• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli με τη στάνταρ κατανομή ελαστικών DIABLO Superbike slick για το ιταλικό GP
Νέα 30/05/2024 - 12:35

Στο Mugello, οι αναβάτες της Moto2 και Moto3 θα έχουν στη διάθεσή τους την στάνταρ κατανομή ελαστικών DIABLO Superbike slick του 2024, που αποτελείται από ελαστικά που κάθε αναβάτης μπορεί να βρει στο εμπόριο για τη μοτοσυκλέτα του

Το Ιταλικό Γκραν Πρι, ο έβδομος γύρος της σεζόν, θα πραγματοποιηθεί το επόμενο Σαββατοκύριακο στη διεθνή πίστα Mugello. Η πίστα της Τοσκάνης, με τις ποικίλες στροφές και τις αλλαγές υψομέτρου, αντιπροσωπεύει μια καλή ευκαιρία για τους αναβάτες και τις ομάδες Moto2 και Moto3 να αξιοποιήσουν σωστά τη γνώση που απέκτησαν για τα ελαστικά Pirelli στα πρώτα GP του 2024.

Για αυτό το λόγο, η Pirelli θα διαθέσει στους αναβάτες και των δύο κατηγοριών την στάνταρ κατανομή του 2024: ελαστικά DIABLO Superbike slick, μπροστά σε συνθέσεις SC1 (μαλακά) και SC2 (μεσαία) και για τις δύο κατηγορίες. 

Για πίσω οι επιλογές είναι SC0 (μαλακό) και SC1 (μεσαίο) για την Moto2 και SC1 (μαλακό) και SC2 (μεσαίο) για την Moto3. 

Επίσης θα υπάρχουν και τα βρόχινα DIABLO Rain σε σύνθεση SCR1 τόσο για το μπροστινό όσο και για το πίσω μέρος. 

Όλα τα παραπάνω ελαστικά είναι διαθέσιμα μέσα από το δίκτυο συνεργατών της Pirelli και μπορεί να τα αγοράσει όποιος μοτοσυκλετιστής, ερασιτέχνης ή επαγγελματίας, θέλει.

Θα αγωνιστούμε στο Mugello με τα ίδια ελαστικά που πουλάμε στους μοτοσυκλετιστές

«Στο Mugello θα χρησιμοποιήσουμε την τυπική κατανομή που έχει προγραμματιστεί για το 2024, η οποία αποτελείται εξ ολοκλήρου από στάνταρ ελαστικά. δηλαδή ελαστικά που πουλάμε κανονικά και μπορεί να αγοράσει κάθε μοτοσικλετιστής. Αποφασίσαμε να βασιστούμε σε αυτήν την κατανομή επειδή πιστεύουμε ότι αυτές οι επιλογές ταιριάζουν καλά στα χαρακτηριστικά και τις συνθήκες αυτής της πίστας, η οποία μπορεί επίσης να ποικίλλει λόγω θερμικών μεταβολών. Στην περίπτωση υψηλών θερμοκρασιών, όπως είναι αναμενόμενο δεδομένης της εποχής, οι μαλακές συνθέσεις μπορεί να είναι ο σωστός συμβιβασμός μεταξύ απόδοσης και ανθεκτικότητας, ενώ οι μεσαίες συνθέσεις θα μπορούσαν να είναι κατάλληλες για τις πρωινές δοκιμές, εάν είναι πιο κρύο και υγρό ή για τις πρώτες δοκιμές με λιγότερο καθαρή πίστα. Οι απαιτήσεις από τα ελαστικά σε αυτό το σιρκουί είναι υποστήριξη στο φρενάρισμα και στην είσοδο στις στροφές, ευελιξία στις αλλαγές κατεύθυνσης και σταθερότητα σε γρήγορες στροφές. Γνωρίζουμε ότι η άσφαλτος προσφέρει καλή πρόσφυση και δεν είναι υπερβολικά επιθετική. Βρισκόμαστε στο έβδομο GP της σεζόν και οι ομάδες τώρα αρχίζουν να γνωρίζουν καλύτερα τα ελαστικά μας, έχοντας την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν σε διαφορετικές συνθήκες χρήσης και σε διαφορετικές πίστες. Στο Mugello θα πρέπει να κάνουν πράξη τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει μέχρι σήμερα για να βρουν το στήσιμο που ταιριάζει καλύτερα στις ιδιαιτερότητες αυτής της πίστας».

Στοιχεία πίστας
 

· Διάταξη: έχει μήκος 5245 μέτρα και αποτελείται από συνολικά 15 στροφές, 9 δεξιές και 6 αριστερές. Η σταθερότητα και η ακρίβεια των ελαστικών είναι θεμελιώδεις για την αντιμετώπιση των πολυάριθμων αλλαγών κατεύθυνσης και του μεγάλου αριθμού στροφών, που εναλλάσσουν γρήγορα και αργά τμήματα, με συνεχείς διακυμάνσεις στην κλίση μεταξύ διαδοχικών ανηφορικών και κατηφορικών κομματιών. 

· Φρενάρισμα, είσοδος και οδήγηση: υπάρχει μόνο ένας σημαντικός τομέας πέδησης, αυτός της 1ης στροφής, τον οποίο αντιμετωπίζουν οι αναβάτες μετά από την ευθεία των 1.141 μέτρων, την μεγαλύτερη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, όπου συχνά σημειώνονται νέα ρεκόρ τελικής ταχύτητας. Κατά τη διάρκεια αυτού του φρεναρίσματος το μπροστινό ελαστικό υφίσταται συνήθως μια σημαντική και απότομη αύξηση της θερμοκρασίας. Η σταθερότητα του μπροστινού μέρους εκτιμάται στην είσοδο στη στροφή 6, η πρώτη ενός κατηφορικού S που ενθαρρύνει τους αναβάτες να καθυστερήσουν το φρενάρισμα για να επιχειρήσουν ελιγμούς προσπέρασης. Η 7η στροφή, εξόδου από το S, και οι επόμενες η 8 και η 9, ονομάζεται "Arrabbiate", είναι οι στροφές όπου το πίσω ελαστικό υπόκειται σε ισχυρά πλευρικά και διαμήκη φορτία, δεδομένου ότι οι μοτοσυκλέτες επιταχύνουν συνεχώς σε σημαντικές γωνίες κλίσης. Στη 15η και τελευταία στροφή, η σταθερότητα και η πρόσφυση είναι τα βασικά στοιχεία για την επίτευξη καλής τελικής ταχύτητας στην επόμενη ευθεία.

· Συντελεστής θερμοκρασίας: λόγω της τοποθεσίας της πίστας, που βρίσκεται σε μια κοιλάδα ανάμεσα στους λόφους της Τοσκάνης, και της ημερομηνίας του Grand Prix, κοντά στο καλοκαίρι, η ζέστη θα μπορούσε να γίνει κρίσιμος παράγοντας του Σαββατοκύριακου. Σε περίπτωση υψηλών θερμοκρασιών πίστας, τα πιο μαλακά ελαστικά θα μπορούσαν να είναι η καλύτερη επιλογή για την αντιμετώπιση του αγώνα, λαμβάνοντας επίσης υπόψη το γεγονός ότι η άσφαλτος δεν είναι πολύ επιθετική (άγρια).

· Red Bull MotoGP Rookies Cup: το Κύπελλο Rookies που αναζητά ταλέντα επιστρέφει επίσης στο Mugello για τον τρίτο από τους επτά γύρους που έχουν προγραμματιστεί για φέτος μετά από αυτούς που πραγματοποιήθηκαν στη Jerez και στο Le Mans. Όπως πάντα, οι αναβάτες θα έχουν στη διάθεσή τους ελαστικά DIABLO Superbike slick στη σύνθεση SC2 τόσο για εμπρός όσο και για πίσω.

Επόμενο άρθρο »

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της BMW εξετάζει μια συμμετοχή στο MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Τα φρένα στο Brembo Italian MotoGP στην πίστα του Mugello

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ