• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Γιατί έμεινε πίσω ο Marquez στο GP της Αυστρίας;
Τα προβλήματα υπήρχαν μισή ώρα πριν την έναρξη.
Αγώνες 19/08/2024 - 21:31

Ο Marc Marquez εξήγησε την «άτυχη» εκκίνησή του στο Grand Prix της Αυστρίας, με μια σπασμένη βαλβίδα ελαστικού και προβλήματα στη συσκευή χαμηλώματος της μπροστινής ανάρτησης, με αποτέλεσμα την επαφή στη στροφή 1, χάνοντας θέσεις από την 3η στο grid στη 13η μετά την πρώτη στροφή.

Το ξεκίνημα του αναβάτη της Gresini Ducati στον Αγώνα της Κυριακής πήγε προς το χειρότερο πριν καν ξεκινήσει τον γύρο προθέρμανσης, με τους μηχανικούς του να ανακαλύπτουν μια σπασμένη βαλβίδα ελαστικού ενώ έλεγχαν τις πιέσεις πριν από την εκκίνηση. Τους εντόπισε η κάμερα να σπρώχνουν τη μοτοσυκλέτα προς το γκαράζ της Michelin για να αλλάξουν τη ζάντα, η οποία διορθώθηκε γρήγορα, αλλά ο Marquez, στρέφοντας την εστίασή του κατά τη διάρκεια του γύρου προθέρμανσης στο ζέσταμα του ελαστικού, απενεργοποίησε κατά λάθος τη συσκευή χαμηλώματος του μπροστινού συστήματος ρύθμισης του ύψους.

Αυτό τον άφησε αργό εκτός της ιδανικής γραμμής που θα μπορούσε να κρατήσει, με αποτέλεσμα να χάνει θέσεις και να έρχεται σε επαφή στη στροφή 1 με τον Franco Morbidelli της Pramac, αν και οι δύο αναβάτες διέφυγαν αλώβητοι εκτός της πίστας.

Παρά το γεγονός ότι έπεσε στη 13η θέση, ο Marquez βρήκε γρήγορα τον ρυθμό του μέσα στην πίστα, με εντυπωσιακές προσπεράσεις επανειλημμένα στο εσωτερικό του σικέιν για να κερδίσει θέσεις και να τερματίσει τον Αγώνα στην 4η θέση, πίσω μόνο από τους Pecco Bagnaia, Jorge Martin και Enea Bastianini.

«Σήμερα ήμασταν άτυχοι», είπε ο Marc Marquez. «Τριάντα λεπτά πριν την εκκίνηση, όταν οι μηχανικοί πήγαν να ελέγξουν την πίεση των ελαστικών, έσπασε η βαλβίδα. Στη συνέχεια, όπως φαίνεται από την κάμερα, οι μηχανικοί έτρεχαν στη Michelin για να αλλάξουν το ελαστικό σε άλλη ζάντα».

«Αλλά κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας ενώ οι μηχανικοί έκαναν πολύ καλή δουλειά, η θερμοκρασία του ελαστικού έπεσε πολύ. Τότε, εκείνο το χάος δημιούργησε τα πάντα».

«Στον γύρο προθέρμανσης συγκεντρωνόμουν για να ανεβάσω περισσότερη θερμοκρασία στο μπροστινό ελαστικό και μετά στην τελευταία ευθεία φρέναρα και ενεργοποίησα την πρώτη συσκευή χαμηλώματος, αλλά μετά φρέναρα ξανά και απενεργοποιήθηκε. Τότε δεν είχα αρκετή ταχύτητα, οπότε δεν μπόρεσα να έχω ούτε το μπροστινό χαμήλωμα και ήταν δύσκολο να ξεκινήσω καλά».

«Ήμουν πολύ ήρεμος στην πρώτη στροφή και είπα ότι θα φρέναρα νωρίς για να μην υπερβάλλω και μετά είχα μια επαφή από την αριστερή πλευρά οπότε βγήκαμε έξω από την πίστα. Από την 13η θέση, ξεκινήσαμε βήμα-βήμα να φτάσουμε μπροστά. Ο Morbidelli έπεσε από την 8η στη 17η από το περιστατικό της στροφής 1, αλλά είπε ότι ήταν ένα «ατυχές επεισόδιο».

Franco Morbidelli Pramac Ducati

«Ο Marc είχε διαφορετική ταχύτητα επειδή δεν ενεργοποίησε την μπροστινή συσκευή χαμηλώματος, οπότε όταν πήγα να φρενάρω, πήγε στα αριστερά ίσως για να αποφύγει τον Jack Miller και ακουμπήσαμε», πρόσθεσε μετά την ανάκτηση της 8ης θέσης στον τερματισμό.

Παρά το γεγονός ότι δυσκολεύτηκε με τη συσκευή του μπροστινού ύψους οδήγησης, ο Marquez επέμεινε ότι η απαγόρευση δεν πρέπει να εφαρμοστεί «επειδή έκανα ένα λάθος, για όλους είναι το ίδιο», αλλά χαιρέτισε την επικείμενη αλλαγή στους κανονισμούς από το 2027 ως «λύση».

Τα ζητήματα της Κυριακής για τον Marquez ήρθαν αφού έπεσε στον Αγώνα σπριντ του Σαββάτου ενώ ήταν 2ος μετά από ένα πέναλτι για μεγάλο γύρο στον Martin. Παρά το γεγονός ότι απέτυχε να πάρει βαθμούς το Σάββατο και έχασε το βάθρο την Κυριακή, ο Marquez είπε ότι το Σαββατοκύριακο στο Red Bull Ring ήταν «ένα από τα καλύτερα» που είχε μέχρι τώρα με την Gresini.

«Στη Βαρκελώνη τερματίσαμε δεύτεροι και δεύτεροι στον Αγώνα σπριντ, αλλά ήταν ένα από τα χειρότερα Σαββατοκύριακα για εμάς», είπε. «Αυτό το Σαββατοκύριακο, ήταν ένα από τα καλύτερα - η αίσθηση στη μοτοσυκλέτα, η ταχύτητα στις Δοκιμές, στο ζέσταμα, στις Ελεύθερες Δοκιμές - αλλά ήμασταν εκτός με μηδέν βαθμούς το Σάββατο και 4η θέση την Κυριακή. Αλλά χάρηκα πολύ αυτό το Σαββατοκύριακο και είμαστε δυνατοί».

Ερωτηθείς για την αναμονή του για νίκη δεδομένου του διαρκώς αυξανόμενου χρόνου από την τελευταία του νίκη, συνέχισε: «Για μένα, δεν έχει σημασία. Ξέρω ότι αυτή η χρονιά είναι μια χρονιά για να αναπτυχθούμε και προσπαθώ να έχω αυτή την αυτοπεποίθηση, να πάω βήμα-βήμα. Είναι αλήθεια ότι ξεκινήσαμε τόσο καλά και φάνηκε ότι κάναμε ένα βήμα πίσω, αλλά τώρα φαίνεται ότι επιστρέφουμε. Το δεύτερο μέρος της σεζόν, πρέπει να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε, να προσπαθήσουμε να είμαστε στο βάθρο και η νίκη, αν δεν είναι φέτος, του χρόνου θα φτάσει».

Επόμενο άρθρο »

"Ταξίδι σε μια παράλληλη πραγματικότητα” το Silk Way Rally για ιδιώτες

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Andrea Dovizioso αναβάτης δοκιμών της Yamaha Factory Racing MotoGP σε ιδιωτικό τεστ στο Misano

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ