιπρόεδρος της Ιταλικής κυβέρνησης, ορκίζεται να σώσει το ιστορικό δίτροχο από την …«οικολογική παράνοια» της πράσινης συμφωνίας της ΕΕ, που ήδη υιοθέτησαν οι αρχές της Γένοβα, απαγορεύοντας την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης ρυπογόνων διτρόχων. Η Λίγκα του Βορρά του εθνικιστή υπουργού, που συμμετέχει στον κυβερνητικό συνασπισμό της Τζόρτζια Μελόνι, βρήκε την ευκαιρία να συνταχθεί με τους χιλιάδες ιδιοκτήτες παλιών Βέσπα που αντέδρασαν και με πορείες στην Γένοβα!

Βέβαια από τη μια μεριά οι ιδιοκτήτες των παλιότερων ιστορικών Βέσπα ισχυρίζονται ότι η κυκλοφορίας τους είναι ελάχιστη και μόνο σε εκδηλώσεις, γεγονός που καθιστά τη ρύπανση της ατμόσφαιρας αμελητέα, από την άλλη η ίδια η Βέσπα έχει εδώ και μερικά χρόνια παρουσιάσει και αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, προσπαθώντας να είναι επίκαιρη στα σημεία των καιρών που μιλούν για ηλεκτρική κινητικότητα στις πόλεις, αλλά σίγουρα το διάταγμα αυτό αναδεικνύει την Βέσπα ως μια Ιταλική Εθνική κληρονομιά, κάτι που της αξίζει. Όσοι είμαστε ιδιοκτήτες Βέσπα απλά ελπίζουμε να μπορούσε αυτό να περάσει και ως διάταγμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης!

 

 

Επόμενο άρθρο »

Συνεργασία της Motoway με την Magneti Marelli

« Προηγούμενο άρθρο

Η νέα Kawasaki W800 του 2025

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ