• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ρεκόρ για Moto2™ και Moto3™ στο Mugello με στάνταρ ελαστικά Pirelli
Αγώνες 04/06/2024 - 01:42

Πρώτη νίκη της χρονιάς για τον Roberts στη Moto2™ και πέμπτη νίκη για τον Alonso στη Moto3™. Νέα ρεκόρ γύρου όλων των εποχών και Αγώνων με την Pirelli να χρησιμοποιεί ελαστικά από τη σειρά DIABLO Superbike.

Το Grand Prix της Ιταλίας, που έγινε στη Διεθνή πίστα Mugello, είχε τον Αμερικανό Joe Roberts (OnlyFans American Racing Team/Kalex) να παίρνει τη νίκη στη Moto2™ και τον Κολομβιανό David Alonso (CFMOTO Valresa Aspar Team CFMOTO/CFMOTO) να κερδίζει στη Moto3™.

Με αυτόν τον θρίαμβο, τον πρώτο του στη σεζόν, ο Roberts είναι πλέον 2ος πίσω από τον Sergio Garcia  στην κατάταξη της Moto2™, ενώ ο Alonso, τώρα με πέντε νίκες φέτος, βρίσκεται μπροστά στη γενική κατάταξη της Moto3™ με πλεονέκτημα 37 βαθμών έναντι του David Holgado.

Ικανοποίηση στο στρατόπεδο της Pirelli:

Χάρη στην απόδοση των ελαστικών της σειράς DIABLO Superbike, τα οποία είναι διαθέσιμα στην αγορά, νέα ρεκόρ γύρου όλων των εποχών και Αγώνων σημειώθηκαν και για τις δύο κατηγορίες στο Mugello, βελτιώνοντας σημαντικά τους χρόνους σε σχέση με τους προηγούμενους χρόνους ρεκόρ .

Μια ωραία αφθονία ρεκόρ και μια υπέροχη εμφάνιση στην πίστα

«Κλείνουμε αυτό το Σαββατοκύριακο στο Mugello με ικανοποίηση αφού σημειώσαμε νέα ρεκόρ γύρου όλων των εποχών το Σάββατο και νέα ρεκόρ γύρου Αγώνα, όλα χρησιμοποιώντας στάνταρ ελαστικά και όχι πρωτότυπα, έτσι ώστε προϊόντα που πωλούνται τακτικά στην αγορά και είναι διαθέσιμα προς αγορά από όλους τους αναβάτες. Στη Moto2™, 10 εκπληκτικοί αναβάτες κατέβηκαν κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ γύρου Αγώνα, με τον Canet να το βελτιώνει κατά περισσότερα από 7 δέκατα, ενώ στη Moto3™, υπήρχαν 15 αναβάτες που έκαναν τουλάχιστον έναν γύρο κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ και ο Veijer έκανε το νέο ρεκόρ στον δέκατο και προτελευταίο γύρο, με 1.5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το προηγούμενο και, ακόμα πιο εντυπωσιακό, μετά από μια κόκκινη σημαία και με νέα εκκίνηση, χωρίς να μπορούν να χρησιμοποιήσουν το θερμότερο ελαστικό στο grid. Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά είχαν εξαιρετικά καλή απόδοση, επιδεικνύοντας εξαιρετικά σταθερή απόδοση σε όλη τη διάρκεια μέχρι το τέλος του Αγώνα. Νομίζω ότι ήταν επίσης σημαντικό να δούμε δύο αναβάτες με πλαίσια Kalex στο βάθρο στη Moto2™, γιατί αυτό σημαίνει ότι, δουλεύοντας στις ρυθμίσεις και αποκτώντας σταδιακά εμπειρία, οι μοτοσυκλέτες με διαφορετικά πλαίσια μπορούν να παλέψουν με ισοδυναμία για τη νίκη. Τώρα έχουμε τρία Σαββατοκύριακα κενό πριν από δύο διαδοχικούς Γύρους GP, στο Assen και στο Sachsenring».

Moto2™ :

Με θερμοκρασίες ασφάλτου αντίστοιχες με αυτές των τελευταίων δύο ημερών, για τον Αγώνα, οι αναβάτες επιβεβαίωσαν τις λύσεις που είχαν χρησιμοποιηθεί περισσότερο στην πράξη, έτσι σχεδόν όλοι ήταν στο grid με το μαλακό πίσω ελαστικό SC0 και το μαλακό SC1 μπροστά. Οι μόνες εξαιρέσεις ήταν οι Binder, Baltus και Agius που προτιμούσαν το μεσαίο SC2 μπροστά. 

Ο Αγώνας διεξήχθη σε απόσταση 12 γύρων λόγω επανεκκίνησης του Αγώνα της Moto3™. Ο Αμερικανός Joe Roberts (OnlyFans American Racing Team/Kalex) κέρδισε αφού ξεκίνησε από την pole position μπροστά από τον Manuel Gonzalez (QJMOTOR Gresini Moto2/Kalex) και τον Alonso Lopez (MB Conveyors SpeedUp/Boscoscuro), όλοι με τις ίδιες επιλογές ελαστικών.

Ο Aron Canet (Fantic Racing/Kalex) σημείωσε το νέο ρεκόρ γύρου Αγώνα στον δεύτερο γύρο με χρόνο 1'50.476, βελτιώνοντας το προηγούμενο κατά περισσότερα από 7 δέκατα που είχε σημειωθεί το 2021 από τον Sam Lowes. Εκτός από αυτόν, άλλοι 10 αναβάτες έκαναν τουλάχιστον έναν γύρο ταχύτερα από το προηγούμενο ρεκόρ σε χρόνο στην πίστα.

Moto3™:

Με θερμοκρασίες ασφάλτου υψηλότερες από 30°C, οι περισσότεροι αναβάτες στο grid επέλεξαν τον συνδυασμό μεσαίου SC2 εμπρός και μαλακού SC1 πίσω. Οι μόνοι τρεις αναβάτες που έβαλαν τη μαλακή λύση SC1 μπροστά ήταν οι Furusato, Whatley και Buasri, ενώ οι Lunetta, Roulstone, Kelso, Muñoz, Farioli, Esteban, Almansa και Dettwiler επέλεξαν το μεσαίο SC2 στο πίσω μέρος.

Μετά από μια κόκκινη σημαία στον πέμπτο γύρο λόγω ατυχήματος, έμειναν 11 γύροι για να αγωνιστούν στην επανεκκίνηση με 7 αναβάτες να κάνουν αλλαγές ελαστικών: Lunetta, Furusato, Kelso, Rossi, Muñoz, Fernandez και Piqueras. Συνολικά, το μεσαίο μπροστινό ελαστικό SC2 χρησιμοποιήθηκε από 22 από τους 26 αναβάτες, ενώ 18 αναβάτες επέλεξαν το μαλακό SC1 πίσω. Όλοι οι αναβάτες στο βάθρο χρησιμοποίησαν το SC2 μπροστά και το SC1 πίσω.

Αφού ξεκίνησε από την pole position, ο David Alonso (CFMOTO Valresa Aspar Team CFMOTO/CFMOTO) κέρδισε τον πέμπτο του Αγώνα της χρονιάς και τώρα προηγείται σταθερά στη γενική κατάταξη του πρωταθλήματος. Ο Collin Veijer (Liqui Moly Husqvarna Intact GP/Husqvarna), δεύτερος στη γραμμή τερματισμού, σημείωσε το ρεκόρ γύρου Αγώνα με χρόνο 1'54.738 στον δέκατο και προτελευταίο γύρο, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά 1.5 δευτερόλεπτα που είχε σημειώσει ο Sasaki το 2023. Συνολικά, 15 αναβάτες κατέβηκαν κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ γύρου Αγώνων πίστας.

 

FIM Red Bull MotoGP™ Rookies Cup

Ο τέταρτος γύρος του κυπέλλου νέων ταλέντων που αποτελεί μέρος του έργου Dorna Road to MotoGP™ διεξήχθη επίσης στην πίστα της Τοσκάνης. Όλα οι μοτοσυκλέτες KTM των αναβατών είναι εξοπλισμένες με ελαστικά Pirelli DIABLO Superbike σε γόμα SC2 μπροστά και πίσω. Τον 7ο και τον 8ο Αγώνα της σεζόν, που διεξήχθησαν σε απόσταση 13 γύρων, κέρδισαν αντίστοιχα ο Ισπανός Máximo Quiles και ο Αργεντινός Valentin Perrone.

Με χρόνο 1'59.921, ο Ισπανός Alvaro Carpe σημείωσε το νέο ρεκόρ γύρου όλων των εποχών για την πίστα αυτής της κατηγορίας, σπάζοντας αυτό του Angel Piqueras το 2023 κατά 8 δέκατα, ενώ στον πρώτο Αγώνα ο Μαλαισιανός Hakim Danish έκανε το νέο ρεκόρ γύρου Αγώνα στον ένατο γύρο με χρόνο 2'00.198.

Επόμενο άρθρο »

Η βόμβα της Aprilia: μετά τις δοκιμές ο Martin στην ομάδα της!

« Προηγούμενο άρθρο

Καλώς ήρθες Jorge

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA